قیمت و مشخصات Redmi A3X هند در آمازون فاش شد

قیمت و مشخصات Redmi A3X هند در آمازون فاش شد

قیمت Redmi A3X در هند قبل از عرضه رسمی این گوشی فاش شده است. گوشی ارزان قیمت 4G ماه گذشته در سطح جهانی عرضه شد. اکنون با قیمت و مشخصات آن در آمازون لیست شده است. حتی می توانید Redmi A3X را در هند از طریق آمازون خریداری کنید. قیمت این گوشی هوشمند زیر 7000 روپیه است و دارای صفحه نمایش 90 هرتزی، مدیاتک هلیو جی 36، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است.

قیمت Redmi A3X هند اعلام شد

Redmi طبق فهرست آمازون مشخص شده توسط SmartPrix. در سطح جهانی، این گوشی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس است. تلفن هوشمند در چهار رنگ موجود است: سفید ستاره ای، سیاه نیمه شب، اقیانوسی سبز، و سبز زیتونی. شیائومی هنوز Redmi A3X را معرفی نکرده است و این گوشی در وب سایت رسمی لیست نشده است.

مشخصات Redmi A3X

Redmi A3x دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass است. در زیر کاپوت، چیپست Unisoc T603 با پردازنده گرافیکی Mali G57 MP1 اجرا می شود. حافظه قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD پشتیبانی می کند. در بخش نرم‌افزاری، Redmi A3X از سیستم‌عامل اندروید 14 خارج از جعبه استفاده می‌کند. دو ارتقاء سیستم عامل اصلی و 3 سال وصله امنیتی دریافت خواهد کرد.

در بخش عکاسی، Redmi A3X دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه QVGA در پشت است. یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد. همچنین در Redmi A3X حسگر اثرانگشت، جک 3.5 میلی‌متری صدا و پشتیبانی از رادیو FM وجود دارد. این تلفن همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی است.

Redmi A3X تقریباً مشابه Redmi A3 است که برای نوع 3GB+64GB نیز از 6999 روپیه شروع می شود. هر دو گوشی مشخصات یکسانی دارند به جز چیپست که یک SoC هلیو G36 مدیاتک در Redmi A3 است.

خروج از نسخه موبایل