اسپیکر جدید سامسونگ به عنوان قاب عکس عمل می کند

اسپیکر جدید سامسونگ به عنوان قاب عکس عمل می کند

قیمت قاب موسیقی سامسونگ در هند، در دسترس بودن

قاب کاملاً جدید موزیک قاب سامسونگ قیمت دارد با روپیه 23990 و می‌توانید در رنگ مشکی از طریق وب سایت رسمی شرکت، آمازون، وکانال‌های آفلاین را انتخاب کنید در کشور.

ویژگی‌های قاب موسیقی سامسونگ

با موسیقی کاملاً جدید سامسونگ در قاب، کاربران می توانند عکس های چاپ شده را ضمیمه کنند و از طریق سیستم مغناطیسی قاب قاب را تغییر دهند. این سیستم موسیقی سامسونگ را می توان روی میز یا دیوار به عنوان یک شی تزئینی نیز قرار داد.

موزیک فریم جدید اعلام شده دارای خروجی صدای 120 وات است و ادعا می شود که بلندگو صدای متعادلی را در سراسر اتاق حفظ می کند. این اسپیکر جدید با یک کانال Dolby Atmos 2.0 با صدای فضایی عرضه می شود و گسترش صدای فراگیر از طریق شش بلندگو در دسترس است.

SpaceFit Sound Pro روی بلندگو، صدا را بر اساس آکوستیک اتاق بهینه می‌کند، و با Q-Symphony برای بهبود صدای استریو یا فراگیر ادغام می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد همزمان صدا را از نوار صوتی و بلندگوهای تلویزیون خود پخش کنند.

Music Frame دارای دستیارهای صوتی مانند Google Assistant، Alexa و Bixby است و به کاربران امکان می دهد موسیقی را با کنترل هندزفری کنترل کنند. دارای یک تقویت کننده صدای فعال برای تطبیق صدای واضح و صدای ضربه زدن برای بازتاب یکپارچه صدا است.

علاوه بر این، کاربران می توانند تنظیمات اکولایزر بلادرنگ را از طریق برنامه SmartThings برای صدای تطبیقی ​​انجام دهند. از پخش بی سیم از طریق Wi-Fi یا بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای AirPlay 2 و Chromecast داخلی است.

خروج از نسخه موبایل