قیمت و مشخصات تلفن CMF 1 هند. صفحه نمایش Super AMOLED تایید شد

قیمت و مشخصات تلفن CMF 1 هند. صفحه نمایش Super AMOLED تایید شد

رونمایی CMF Phone 1 دقیقاً در گوشه و کنار است و این شرکت جزئیات کلیدی تلفن را از طریق میکروسایت Flipkart به ما می دهد. از این سایت، ما دریافتیم که CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش Super AMOLED خواهد بود. یکی از کارشناسان، اندازه، وضوح و نرخ تازه سازی پنل را به همراه سایر مشخصات دستگاه مدعی شده است. آنها را بررسی کنید.

مشخصات CMF Phone 1 (نوک شده)

  • نمایش: هر راهنمایی کننده Yogesh Brar، CMF Phone 1 خواهد داشت صفحه نمایش 6.7 اینچی sAMOLED LTPS با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​30-120 هرتز، حداکثر روشنایی تا 2000 نیت و وضوح +FHD. این گوشی می تواند یک خواننده اثر انگشت تعبیه شده داشته باشد. با توجه به تصویری که توسط CMF به اشتراک گذاشته شده است، ما دریافتیم که حاشیه ها قابل توجه هستند (تا حدودی شبیه گوشی Nothing (1)).
  • دوربین ها: گفته می شود که دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است احتمالاً در داخل یک بریدگی سوراخ مرکزی نشسته است. از طرف دیگر، می‌توانیم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور سونی) و یک سنسور عمق دریافت کنیم. ممکن است از ضبط ویدیوی 4K30 FPS، حالت AI Vivid و EIS (بدون OIS) پشتیبانی شود.
  • پردازنده: تلفن می‌تواند روی یک SoC مدیاتک Dimensity 7300 کار کند. به گفته Brar، این به عنوان “بهترین SoC در این بخش” تبلیغ می شود.
  • حافظه: می تواند با رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی وارد فروشگاه شود. این می تواند توسط یک حافظه 2 ترابایتی قابل ارتقا از طریق کارت microSD پشتیبانی شود. 
  • نرم افزار: CMF می تواند دستگاه را با Android 14 با 2 سال ارتقاء سیستم عامل و 3 سال وصله امنیتی ارسال کند. این می تواند یک سیستم عامل مینیمالیستی Nothing را در بالا داشته باشد. این پوسته می‌تواند نسخه‌ای از آنچه در تلفن‌های Nothing یافت می‌شود باشد. 
  • باتری: زیر کاپوت، ممکن است یک سلول 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی وجود داشته باشد.
  • سایر موارد: از جمله چیزهای دیگر، این تلفن همچنین می‌تواند دارای IP52 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و بلندگوهای تک باشد.

برخی از این مشخصات با آنچه قبلاً شنیده بودیم متفاوت است. در ابتدا فکر می کردیم CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی و یک دوربین پشتی تکی است. نکته جدید این شایعات را رد می کند. خوب، جزئیات باتری، شارژ، و پردازنده با شایعه های قبلی.

سپس، شنیدیم که Phone 1 می‌تواند یک هیچ چیز تلفن (2a). اما، مجدداً شباهت‌ها بسیار اندک است.

قیمت CMF Phone 1 در هند

برار ادعا می‌کند که CMF Phone 1 می‌تواند با قیمت ۱۵۹۹۹ روپیه برای مدل ۶+۱۲۸ گیگابایت و روپیه عرضه شود. 17999 برای مدل 8+128 گیگابایتی پس از تخفیف های مقدماتی. همین مشاور اخیراً ادعا کرده بود که قیمت جعبه گوشی 19999 روپیه است.

حتی قیمت آن کمی بالاتر از انتظارات قبلی ما است. حدود 12000 روپیه انتظار داشتیم. 

شایعات همچنین بدنه پلاستیکی با گوریلا گلس در جلو و بدون رابط Glyph در پشت. این گوشی می‌تواند در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی در دسترس باشد.

در هر صورت، پیشنهاد می‌کنیم این شایعات و درز‌ها را با کمی نمک کنار بگذارید. ما امیدواریم که تا 8 ژوئیه، زمانی که تلفن رسمی شود، تصویر بهتری داشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل