فناوری

Apple Intelligence برای iPhone، iPad و Mac اعلام کرد: سیری بهبود یافته، Genmoji و موارد دیگر

Apple Intelligence برای iPhone، iPad و Mac اعلام کرد: سیری بهبود یافته، Genmoji و موارد دیگر

سیری با ویژگی‌های جدید دوباره طراحی می‌شود

سیری احتمالاً بزرگترین ارتقا را با Apple Intelligence دریافت کرده است. کاملاً با ظاهری جدید و نور تابشی در اطراف صفحه نمایش مانند Edge Lighting سامسونگ دوباره طراحی شده است. سیری اکنون طبیعی‌تر، مرتبط‌تر و شخصی‌تر است. اکنون می‌توانید با دو بار ضربه زدن به پایین صفحه، به سیری تایپ کنید، و به راحتی هر زمان که بخواهید به صدا تغییر دهید.

اپل همچنین سیری را با تقریباً هر کار ممکنی که می توانید در آیفون انجام دهید آموزش داده است. همچنین دارای “آگاهی روی صفحه” است و می تواند اقداماتی را در برنامه ها انجام دهد. برای مثال، می‌توانید از سیری بخواهید آدرسی را که شخصی از برنامه پیام‌ها برای شما ارسال کرده است، ذخیره کند. سیری حتی می تواند از طریق دستورات صوتی عکس ها را برای شما ویرایش کند. همچنین می تواند عکس گواهینامه رانندگی شما را پیدا کند، شماره شناسایی شما را استخراج کند و آن را در فرمی برای شما وارد کند. سیری همچنین از ChatGPT پشتیبانی می‌کند.

Genmoji، Image Playground و Wand

اپل از هوش مصنوعی استفاده می کند به شما اجازه می دهد تا با “Genmoji” در آیفون خود ایموجی ایجاد کنید. می توانید شرحی از ایموجی که می خواهید بسازید بنویسید و Apple Intelligence آن را به شکلک تبدیل می کند. “Image Playground” یک برنامه تولید کننده تصویر روی دستگاه است. این به شما امکان می دهد با استفاده از دستورات تصاویر ایجاد کنید. می‌توانید از میان مجموعه‌ای از تم‌ها و اشیاء انتخاب کنید و حتی تصاویری را بر اساس عکس خود ایجاد کنید.

Image Wand با تبدیل طرح‌های خود به تصویر، یادداشت‌های شما را بهتر جلوه می‌دهد. Apple Intelligence همچنین ابزار پاکسازی Magic Eraser مانند را ارائه می کند که اشیا را از عکس ها حذف می کند.  جستجو در برنامه Photos نیز با Apple Intelligence قدرتمندتر است. 

ویژگی های بیشتر Apple Intelligence

Apple Intelligence مهارت های نوشتاری شما را با هوش مصنوعی بهبود می بخشد. ابزارهای نوشتاری جدیدی مانند تصحیح و بازنویسی برای شما معرفی شده‌اند و این ویژگی‌ها در برنامه‌های اصلی iOS در دسترس خواهند بود. Apple Intelligence همچنین اعلان‌های اولویت‌دار را با چیدن آنها بر اساس موارد ضروری و مهم نشان می‌دهد. اپل همچنین بالاخره ضبط تماس بومی را اضافه کرده است و توسط Apple Intelligence پشتیبانی می‌شود. 

Apple Intelligence به صورت رایگان در iPhone 15 Pro و iPad و Mac با M1 و نسخه های جدیدتر با iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15 در دسترس خواهد بود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا