آخرین ویژگی Google برای تلفن‌های Pixel کار Truecaller را بدون Truecaller انجام می‌دهد

آخرین ویژگی Google برای تلفن‌های Pixel کار Truecaller را بدون Truecaller انجام می‌دهد

ویژگی جستجوی شماره تلفن معکوس پیکسل Google

Google به‌روزرسانی برنامه Google Phone برای دستگاه‌های Pixel با ویژگی جستجوی شماره تلفن معکوس در کاهش ویژگی پیکسل در ژوئن 2024. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید شماره‌های تلفن ناشناسی را که با آنها تماس گرفته‌اید یا مستقیماً با شما تماس گرفته‌اید، از رکورد تماس خود بررسی کنید و از مشکل باز کردن برنامه یا سرویس دیگری جلوگیری کنید. این مشکل کپی کردن و چسباندن شماره را در یک منطقه جستجوی Google یا برنامه‌ای مانند Truecaller از بین می‌برد.

این ویژگی فقط در تلفن‌های هوشمند Pixel با تراشه Tensor در دسترس است. این بدان معناست که کاربران دارای Pixel 6 و جدیدتر تلفن های هوشمند Pixel، از جمله Pixel Fold، می‌تواند از ویژگی جستجوی شماره تلفن معکوس استفاده کند.

Google اطلاعاتی درباره عملکرد داخلی ویژگی جستجوی شماره تلفن معکوس فاش نکرده است. علاوه بر این، گوگل هیچ محدودیت منطقه‌ای برای این ویژگی ذکر نکرده است، به این معنی که ممکن است به زودی در سراسر جهان در دسترس قرار گیرد. یک ویژگی انحصاری پیکسل باشد یا به طور کلی از طریق برنامه Google Phone برای کاربران اندروید در دسترس خواهد بود. در حالی که منتظریم تا این اتفاق بیفتد، برنامه های شخص ثالث مانند Truecaller همچنان بهترین گزینه شما هستند اگر می خواهید شماره تلفن را در تلفن هوشمند غیر Pxiel جستجو کنید.

خروج از نسخه موبایل