هیچ چیز به روز رسانی OS 3.0 برای ارائه سبک های جدید صفحه قفل وجود ندارد: در اینجا نحوه ظاهر آن است

هیچ چیز به روز رسانی OS 3.0 برای ارائه سبک های جدید صفحه قفل وجود ندارد: در اینجا نحوه ظاهر آن است

به‌روزرسانی صفحه قفل OS 3.0 Nothing

  • Pei در X دو تصویر را به اشتراک گذاشت که جزئیات جدیدی را در مورد به‌روزرسانی Nothing OS 3.0 نشان می‌دهد. به روز رسانی نرم افزار جدید سه سبک صفحه قفل از جمله سبک پیش فرض را به همراه خواهد داشت. دو مورد دیگر دارای «ساعت + ویجت» و «منطقه ابزارک گسترده» هستند. 
  • در اولین مورد، صفحه قفل پیش فرض را با ساعت، تاریخ و روز دریافت می کنید. سبک ساعت + ویجت ساعت را با فونت نقطه‌دار جدید با زمان، تاریخ و ویجت آب‌وهوا نشان می‌دهد. هیچ چیزی قبلاً فونت نقطه‌دار ارائه نمی‌دهد، اما این فونت بیشتر از نظر ظاهری تأکید شده است.
  • منطقه ابزارک گسترش یافته، همانطور که از نام آن پیداست، همان ویجت‌ها را نشان می‌دهد اما با کاشی‌های بزرگ‌تر برای نمایش زمان، تاریخ و آب‌وهوا. . 
  • لبه پایین صفحه قفل با حسگر اثر انگشت در مرکز و دو ویجت در هر طرف ثابت می ماند. می‌توانید ویجت‌ها را از منوی تنظیمات شخصی‌سازی کنید.

به‌نظر می‌رسد Pei از به‌روزرسانی Nothing OS 3.0 بسیار هیجان‌زده است، زیرا او همچنین تصویری را به اشتراک گذاشته است که ویژگی‌های فنی پشت سفارشی‌سازی صفحه قفل را نشان می‌دهد. در تصویر بالا می توانید به جزئیات نگاه کنید. Pei همچنین تأیید کرد که به‌روزرسانی Nothing OS 3.0 در ماه سپتامبر اعلام می‌شود، بنابراین هنوز زمان زیادی تا رسیدن به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید در تلفن‌های Nothing وجود دارد. 

Nothing OS 3.0 یک به‌روزرسانی نرم‌افزار بزرگ با ویژگی‌هایی مانند گالری بومی جدید و برنامه انجمن است که گفته می‌شود منتشر خواهد شد. رابط Glyph همچنین با Nothing OS 3.0 به روز رسانی می شود. از آنجایی که هنوز بیش از دو ماه تا اعلام رسمی باقی مانده است، ممکن است به زودی اطلاعات جدیدی درباره Nothing OS 3.0 بشنویم. 

خروج از نسخه موبایل