تصاویر زنده Realme 13 Pro+، مشخصات کلیدی به صورت آنلاین از طریق سایت صدور گواهی TENAA منتشر می شود

تصاویر زنده Realme 13 Pro+، مشخصات کلیدی به صورت آنلاین از طریق سایت صدور گواهی TENAA منتشر می شود

سری Realme 13 Pro انتظار می رود به زودی در هند رونمایی شود و از دو گوشی – Realme 13 Pro و Realme 13 Pro+ تشکیل خواهد شد. تا کنون، این شرکت تنها تصویر گوشی را به تصویر کشیده است و اکنون تصاویر زنده و مشخصات کلیدی آن از طریق سایت صدور گواهی TENAA به صورت آنلاین منتشر شده است. جزئیات Realme 13 Pro+ آینده را بررسی کنید.

جزئیات گواهینامه Realme 13 Pro+ TENAA

  • Realme 13 Pro+ دارای در سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده است (از طریق< /a>) با شماره مدل RMX3920.
  • سایت صدور گواهینامه TENAA تأیید می‌کند که Realme 13 Pro+ با یک راه‌اندازی دوربین دایره‌ای، مشابه آنچه شرکت توضیح داده است، ارائه خواهد شد.
  • تصاویر زنده گوشی Realme آینده نشان می دهد که برآمدگی دوربین ممکن است کاملاً ضخیم باشد.
  • تنظیمات دوربین پشتی Realme 13 Pro+ شامل از سه سنسور دوربین و یک چراغ قوه، همراه با متن HYPERIMAGE+ درست زیر سنسورها.
  • دکمه‌های روشن/خاموش و صدا در لبه سمت راست دستگاه ظاهر می‌شوند و یک دوربین سوراخ‌دار روی آن دیده می‌شود. جلو برای سلفی با صفحه نمایش کمی خمیده.

مشخصات Realme 13 Pro+ (مورد انتظار)

وب سایت TENAA نه تنها طراحی Realme 13 Pro+ را نیز فاش کرد مشخصات و ویژگی های کلیدی گوشی آینده را به اشتراک گذاشت. اگرچه برخی از جزئیات احتمالی تلفن قبلاً به صورت آنلاین ظاهر شده است، این چیزی است که وب سایت TENAA در مورد این تلفن پیشنهاد می کند.

  • نمایش: سایت گواهی نشان می دهد که Realme 13 Pro+ دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده 6.7 اینچی با وضوح +FHD خواهد بود. در همین حال، این شرکت پیشنهاد می‌کند که این گوشی دارای یک صفحه نمایش Pro XDR باشد که با افزایش پویا و محلی، روشنایی و کنتراست را بهبود می‌بخشد.
  • چیپست: طبق فهرست موجود است. ، گوشی آینده Realme دارای یک پردازنده هشت هسته ای 2.4 گیگاهرتزی است و می تواند Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 یا Qualcomm Snapdragon 7s Gen 3 SoC باشد. با این حال، اخیراً یک منبع اطلاعاتی اشاره کرده است که احتمالاً با تراشه Snapdragon 7s Gen 3 عرضه خواهد شد که در تبلت Redmi Pad Pro دیده‌ایم.
  • دوربین‌های عقب: Realme آینده. گفته می شود 13 Pro+ یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر، به همراه یک دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی طبق لیست ارائه می دهد. قابل ذکر است، گزارش اخیر اشاره کرده است که این تلفن اولین بار لنز پریسکوپ سونی IMX882 3X را که یک سنسور 1/1.953 اینچی است، بسته بندی کرد.
  • دوربین سلفی: پیش بینی می شود که در قسمت جلویی Realme 13 Pro+ از یک لنز 32 مگاپیکسلی استفاده شود. دوربین سلفی، درست مانند سلف خود، Realme 12 Pro+.
  • ذخیره سازی: لیست TENAA اشاره می کند که گوشی هوشمند احتمالاً دارای چندین گزینه رم و حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی ممکن است دارای گزینه های رم 6، 8، 12 و 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128، 256، 512 و 1 ترابایتی باشد. در همین حال، طبق گزارش‌ها، احتمالاً گزینه های ذخیره سازی 8+128 گیگابایت، 8+256 گیگابایت، 12 گیگابایت+256 گیگابایت و 12 گیگابایت+512 گیگابایت را ارائه می دهد.
  • باتری: لیست TENAA اشاره کرده است که تلفن آینده Relame دارای ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت خواهد بود. باتری، که فهرست FCC را تأیید می کند که چند مورد ظاهر شد چند روز قبل. در مقایسه، نسخه قبلی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود.
  • سایر ویژگی‌ها: انتظار می‌رود Realme 13 Pro+ دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص چهره، بلوتوث، USB و موارد دیگر.
  • وزن و ابعاد: طبق فهرست TENAA، Realme 13 Pro+ 190 گرم با ابعاد 161.3×73.9×8.2 میلی متر وزن دارد.
  • قابل توجه، ویژگی‌های کلیدی Realme 13 Pro+ خارج شده است. اما رسمی نیستند و باید با کمی نمک مصرف شوند. در همین حال، انتظار می رود که این شرکت به زودی سری Realme 13 Pro را در هند عرضه کند و در آنجا تمام ویژگی ها و مشخصات گوشی هوشمند را فاش کند. ما مطمئناً شما را در جریان خواهیم گذاشت.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/> < meta content="https://www.91-cdn.com/hub/wp-content/uploads/2024/07/realme-13-Pro.jpg"/>

خروج از نسخه موبایل