تاریخ عرضه Lava Blaze X India رسما مشخص شد

تاریخ عرضه Lava Blaze X India رسما مشخص شد

تاریخ عرضه Lava Blaze X India به طور رسمی مشخص شده است. تلفن جدید سری Blaze در 10 ژوئیه ساعت 12 بعد از ظهر IST در کشور عرضه می شود. این شرکت یک کلیپ تیزر در X (توئیتر سابق) منتشر کرده است که طراحی کامل گوشی و برخی جزئیات کلیدی سخت افزاری را فاش می کند. ما قبلاً می‌دانیم که این تلفن از طریق آمازون فروخته می‌شود.

Lava Blaze X در هند عرضه می‌شود، تیزرهای پخش زنده

  • تلفن Lava جدید با لبه های خمیده در کناره‌ها با حاشیه‌های باریک و بریدگی سوراخ‌دار واقع در مرکز برای دوربین سلفی.
  • دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست قرار دارند. درگاه USB Type-C، دریچه‌های بلندگو و سینی سیم‌کارت در پایین قرار دارند.

  • Lava Blaze X دارای یک ماژول دایره‌ای در پنل پشتی است و این ماژول را در خود جای داده است. سنسور دوربین دوگانه و فلاش LED. می‌توانیم متن «دوربین 64 مگاپیکسلی» را حکاکی شده ببینیم.
  • تلفن لاوا در رنگ‌های بژ و مشکی/آبی در دسترس خواهد بود.
  • این ویدیو نشان می‌دهد که Lava Blaze X دارای یک صفحه نمایش است. نوع 8 گیگابایت رم و حداکثر 8 گیگابایت رم مجازی برای انجام چند کار بهتر پشتیبانی می‌کند.

همانطور که گفته شد، یک میکروسایت در آمازون راه‌اندازی ویژه «Prime Day» را نشان می‌دهد، اما جزئیات سخت‌افزار در دست نیست. با توجه به آنچه تاکنون فاش شده است، می توان حدس زد که قیمت Lava Blaze X در هند زیر 20000 روپیه باشد و از شبکه 5G پشتیبانی شود. ما باید در چند روز آینده جزئیات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت بدانیم.

<پانویس>

خروج از نسخه موبایل