فناوری

آیفون 16 ممکن است مانند آیفون 15 بیش از حد داغ نشود، به نشت باتری جدید اشاره می کند

آیفون 16 ممکن است مانند آیفون 15 بیش از حد داغ نشود، به نشت باتری جدید اشاره می کند

نشت باتری آیفون 16

  • نشت از Majin Bu در X نشان می دهد که باتری آیفون 16 ممکن است شکل و اندازه ای مشابه با باتری آیفون 15 داشته باشد.
  • با این حال، باتری آیفون 16 به جای فویل مشکی معمولی که در اکثر باتری‌های گوشی‌های هوشمند وجود دارد، در فلز قرار گرفته است.
  • گزارش ها می گویند که پوشش فلزی باتری ممکن است به مدیریت بهتر گرما و جلوگیری از آن کمک کند. از گرمای بیش از حد.
  • نشت جدید همچنین نشان می دهد که آیفون 16 ممکن است با ظرفیت باتری 3597 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که در مقایسه با باتری 3367 میلی آمپر ساعتی آیفون 15 کمی بزرگتر است.

شایان ذکر است که چندین کاربر در گذشته از مشکلات داغ شدن بیش از حد آیفون 15 شکایت داشتند. برخی از کاربران حتی اشاره کردند که آیفون 15 آنها پس از استفاده اولیه از رسانه های اجتماعی گرم می شود. با این حال، غول فناوری بعداً این مشکلات را به یک اشکال در سیستم عامل خود نسبت داد.

این بار هیچ جزئیات دیگری از جزئیات باتری آیفون 16 فاش نشده است. با این حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آیفون 16 ممکن است دارای یک تنظیم مجدد دوربین باشد. و در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی در مقایسه با رنگ‌های سبز، مشکی، زرد، صورتی و آبی در آیفون 15 عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، مواردی نیز وجود دارد. شایعات حاکی از آن است که آیفون 16 دارای چندین ویژگی جدید است، مانند دکمه Action، دکمه Capture برای ضبط سریع ویدیو، تنظیمات فوکوس و کنترل زوم. علاوه بر این، آیفون 16 ممکن است از ضبط ویدیوی فضایی نیز پشتیبانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا