تیزر افشا شده Galaxy Unpacked تاریخ رویداد را فاش می کند: در اینجا زمان عرضه تاشو بعدی سامسونگ است

تیزر افشا شده Galaxy Unpacked تاریخ رویداد را فاش می کند: در اینجا زمان عرضه تاشو بعدی سامسونگ است

در حالی که شرکت هنوز جزئیات مربوط به رویداد آینده را فاش نکرده است، یک تیزر فاش شده اشاره می کند که رویداد Galaxy Unpacked در سال جاری برگزار خواهد شد. هفته دوم جولای در اینجا جزئیات مورد انتظار رویداد آینده آمده است.

تاریخ رویداد Samsung Galaxy Unpacked مشخص شد

  • از طریق X (که قبلا توییتر نامیده می شد)، ایوان بلاس، مشاور اطلاعاتی، یک GIF رسمی منتشر کرد که رویداد Galaxy Unpacked را نشان می دهد. در 10 ژوئیه برگزار خواهد شد.
  • تاریخ ذکر شده تأیید کننده گزارش می کند که به همان تاریخ برای رویداد آینده Galaxy Unpacked اشاره می کند.
  • گزارش‌های قبلی اشاره کردند که Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار می‌شود. رویداد سال گذشته در 26 ژوئیه برگزار شد.

چه چیزی در رویداد Samsung Galaxy Unpacked انتظار می رود

در هفته های اخیر، چندین شایعه و افشای اطلاعات در مورد این محصولات به صورت آنلاین منتشر شده است که به چندین ویژگی و سایر جزئیات کلیدی از جمله قیمت اشاره دارد.

Samsung Galaxy Z Fold 6

    < انتظار می‌رود از 1899.99 دلار شروع شود، تقریباً 1,58,700 روپیه، برای نسخه 256 گیگابایتی در ایالات متحده، که 100 دلار بیشتر از Galaxy Z Fold 5 است.

Samsung Galaxy Z Flip 6

  • Galaxy Z Flip 6 ممکن است شروع از 1,09,999 روپیه در هند و 1,099 دلار، حدود 92,000 روپیه، در ایالات متحده برای فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی. همچنین اشاره می‌کند که Galaxy Z Flip 6 100 دلار گران‌تر از Galaxy Z Flip 5 خواهد بود.

Samsung Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra.

  • گزارش اخیر نشان می دهد که گلکسی واچ 7 (40 میلی متر) ممکن است قیمتی بین 299 تا 310 دلار آمریکا داشته باشد، تقریباً 25000 روپیه.
  • در همین حال، Galaxy Watch Ultra (40 میلی‌متری) احتمالاً با قیمت 699 دلار، تقریباً 58400 روپیه تا 710 دلار، حدود 59300 روپیه عرضه می‌شود.
  • می‌توانید در مورد ویژگی‌های احتمالی آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

این جزئیات درباره محصولات آینده سامسونگ بر اساس گمانه زنی ها و شایعات است. بنابراین، آنها باید با کمی نمک مصرف شوند. از آنجایی که انتظار می رود این رویداد در ماه جولای برگزار شود، انتظار داریم سامسونگ به زودی جزئیات رسمی را ارائه کند.

خروج از نسخه موبایل