فناوری

مشاهده احتمالی OnePlus Watch 3 در BIS. گواهی TUV ظرفیت باتری را نشان می دهد

مشاهده احتمالی OnePlus Watch 3 در BIS. گواهی TUV ظرفیت باتری را نشان می دهد

OnePlus Watch 3 که در BIS مشاهده شد

  • 91mobiles، OnePlus Watch 3 را در BIS مشاهده کرد. وب سایت صدور گواهینامه با شماره مدل OPWWE234. گمان می‌رود این پوشیدنی OnePlus Watch 3 باشد زیرا شماره مدل آن شبیه مدل قبلی است. ، OnePlus Watch 2 (OPWWE231).
  • بنابراین در حالی که نام محصول فاش نشده است، تأیید می کند که OnePlus Watch 3 راه خود را به هند باز خواهد کرد.
  • همچنین به یک راه‌اندازی قریب‌الوقوع اشاره می‌کند، اما ممکن است به عنوان نشت اطلاعات اخیر می گوید که عرضه OnePlus Watch 3 به تعویق افتاده است. همچنین، OnePlus Watch 2 تنها در ماه فوریه امسال عرضه شد. 

ظرفیت باتری OnePlus Watch 3 لو رفت

OnePlus Watch 3 در TUV Rheinland مشاهده شد پایگاه داده نیز، و این یکی ظرفیت باتری آن را نشان می دهد. شماره مدل ذکر نشده است، اما در لیست، OnePlus به عنوان نام شرکت و محصول مشخص شده یک ساعت است. طبق این لیست، OnePlus Wach 3 دارای باتری 500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این همان ظرفیت باتری OnePlus Watch 2 است که همچنین ادعا می شود تا 100 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. 

هیچ چیز زیادی در مورد OnePlus Watch 3 فاش نشده است. حدس زده می شود که پوشیدنی جدید OnePlus از تراشه Qualcomm Snapdragon Wear W5 بهره می برد اما این می‌تواند W5 Gen 2 باشد که هنوز توسط کوالکام معرفی نشده است.

بر اساس افشاگری‌های اخیر، OnePlus Watch 3 ممکن است دیرتر از حد انتظار عرضه شود. Tipster Digital Chat Station می گوید که عرضه گزینه های رنگی جدید OnePlus Pad 2، OnePlus Buds 3، OnePlus Watch 3، OPPO Pad 3 و OPPO Enco X3 TWS به تعویق افتاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا