فناوری

بازی‌های رایگان PS Plus برای جولای 2024: Borderlands 3، NHL 24، و Among Us

بازی‌های رایگان PS Plus برای جولای 2024: Borderlands 3، NHL 24، و Among Us

یک ماه دیگر، یک ماه دیگر برای PS Plus مشترکین در این ماه، بازیکنان می‌توانند دیوانگی Borderlands 3، اکشن هیجان انگیز NHL 24 روی یخ، و سعی کنید از ایجاد سوء ظن در Among Us جلوگیری کنید. هر سه این بازی از 2 ژوئیه به بعد در دسترس مشترکین قرار خواهند گرفت.

Borderlands 3 (PS4، PS5)

اگر بازی ها شخصیت داشتند، Borderlands عموی دیوانه شما می شد. همه چیز، از داستان، شخصیت‌ها و صحنه‌ها، مضحک، حواس پرت و خارج از این دنیا هستند. این بازی همچنین دارای قابلیت همکاری آنلاین و تقسیم صفحه نمایش است که آن را در عصر کنونی بازی نادر است. یک بار دیگر، بازیکنان باید کنترل یکی از چهار شکارچی طاق را در دست بگیرند. با این حال، این بار، بازیکنان کنترل بیشتری بر مهارت ها و توانایی های شخصیت انتخابی خود خواهند داشت. سپس اسلحه ها هستند. Borderlands تعداد زیادی اسلحه دارد. به لطف نحوه تولید سلاح‌ها، بازی می‌تواند نزدیک به یک میلیارد اسلحه داشته باشد!

NHL 24 (PS4، PS5)< span class="ez-toc-section-end"/>

هاکی روی یخ ممکن است در مقایسه با کریکت یا فوتبال در هند بسیار محبوب نباشد، اما این چیزی را از خود ورزش کم نمی کند. NHL 24 با مجموعه ای از ویژگی های گیم پلی جدید نسبت به نسخه های قبلی خود، لذت این ورزش را به بازیکنان ارائه می دهد. این شامل Total Skill Moves و پاس های بهتر برای گیم پلی کلی بهتر است. همچنین پیشرفت‌هایی در بررسی بدن وجود دارد که نشانه‌هایی از سیستم مورد استفاده در NHL 04 می‌گیرد. اکنون، بازیکنان را می‌توان به صورت بدن در نیمکت چک کرد، و همچنین می‌توان شیشه‌های شکسته نیز در آنجا وجود داشت.

در میان ما (PS4، PS5)

حس ویروسی سال 2020 اکنون برای مشترکین PS Plus رایگان است. بازی ساده است. شما کنترل یکی از اعضای خدمه را در سفینه فضایی به دست می گیرید و هر بازیکن تعدادی کار دارد که باید انجام دهد. پس از اتمام تمام وظایف، بازیکنان برنده می شوند. با این حال، نکته مهم این است که یک (یا چند) از بازیکنان یک شیاد هستند که وظیفه دارند همه بازیکنان را بدون دستگیر شدن بکشند. این یک بازی کسر اجتماعی و دستکاری است.

علاوه بر این بازی‌ها، اعضای PS Plus همچنین می‌توانند با یک باندل انحصاری PlayStation برای Genshin Impact جوایز درون بازی دریافت کنند. مشترکین می توانند این جوایز را از 16 جولای به بعد از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا