فناوری

ChatGPT اواخر امسال برای iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia عرضه می شود

ChatGPT اواخر امسال برای iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia عرضه می شود

ChatGPT برای iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia

      نشان داد که ChatGPT در ماه های آینده در سیستم عامل های اپل از جمله iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia در دسترس خواهد بود.

    • ChatGPT توسط GPT-4o پشتیبانی می شود و کاربران می توانند بدون ایجاد حساب کاربری به آن دسترسی داشته باشند.
    • Apple همچنین اشاره کرد که مشترکین پولی ChatGPT می توانند حساب های خود را به منظور دسترسی به ویژگی های پولی متصل کنند.

    ویژگی‌های ChatGPT برای iOS 18، iPadOS 18، macOS Sequoia 

    اپل اعلام کرد که دسترسی ChatGPT را در iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia یکپارچه کرده است. این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا از تخصص ChatGPT و قابلیت‌های آن در درک تصاویر و اسناد بدون جابجایی بین ابزارهای مختلف استفاده کنند.

    با ادغام ChatGPT، دستیار مجازی اپل، سیری، می‌تواند در صورت نیاز از تخصص ربات چت استفاده کند. قبل از ارسال هرگونه سوال، عکس یا سندی به ChatGPT، از کاربران اجازه می‌خواهند و سیری پاسخ را مستقیماً ارائه می‌کند.

    بر اساس گفته‌های اپل، ربات چت در ابزارهای Writing در سراسر سیستم غول فناوری ادغام می‌شود. به کاربران در تولید محتوا برای نوشته هایشان کمک می کند و آن را بهتر می کند. در همین حال، ویژگی Compose به کاربران اجازه می‌دهد تا به ابزارهای تصویر ChatGPT دسترسی داشته باشند تا تصاویری در سبک‌های مختلف ایجاد کنند که تکمیل کننده نوشته‌های آن‌ها است.

    آیا باید نگران حریم خصوصی باشید؟

    اگرچه تایید نشده است، اما این موضوع تایید نشده است. گفته می شود که کاربران باید از ذکر اطلاعات محرمانه در ChatGPT اجتناب کنند زیرا احتمالاً همه ورودی ها را ذخیره می کند. بنابراین، این نشان می‌دهد که هر چیزی که در ChatGPT تایپ می‌کنیم ممکن است ذخیره شود و به طور بالقوه هنگام ایجاد پاسخ برای کاربران دیگر استفاده شود.

    با این حال، اپل می‌گوید که حفاظت از حریم خصوصی برای کاربرانی که به ChatGPT در پلتفرم خود دسترسی دارند وجود دارد و اشاره می‌کند که آدرس IP کاربران دیده نخواهد شد. طبق گفته شرکت، تضمین می کند که OpenAI درخواست ها را ذخیره نمی کند. اما، شایان ذکر است که اپل به وضوح اشاره کرده است که سیاست‌های استفاده از داده ChatGPT برای کاربرانی که حساب‌های خود را متصل می‌کنند اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا