تصویر زنده OnePlus Pad Pro پیش از عرضه امروز در چین به بیرون درز کرد

تصویر زنده OnePlus Pad Pro پیش از عرضه امروز در چین به بیرون درز کرد

اکنون، قبل از رونمایی رسمی، تصاویر زنده OnePlus Pad Pro در اینترنت در حال چرخش است و طراحی آن را با شکوه کامل آشکار می کند. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد OnePlus Pad Pro می دانیم. 

رونمایی OnePlus Pad Pro در چین 

OnePlus Pad Pro امروز در ساعت 7 عصر در چین روشن می شود. اینجا در هند ساعت 4:30 بعد از ظهر است. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد عرضه این دستگاه در هند وجود ندارد، اما به احتمال زیاد OnePlus Pad Pro راهی سواحل هند خواهد شد. 

این سومین تبلت این شرکت پس از OnePlus Pad و OnePlus Pad Go (بررسی)، که سال گذشته راه اندازی شد. OnePlus Pad (بررسی) با برچسب قیمت 37999 روپیه در هنگام عرضه عرضه شد و مدل پرو نیز عرضه خواهد شد. احتمالاً بیشتر از آن هزینه دارد 

تصاویر زنده OnePlus Pad Pro به بیرون درز کرد

علاوه بر این، یک افشاگر قابل اعتماد، ایستگاه چت دیجیتال (از طریق PhoneArena)، نیز به اشتراک گذاشته است تصاویر زنده از OnePlus Pad Pro، بهترین نگاه ما را به دستگاه قبل از راه اندازی به ما می دهد. با توجه به سابقه کارشناس اطلاعات، به احتمال زیاد این تصاویر ورزشی هستند. 

همانطور که از تصاویر مشخص است، دستگاه دارای حاشیه‌های باریک و یک لنز دوربین تراز وسط در بالای پنل پشتی خواهد بود. به نظر می‌رسد وان‌پلاس طراحی تبلت آینده‌اش را تازه نمی‌کند، زیرا در تصاویر لو رفته طراحی مشابهی با وان پلاس پد دارد. این بدان معناست که ارتقاها احتمالاً محدود به بخش مشخصات سخت افزار خواهد بود.

مشخصات OnePlus Pad Pro (مورد انتظار) 

در حالی که ما چیز زیادی در مورد مشخصات OnePlus Pad Pro نشنیده ایم، اما در اینترنت گفته می شود که این ویژگی خواهد بود یک دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، همان چیزی است که با OnePlus Pad دریافت می کنید. این احتمالاً انرژی را از یک SoC Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 در زیر کاپوت تامین می کند. 

علاوه بر این، مانند OnePlus Pad، OnePlus Pad Pro آینده نیز حداقل از دو لوازم جانبی پشتیبانی خواهد کرد: یک صفحه کلید مغناطیسی و یک قلم خودکار. همچنین می توانید این لوازم جانبی را در تصاویر فاش شده مشاهده کنید که پشتیبانی را تأیید می کند.

خروج از نسخه موبایل