سری OPPO F27 با رتبه IP69 در 13 ژوئن در هند عرضه می شود، فاش جدید فاش می کند

سری OPPO F27 با رتبه IP69 در 13 ژوئن در هند عرضه می شود، فاش جدید فاش می کند

تاریخ عرضه سری OPPO F27 در هند فاش شد

  • سری OPPO F27 در ماه ژوئن در هند عرضه می شود سیزدهم، طبق یک پوستر لو رفته به اشتراک گذاشته شده توسط Mukul Sharma. 
  • به نظر می‌رسد یک تصویر تیزر رسمی با OPPO F27 Pro+ 5G در دو رنگ و تاریخ عرضه ذکر شده است. این گوشی در دو رنگ آبی و صورتی دیده می شود. هر دو نوع رنگی دارای پشتی چرمی هستند، همانطور که در اطلاعات اولیه امروز ما فاش شد.
  • OPPO F27 Pro+ در آبی دارای همان طراحی F27 Pro است که ما فاش کردیم. به نظر می‌رسد مدل‌های Pro با همان رنگ و طراحی چرمی عرضه خواهند شد. 
  • تصویر فاش شده همچنین تلفن های غوطه ور در آب را نشان می دهد که نشان دهنده رتبه IP است. گفته می شود F27 Pro به عنوان اولین گوشی دارای رتبه IP69 در هند عرضه می شود. 
  • کپشن پست همچنین می گوید که گوشی های جدید OPPO حداقل در F27 Pro+ 5G با IP66، 68 و 69 عرضه خواهند شد. از آنجایی که اکنون همه چیز در حد حدس و گمان است، زمانی که OPPO اطلاعات رسمی در مورد سری F27 و ویژگی های آن منتشر کرد، باید شفافیت پیدا کنیم.

جزئیات مربوط به پناهگاه مشخصات سری OPPO F27 هنوز فاش نشده است اما طراحی این گوشی همانند OPPO A3 Pro است که ماه گذشته در چین عرضه شد. همان گوشی با رتبه IP69 راه اندازی شد و این گمانه زنی را اضافه کرد که OPPO F27 Pro ممکن است برند دیگری از A3 Pro باشد. اما از آنجایی که انتظار می رود سه گوشی وجود داشته باشد، مشخص نیست که کدام یک به عنوان یک OPPO A3 Pro با نام تجاری جدید عرضه می شود. 

انتظار می‌رود سری جدید OPPO F27 جانشین F25 Pro شود که در اوایل سال جاری در هند عرضه شد. این یک گوشی میان رده است که برای مدل پایه از 23999 روپیه شروع می شود. این گوشی هوشمند دارای مدیاتک دیمنسیتی 7050، دوربین 64 مگاپیکسلی و نمایشگر AMOLED 120 هرتزی است. 

خروج از نسخه موبایل