فناوری

iOS 18 گزینه‌های محدودیت شارژ بیشتری را به سری آیفون 15 می‌دهد: در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

iOS 18 گزینه‌های محدودیت شارژ بیشتری را به سری آیفون 15 می‌دهد: در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

iOS 18 محدودیت شارژ آیفون 15 را افزایش می دهد

iOS 18 محدودیت شارژ را در همه مدل های آیفون 15 افزایش می دهد 80 درصد، طبق یک گزارش توسط MacRumors. بنابراین اکنون می توانید آن را به 85 درصد، 90 درصد و 95 درصد تغییر دهید. این بدان معناست که پس از رسیدن سطح باتری به میزان تنظیم شده، شارژ آیفون شما متوقف می شود. این ویژگی برای کمک به حفظ عمر باتری آیفون شما طراحی شده است. 

می توانید این ویژگی را از Settings > Battery > Charging روشن کنید و محدودیت شارژ را از یک نوار لغزنده انتخاب کنید. بنابراین اکنون می توانید این ویژگی را روشن کرده و محدودیت شارژ آیفون خود را انتخاب کنید. بدیهی است که گزینه ای وجود دارد که به آیفون شما اجازه می دهد تا 100 درصد شارژ شود، همراه با سایر محدودیت های شارژ.

اعتبار تصویر MacRumors

شایان ذکر است که آپدیت جدید در انحصار سری آیفون 15 است. در نسخه بتای iOS 18 برای آیفون 15 مشاهده شده است. برای مدل های قدیمی تر مانند سری آیفون 14 در دسترس نیست، بنابراین مشخص نیست که آیا اپل این ویژگی را گسترش خواهد داد یا خیر. در حال حاضر محدودیت شارژ برای سری آیفون 14 80 درصد تعیین شده است. 

باید ویژگی‌های اعلام‌نشده بیشتری در iOS 18 وجود داشته باشد که به محض اینکه افراد شروع به آزمایش نسخه بتا کنند، با آن‌ها آشنا خواهیم شد. این اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 18 است که بتای عمومی آن قرار است ماه آینده منتشر شود. انتظار می‌رود که نسخه پایدار iOS 18 در اواخر سال جاری و درست همزمان با عرضه سری جدید آیفون 16 منتشر شود. آخرین آپدیت iOS برای آیفون XS و بالاتر در دسترس خواهد بود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا