فناوری

کنسول‌های Xbox Series X/S با تمام دیجیتالی Xbox: قیمت، ویژگی‌ها در سطح جهانی عرضه شدند

کنسول‌های Xbox Series X/S با تمام دیجیتالی Xbox: قیمت، ویژگی‌ها در سطح جهانی عرضه شدند

قیمت کنسول X/S سری Xbox، در دسترس بودن

  • طبق شرکت، Xbox Series S 1TB در Robot White دارای قیمت 349.99 دلار و 349.99 یورو است که به ترتیب تقریباً 33402 و 35900 روپیه است.
  • Xbox Series X 1TB Digital Edition. برای کاربران جهانی به ترتیب 449.99 دلار و 499.99 یورو، حدود 41751 روپیه و 44870 روپیه هزینه خواهد داشت.
  • Xbox Series X 2TB Special Edition Galaxy Black با قیمت 599.99 دلار و 649.99 یورو تعیین شده است که به Rs تبدیل می شود. به‌ترتیب 50102 و 62808 روپیه به واحد پول هند.
  • انواع کنسول Xbox تازه راه‌اندازی شده برای خرید در مناطق منتخب در فصل تعطیلات از امسال در دسترس خواهد بود.
  • تاریخ دقیق در دسترس بودن. فاش نشده است، اما در فصل تعطیلات از سال جاری برای خرید در مناطق منتخب در دسترس خواهند بود.
  • در همین حال، عرضه این کنسول ها در هند هنوز فاش نشده است.

ویژگی‌های کنسول Xbox Series X/S

Xbox Series S 1TB

در سال 2023، غول فناوری Xbox Series S را عرضه کرد. 1 ترابایت در رنگ کربن سیاه برای کاربرانی که خواهان فضای ذخیره سازی بیشتری هستند. امسال، مایکروسافت همان نوع ذخیره‌سازی را در Robot White معرفی کرد که قبلاً با حافظه 512 گیگابایتی موجود بود.

مایکروسافت اشاره می کند که این کنسول طراحی شیک و فشرده ایکس باکس سری S را ارائه می دهد و دو برابر ذخیره سازی برای بازی های بیشتر مانند تمام کنسول‌های Xbox Series X/S، رزومه سریع، زمان بارگذاری سریع و گیم‌پلی تا ۱۲۰ فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد.

Xbox Series X 1TB Digital Edition

غول فناوری مستقر در ایالات متحده همچنین یک Xbox Series X تمام دیجیتال با رنگ Robot White با یک SSD 1TB رونمایی کرد. طبق گفته این شرکت، هدف این نوع ارائه به بازیکنان دیجیتال اول با سرعت و عملکرد بهتر است.

این شرکت ادعا می کند که Xbox Series X 1TB Digital Edition دارای وضوح حداکثر 4K برای یک تجربه بصری پیشرفته است. با فرنچایزهای محبوبی مانند Forza، Diablo، Call of Duty و Halo و غیره.

Xbox Series X 2TB Galaxy Black Special Edition

طبق گفته این شرکت، Xbox Series X 2TB Galaxy Black Special Edition دارای عملکرد و ویژگی های مشابه ایکس باکس سری X استاندارد است. با این حال، فقط ذخیره سازی را دو برابر می کند علاوه بر این، مایکروسافت اشاره کرد که این کنسول از صورت های فلکی الهام گرفته شده و دارای جلوه های آسمانی در رنگ های نقره ای، خاکستری و سبز است.

این Xbox Series X 2TB Galaxy Black Special Edition همچنین دارای یک کنترلر بی سیم Xbox منطبق با یک گلکسی Black D-pad و قاب پشتی Velocity Green، انحصاری برای این کنسول. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند بازی‌های بیشتری مانند Senua’s Saga: Hellblade II، Forza Motorsport و Minecraft را با افزایش فضای ذخیره‌سازی ذخیره کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا