رندرهای Galaxy Z Flip 6، Z Fold 6، Buds 3، Buds 3 Pro، Watch 7، Watch Ultra طراحی آنها را تایید می کند.

رندرهای Galaxy Z Flip 6، Z Fold 6، Buds 3، Buds 3 Pro، Watch 7، Watch Ultra طراحی آنها را تایید می کند.

افشاگر مورد اعتماد ایوان بلاس (@evleaks) این مجموعه از تصاویر بازاریابی با وضوح بالا را دور ریخته است. بیایید با گوشی‌های تاشو شروع کنیم:

نقاشی‌های لو رفته Samsung Galaxy Z Flip 6, Z Fold 6

به نظر می‌رسد هر دو گوشی تاشو طراحی صاف‌تری دارند. حلقه های دوربین برجسته تر به نظر می رسند. بقیه، انتظار می‌رود هر دو با لولای بهبودیافته

شایعه شده است که Z Flip 6 یک صفحه نمایش بزرگتر 3.9 اینچی را ارائه می دهد،  رندر به رنگ نقره ای است و شایعات همچنین به آبی روشن، زرد و سبز روشن اشاره می کنند.

در همین حال، Z fold 6 ممکن است در رنگ‌های مشکی، صورتی، دریایی عرضه شود ، سایه نقره ای و سفید. ما رندرهای صورتی و نقره‌ای را از Leaker PassionateGeekz دریافت می‌کنیم (به اشتراک گذاشته شده از طریق ITHome). 

نمره های لو رفته Samsung Galaxy Watch 7, Ultra

بندهای Galaxy Watch 7 و Watch Ultra شبیه به بند Apple Watch Ultra هستند.

حتی به نظر می رسد که بندها به بدنه متصل هستند. با مکانیزمی شبیه به Apple Watch، و نه یک پین فنری.

گردشگر Watch 7 مانند سری Watch 6 گرد است، اما Watch Ultra صفحه‌ای شبیه عقرب دارد.

Ultra در رنگ‌های نقره‌ای (بند سفید)، تیتانیوم (بند خاکستری) ظاهر شده است. ، و رنگ های مشکی (بند نارنجی). از سوی دیگر، Watch 7 دارای بند نقره‌ای (بند سفید)، سبز (بند سبز) و کرم (بند کرم) است.

نمایش‌های لو رفته Samsung Galaxy Buds 3, Buds 3 Pro

در این میان، جوانه‌های دارای نوک گوش لاستیکی می‌توانند مدل‌های Pro باشند در حالی که دو جوان دیگر می‌توانند Buds 3 معمولی باشند. آنها می‌توانند در رنگ‌های سفید و خاکستری باشند.

ساقه‌های بلند آنها دوباره بسیار شبیه به Airpods است، فقط با ساقه‌های زاویه‌دارتر. طبق شایعات، خطوط سیاه روی سطح آنها به لطف ویژگی به اصطلاح “Blade Lights” روشن می شوند. ما مطمئن نیستیم که مورد استفاده آنها چیست.

خروج از نسخه موبایل