خودرو

85 درصد از رانندگان هنگام سفر با سگ های خود قوانین جاده را نمی دانند

85 درصد از رانندگان هنگام سفر با سگ های خود قوانین جاده را نمی دانند

نکات مهم برای سفر با سگ خود در این تعطیلات بانکی 

نظرسنجی اخیر توسط Carwow، بازار آنلاین تعویض خودرو، نشان می دهد که علیرغم اینکه بیش از نیمی (55٪) از صاحبان سگ، حیوانات خانگی مورد علاقه خود را به سفرهای ماشینی می برند، 85 درصد حیرت آور اعتراف کردند که ایمن ترین را نمی شناسند. راهی برای سفر با آنها.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که 4 نفر از هر 10 نفر (39%) نمی‌دانند رانندگان بریتانیایی ممکن است با جریمه سنگین 5000 پوندی برای کسانی که با حیوان خانگی بدون محدودیت سفر می‌کنند مواجه شوند.

با نزدیک شدن به تعطیلات بانکی و بسیاری از بریتانیایی‌ها در تعطیلات آخر هفته طولانی، ایین رید، رئیس سرمقاله در Carwow، نکات مهم مراقبت از سگ خود را برای سفر ایمن به اشتراک می‌گذارد.

1) از قبل برنامه ریزی کنید و سگ خود را راحت کنید

این مهم است که به یاد داشته باشید ممکن است سگ شما تغییر در روال عادی را کاملاً غیرقابل پیش بینی و استرس زا بداند.

سگ‌ها اغلب موجودات عادت هستند، بنابراین محیط ناآشنا به طور بالقوه می تواند آنها را تحت فشار قرار دهد.

بیش از دو ساعت قبل از شروع سفر، از دادن یک وعده غذایی بزرگ به سگ خود خودداری کنید. همچنین باید یک بطری آب قابل حمل همراه داشته باشید تا مطمئن شوید که در طول سفر هیدراته هستند.

همچنین برای ایمن نگه داشتن سگ خود به تجهیزاتی نیاز خواهید داشت – در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد!

85 d8afd8b1d8b5d8af d8a7d8b2 d8b1d8a7d986d986d8afdaafd8a7d986 d987d986daafd8a7d985 d8b3d981d8b1 d8a8d8a7 d8b3daaf d987d8a7db8c d8aed988 66c76b3c01d26

2) سپس، کد بزرگراه خود را بدانید

همچنین مهم است که قبل از حرکت و خواندن قوانین رانندگی با حیوانات خانگی، قوانین بزرگراه را بررسی کنید. به عنوان مثال، رانندگان باید حیوانات خانگی را ایمن نگه دارند یا در معرض خطر جریمه 5000 پوندی در محل، طبق قانون 57 باشند.

طبق نظرسنجی Carwow، از هر 10 رانندگان سه نفر (29٪) که با سگی در ماشین خود رانندگی می کنند، از تسمه یا قفس ایمن استفاده نمی کنند، نگران کننده است.

اندازه نگهدارنده به اندازه سگ بستگی دارد. اما برای هر سگی که روی صندلی مسافر سفر می کند، کیسه هوا باید غیرفعال شود و صندلی تا جایی که می تواند عقب رانده شود. قوانین برای ایمنی مسافران و سایر رانندگان در جاده وجود دارد، زیرا یک سگ مهار نشده می تواند حواس راننده را پرت کند و به طور بالقوه باعث آسیب به خود و دیگران شود.

3) سگ خود را خنک نگه دارید اگر در دوره های گرم تر سفر می کنید

اگرچه آب و هوا در طول تابستان بریتانیا می تواند غیرقابل پیش بینی باشد – همیشه بهتر است اقدامات احتیاطی انجام دهید و برای یک روز گرم و گرم برنامه ریزی کنید.

برای خنک نگه داشتن سگ خود، تهویه مطبوع را روی آن قرار دهید یا پنجره را کمی پایین بیاورید تا جریان هوا ایجاد شود – اما نه آنقدر پایین که خطر کند سرش را بیرون بیاورد. می‌توانید برای محافظت از سگتان در برابر آفتاب، سایه‌بان برای شیشه‌های جلو، شیشه‌های جانبی و شیشه‌های عقب خود بخرید.

اگر پیش‌بینی آفتابی است، از قرار گرفتن در خودرو در آفتاب‌ترین ساعات (بین ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر) خودداری کنید و به جای آن در نقاط خنک‌تر روز (اوایل صبح و اواخر عصر) سفر کنید.

مجموعه ای از لوازم جانبی در فروشگاه های حیوانات خانگی برای خنک نگه داشتن سگ ها موجود است – از تشک های خنک کننده گرفته تا اسباب بازی های جویدنی یخ – اینها می توانند یک راه حل کوتاه مدت عالی در شروع یک سفر طولانی تر باشند.

4) به طور منظم استراحت کنید یا در پیت استاپ

در حالی که بهترین تمرین برای هر راننده ای است که به طور منظم استراحت کند، ناگفته نماند که زمان استراحت اضافی باید در سفر شما در سفر با سگ لحاظ شود.

در صورت امکان، توقفگاه‌هایی با فضای سبز در مسیر خود برنامه‌ریزی کنید تا سگ شما بتواند به راحتی پاهای خود را دراز کند.

سگ‌ها را هرگز نباید بدون مراقبت در اتومبیل رها کرد، به‌ویژه در زمان‌های هوای گرم. با توجه به اینکه دمای هوا در تابستان امسال به 34 درجه می‌رسد، ریسک کردن فقط برای چند دقیقه می‌تواند کشنده باشد – بنابراین مطمئن شوید که برای استراحت‌های منظم در طول سفر توقف می‌کنید.

5. صاحبان توله سگ: شاید وقت آن رسیده که ماشین خود را ارتقا دهید

چه یک صاحب سگ جدید یا باتجربه باشید، ممکن است ارزش این را داشته باشید که آیا وسیله نقلیه شما برای حمل سگ نیش ایده آل است یا خیر.

85 d8afd8b1d8b5d8af d8a7d8b2 d8b1d8a7d986d986d8afdaafd8a7d986 d987d986daafd8a7d985 d8b3d981d8b1 d8a8d8a7 d8b3daaf d987d8a7db8c d8aed988 66c76b3d704f2

Carwow فهرست کوتاه خود را از سه وسیله نقلیه برتر برای صاحبان سگ به اشتراک می‌گذارد:

فولکس واگن پاسات

Volkswagen Passat یک خودروی بزرگ املاکی است با چکمه‌ای بزرگ، لبه‌ای کم‌بار برای داخل سگ‌تان و فضاهای کوچک فراوان برای سرنخ‌ها و خوراکی‌ها.

Kia EV9

حتی با وجود هر هفت صندلی در Kia EV9 فضای کافی برای راحتی سگ شما وجود دارد، و ردیف سوم را همیشه می توان برای سگ های بزرگتر جمع کرد.

Mercedes E-Class Estate

Mercedes E-Class جدید ماشین اجرایی و عالی برای کیسه های نازپریده. این یک چکمه بزرگ دارد و پوسته بدنه آن به این معنی است که سگ‌های نیش مسن نیز راه زیادی برای پریدن به داخل ماشین ندارند.

همچنین ببینید
بهترین ماشین‌ها برای سگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا