[اختصاصی] قیمت موتورولا اج 50 5G اروپا اعلام شد که اواخر این ماه عرضه می شود

[اختصاصی] قیمت موتورولا اج 50 5G اروپا اعلام شد که اواخر این ماه عرضه می شود

خانواده Motorola Edge 50 اخیراً با معرفی Motorola Edge 50 Ultra گسترش یافته است. علاوه بر نوع اولترا، این مجموعه شامل مدل‌های فیوژن و پرو نیز می‌شود. و اکنون، خانواده بالاخره عضو گمشده، وانیلی Motorola Edge 50 5G را دریافت خواهند کرد.

یک روز پس از Motorola Edge 50 5G از چندین سایت صدور گواهی بازدید شده مانند TDRA، FCC و ECC، ما جزئیات انحصاری دستگاه را در اختیار شما قرار می دهیم. . Team 91mobiles در مورد راه اندازی Motorola Edge 50 5G در اروپا، قیمت، ذخیره سازی و گزینه های رنگی با حسن نیت ارائه شده توسط Leaker Sudhanshu Ambhore. در اینجا چیزی است که می توانید از موتورولا اج 50 5G انتظار داشته باشید. 

قیمت Motorola Edge 50 5G، راه‌اندازی

طبق گزارش‌دهنده، Motorola Edge 50 5G 599 یورو قیمت خواهد داشت ( تقریباً 53700 روپیه) برای نسخه 12 گیگابایتی رم و حافظه 512 گیگابایتی در اروپا. علاوه بر این، این دستگاه در اواخر این ماه روشن خواهد شد و در رنگ‌های سبز، هلویی و خاکستری عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز در مورد اولین موتورولا اج 50 5G صحبت می کند. علاوه بر این، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا و چه زمانی این دستگاه به سواحل هند خواهد رسید، وجود ندارد. 

مشخصات Motorola Edge 50 5G (مورد انتظار)

به لطف گواهی TDRA، FCC، و ECC موتورولا Edge 50 5G، ما یک ایده تقریبی از از نظر مشخصات سخت افزاری از دستگاه چه انتظاری باید داشت. این دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی انرژی می گیرد که نسبت به سلول 4400 میلی آمپر ساعتی موتورولا اج 40 ارتقا یافته است. 

Motorola Edge 50 5G دارای گزینه های اتصال NFC، بلوتوث، Wi-Fi 6، GPS و 5G خواهد بود و یک پوسته Hello UI مبتنی بر Android 14 را در خارج از جعبه راه اندازی می کند. سایر جزئیات پیکربندی دستگاه، مانند نوع پنل، SoC در فرمان و تنظیم دوربین، هنوز یک راز است. با این حال، ما پیش بینی می کنیم که قطعات گمشده پازل به زودی به صورت آنلاین ظاهر شوند.

ما همچنین نمی دانیم که Motorola Edge 50 5G چگونه خواهد بود، اما انتظار داریم رندرهایی ارائه شود. تا در روزهای آینده در اینترنت گرد هم بیایند. بنابراین، با ما همراه باشید! 

خروج از نسخه موبایل