OnePlus Nord Buds 3r گواهینامه REL Canada را دریافت می کند و قریب الوقوع عرضه می شود

OnePlus Nord Buds 3r گواهینامه REL Canada را دریافت می کند و قریب الوقوع عرضه می شود

91mobiles به طور انحصاری OnePlus Nord Buds 3r TWS را در فهرست عرضه تجهیزات رادیویی کانادا مشاهده کرده است. این برخی از جزئیات کلیدی هدفون از جمله شماره مدل را نشان می دهد. Nord Buds 3r در چند وقت اخیر سر و صدای زیادی به راه انداخته است زیرا در پلتفرم های مختلف صدور گواهینامه آنلاین متوقف شده است.

OnePlus Nord Buds 3r 

  • تجهیزات رادیویی کانادا را دریافت می کند. فهرست (REL) نشان می‌دهد که Nord Buds 3r دارای شماره مدل E511A خواهد بود.
  • این گواهینامه در 31 مه تأیید شد و نام شرکت ذکر شده OnePlus است.

  • در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد هدفون‌های TWS فاش نشده است، اما این می‌تواند نشانه خوبی برای نشان دادن این موضوع باشد. ممکن است به زودی راه اندازی شود.

همین شماره مدل اخیراً گواهینامه FCC را دریافت کرد. فهرست نشان می‌دهد که کیف شارژ همراه به ترتیب دارای شماره مدل 112570 و 761832-B1 است. این همچنین نشان داد که هر هدفون دارای باتری 58 میلی آمپر ساعتی است. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به سلول 36 میلی آمپر ساعتی در Nord Buds 2r است. با این حال، ظرفیت کیس شارژ از 480 میلی آمپر ساعت به 440 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است. این احتمالاً برای متعادل کردن توزیع وزن است.

تصاویر روی FCC سطح مقطع بالایی کیس شارژ را نشان می دهد. این نشان می دهد که هدفون ها می توانند به صورت عمودی در کیف حمل قرار گیرند. این شبیه به جوانه های نسل اول است. OnePlus Nord Buds 3r همچنین گواهینامه BIS را دریافت کرده است< /a>، به این معنی که آنها بسیار شبیه به سلف به هند خواهند رفت. با این حال، فهرست به وضوح ویژگی های سخت افزاری را نشان نمی دهد.

در حالی که جزئیات قیمت فقط باید در زمان عرضه فاش شود، خط تولید Nord Buds یک خط تولید مقرون به صرفه TWS در مقایسه با OnePlus Buds برتر است. آنها می توانند زیر 3000 روپیه در کشور قیمت داشته باشند و همه ویژگی های مورد نیاز را ارائه دهند.

<پانویس>

خروج از نسخه موبایل