فناوری

مدل‌های سری 7 سامسونگ BIS، صفحه پشتیبانی Galaxy Watch Ultra را به صورت زنده دریافت می‌کنند

مدل‌های سری 7 سامسونگ BIS، صفحه پشتیبانی Galaxy Watch Ultra را به صورت زنده دریافت می‌کنند

شماره مدل Samsung Galaxy Watch سری 7 فاش شد

  • سری Samsung Galaxy Watch 7 ظاهر شد در گواهی BIS.
  • گواهینامه BIS نشان می‌دهد که Galaxy Watch 7 دارای شماره مدل‌های SM-L300، SM-L305F، SM-L310 و SM-L315F است.
Samsung Watch 7 BIS
  • گلکسی واچ اولترا دارای شماره مدل SM-L705F و Galaxy Watch FE دارای شماره مدل SM-R861 است. 
  • این نشانه خوبی است که نشان می دهد این ابزارهای پوشیدنی در هند عرضه خواهند شد، با توجه به اینکه صدور گواهینامه برای هر محصولی که در این کشور عرضه می شود اجباری است.
  • امسال به نظر می رسد سامسونگ در حال معرفی است. دو مدل جدید: Watch FE و Galaxy Watch Ultra.
  • برای زمینه، سامسونگ فقط مدل استاندارد Watch 6 (LTE اختیاری) و Watch 6 Classic را سال گذشته عرضه کرد.
  • Galaxy Watch Ultra جدید به نظر می رسد که اپل واچ اولترا را به خود اختصاص دهد و ممکن است به عنوان یک پوشیدنی پریمیوم با ویژگی های سطح بالا وارد بازار شود، در حالی که Watch FE می تواند یک پیشنهاد اقتصادی برای کسانی باشد که بودجه کمی دارند.
  • صفحه پشتیبانی Samsung Galaxy Watch Ultra در وب‌سایت رسمی این برند فعال شده است. این همچنین همان شماره مدل SM-L705F را نشان می دهد. با این حال، این لیست در حال حاضر جزئیات سخت افزاری گوشی را فاش نمی کند، اما یک پیشنهاد برتر خواهد بود. 

    انتظار می‌رود این دستگاه‌های پوشیدنی در سامسونگ رویداد Unpacked که انتظار می‌رود در ماه جولای امسال برگزار شود. نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو، حلقه گلکسی، گلکسی بادز TWS و سایر محصولات در همان صحنه عرضه خواهند شد.

    سری ساعت گلکسی واچ 7 سامسونگ: آنچه تاکنون می‌دانیم

    سامسونگ Galaxy Watch 7 و Watch FE در گواهی FCC ظاهر شدند< /a>. این نشان داد که به ترتیب از شارژ بی سیم 15 و 5 واتی پشتیبانی می شود. این ممکن است در مقایسه با سری گلکسی واچ 5 و واچ 6 که با سرعت شارژ 10 واتی عرضه می‌شوند، 50 درصد شارژ سریع‌تر را ارائه دهد. فهرست FCC نشان می دهد که Wi-Fi و اتصال LTE اختیاری وجود خواهد داشت.  

    گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 می‌تواند اولین دستگاه سامسونگ با تراشه اگزینوس 3 نانومتری باشد و ادعا می‌شود که 20 درصد افزایش بهره‌وری انرژی و افزایش عملکرد را نسبت به Galaxy Watch 6 ارائه می‌کند. ظرفیت ذخیره‌سازی پایه آن است. گمان می رود از 16 گیگابایت به 32 گیگابایت افزایش یافته باشد.

    از سوی دیگر، Galaxy Watch Ultra می تواند دارای اندازه نمایشگر بزرگتر 47 میلی متری در مقایسه با اندازه های 40 و 44 میلی متری باشد. اولی ممکن است یک باتری 590 میلی آمپر ساعتی داشته باشد، در حالی که ساعت 7 ممکن است به ترتیب دارای سلول های 300 میلی آمپر ساعتی (40 میلی متر) و 425 میلی آمپر ساعت (44 میلی متر) باشد. Watch Ultra می‌تواند دارای شاسی تیتانیومی (درجه 4) و نمایشگر شیشه‌ای کریستالی یاقوت کبود باشد.

    گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا ممکن است دارای گواهینامه MIL-STD-810H باشند. دوام نوع Ultra می‌تواند دارای 10ATM+ IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب باشد، در حالی که Watch 7 ممکن است فقط دارای حفاظت IP68+ 5ATM باشد. Galaxy Watch Ultra ممکن است دارای یک دکمه سریع جدید برای انجام وظایف خاص و حداکثر روشنایی 3000 نیت باشد.

    سامسونگ گلکسی واچ 7 ممکن است فقط در مدل سلولی عرضه شود. در حالی که Ultra می تواند در مدل های سلولی و فقط بلوتوث در دسترس باشد. پشتیبانی از GPS دو فرکانس L1+L5 وجود خواهد داشت.

    در نهایت، آمازون فهرست ایتالیا پیشنهاد شده است Samsung Galaxy Watch FE ممکن است در ایتالیا 199 یورو (حدود 17900 روپیه) قیمت داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا