Reliance Jio نامحدود 5G هنوز هم می‌تواند قبل از 3 ژوئیه درخواست شود: در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است

Reliance Jio نامحدود 5G هنوز هم می‌تواند قبل از 3 ژوئیه درخواست شود: در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است

Reliance Jio قیمت محصولات خود را افزایش داد طرح های پیش پرداخت و پس پرداخت همچنین با محدود کردن آن به برنامه‌هایی که داده‌های 2 گیگابایتی یا بیشتر را ارائه می‌دهند، تغییراتی در مزایای داده 5G نامحدود خود ایجاد کرد. بنابراین با افزایش قیمت، داده های نامحدود 5G نیز اکنون گران شده است. اما قیمت های جدید فقط از 3 جولای اعمال می شوند، بنابراین شما هنوز چند روز فرصت دارید تا از مزایای موجود بهره مند شوید. 

داده‌های 5G نامحدود Reliance Jio 

  • همانطور که در بالا ذکر شد، طرح‌های پیش‌پرداخت و پس‌پرداخت اصلاح‌شده از ۳ ژوئیه به بعد قابل اجرا خواهند بود. این بدان معناست که تا آن زمان می توانید از همان طرح پیش پرداخت یا پس پرداخت Reliance Jio استفاده کنید و از مزایای موجود بهره مند شوید.
  • همچنین لازم به ذکر است که مزایای موجود در تاریخ 3 جولای منقضی نمی شود. بنابراین مزایای قدیمی حتی پس از 3 ژوئیه به طور معمول به کار خود ادامه می دهند. فقط در صورتی که بعد از 3 جولای شارژ کنید، قیمت‌های اصلاح‌شده اعمال می‌شوند. 
  • در مورد داده‌های نامحدود 5G، می‌توانید با شارژ مجدد یا در نوبت طرح خود از این امکان استفاده کنید. حتی می‌توانید دو طرح سالانه را که 5G نامحدود ارائه می‌دهند شارژ کنید و به مدت دو سال از مزایای مشابه توسط این کاربر X. 
  • بنابراین ممکن است بخواهید طرح Jio خود را بررسی کنید و سعی کنید قبل از اعمال تعرفه های افزایش یافته، قیمت فعلی را شارژ کنید. 

پس از 3 ژوئیه، تنها طرح‌هایی که 2 گیگابایت داده به ازای هر داده ارائه می‌دهند، می‌توانند پیشنهاد داده 5G نامحدود را دریافت کنند. همچنین لازم به ذکر است که Jio تعرفه کاربران JioPhone و JioBharat را افزایش نخواهد داد. ما قبلاً یک مقاله گسترده داریم که جزئیات هر طرح پیش پرداخت و پس پرداخت Jio را با قیمت های قدیمی و جدید و مزایا ارائه می دهد. می‌توانید آن را اینجا بررسی کنید. 

Airtel همچنین قیمت طرح های اعتباری و پس پرداخت خود را افزایش داد که از 3 جولای اجرا می شود. این شرکت مخابراتی معتقد است که افزایش قیمت را با نگه داشتن آن به کمتر از 70p در روز برای برنامه‌های سطح پایه خود “متوسط” نگه داشته است. 

<پانویس>

< meta content="2024-06-28T14:26:40+05:30"/>< meta content="91mobiles.com"/>

خروج از نسخه موبایل