نام گلکسی واچ اولترا سامسونگ از طریق صفحات پشتیبانی رسمی تایید شد

نام گلکسی واچ اولترا سامسونگ از طریق صفحات پشتیبانی رسمی تایید شد

صفحات پشتیبانی Galaxy Watch Ultra شناسایی شد

  • 91mobiles گلکسی واچ اولترا را در رسمی مشاهده کرد. وب سایت سامسونگ کانادا این صفحه پشتیبانی رسمی برای Galaxy Watch Ultra است که همچنین تأیید می کند که از LTE و اندازه 47 میلی متری پشتیبانی می کند. به نظر می‌رسد Galaxy Watch Ultra تنها در این سایز موجود خواهد بود.
  • قبلاً، صفحه پشتیبانی Galaxy Watch Ultra با شماره مدل SM-L705F. اما اکنون این نام نیز تأیید شده است.
  • به نظر می‌رسد سامسونگ فهرست صفحه پشتیبانی را نه تنها از وب‌سایت کانادا، بلکه از بازارهای دیگر نیز. ما موفق شدیم قبل از اینکه صفحات برای چشمان شما حذف شوند، تعدادی اسکرین شات بگیریم.

در حال حاضر مجموعه‌ای از اطلاعات فاش شده و گزارش‌هایی در مورد طراحی، ویژگی‌ها و حتی جزئیات قیمت. گلکسی واچ اولترا پرچمدار پوشیدنی سامسونگ خواهد بود که دارای طراحی مستحکم تر با صفحه دایره ای و قاب مربعی است. این ساعت هوشمند در رنگ های سفید و خاکستری تیره با دکمه کناری نارنجی دیده شده است. 

کهکشان گفته می شود Watch Ultra در شاسی تیتانیوم (درجه 4) عرضه می شود و دارای صفحه نمایش شیشه ای کریستال یاقوت کبود است. طبق گزارش‌ها، این ساعت هوشمند حداکثر روشنایی 300 نیت را ارائه می‌کند. گلکسی واچ اولترا ممکن است تا عمق 100 متری در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد. همچنین انتظار می‌رود که یک «دکمه سریع» برای ناوبری آسان داشته باشد. 

در ایالات متحده، نسخه ۴۷ میلی‌متری Galaxy Watch Ultra می‌تواند بین ۶۹۹ تا ۷۱۰ دلار قیمت داشته باشد که بین ۵۸۴۰۰ تا ۵۹۳۰۰ روپیه است. 

خروج از نسخه موبایل