فناوری

[اختصاصی] قیمت جعبه تلفن CMF (1) قبل از عرضه در هند فاش شد

[اختصاصی] قیمت جعبه تلفن CMF (1) قبل از عرضه در هند فاش شد

پیش از تعداد زیادی درز درز اطراف محصول، 91mobiles اکنون به طور انحصاری قیمت جعبه تلفن CMF آینده Nothing (1) را به صورت انحصاری فاش کرده است. جزئیات قیمت تلفن CMF (1) را بررسی کنید.

قیمت تلفن CMF (1) در هند (مورد انتظار)

  • طبق گزارش Yogesh ، تلفن CMF (1) دارای قیمت جعبه 19999 روپیه خواهد بود. این به این معنی است که هزینه واقعی ممکن است کمی کمتر باشد.
  • کارشناس اطلاعات می گوید که هزینه واقعی تلفن بدون هیچ پیشنهادی 18000 روپیه خواهد بود و می تواند با تخفیف با قیمت 17000 روپیه فروخته شود.
  • گمانه زنی ها وجود دارد که CMF Phone (1) یک نام تجاری تغییر یافته از Nothing Phone (2a) خواهد بود، اما با یک SoC کمی قدرتمندتر و بدون رابط LED Glyph. برای زمینه، Nothing Phone (2a) برای مدل پایه از 23999 روپیه شروع می شود.

تلفن CMF (1): آنچه تاکنون می دانیم

تلفن CMF (1) از قبل تایید شده که به زودی راه اندازی می شود و یک میکروسایت اختصاصی در Flipkart وجود دارد که در دسترس بودن آنلاین را نشان می دهد. این اولین گوشی خواهد بود که با نام تجاری Nothing’s CMF عرضه می شود، که در حال حاضر فقط محصولات صوتی و یک شارژر GaN دارد.

تلفن CMF (1) با تراشه مدیاتک Dimensity 7300 عرضه می شود. جانشین چیپست Dimensity 7200. اعتقاد بر این است که این گوشی دارای یک گزینه برای جایگزینی پنل پشتی پلاستیکی است و گزینه های رنگی متعددی برای انتخاب وجود خواهد داشت. تصویر رسمی تیزر یک حلقه دایره‌ای چرخان را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که پنل پشتی دارای روکش پشتی چرمی است.

ناش‌دان ادعا می‌کنند که تلفن CMF (1) ممکن است دارای  باشد. صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز. در مقایسه، تلفن (2a) یک پنل 6.7 اینچی ارائه می دهد. اولین گوشی CMF می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه داشته باشد. ممکن است یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و چت ویدیویی داشته باشیم. 

Dimensity 7300 SoC را می توان با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/256 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرد و یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی وجود خواهد داشت. تلفن CMF (1) می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در مقایسه با 45 وات تلفن Nothing (2a) در خود جای دهد. این تلفن احتمالاً پوسته سفارشی Nothing OS مبتنی بر Android 14 را خارج از جعبه راه‌اندازی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا