بهترین خودروهای جدید که در سال 2024 عرضه می شوند

بهترین خودروهای جدید که در سال 2024 عرضه می شوند

خودروهای الکتریکی جدید به زودی

A290 جدید Alpine

این Alpine A290 جدید، یک هچ بک داغ تمام الکتریکی است که بر اساس رنو 5 E-Tech با ظاهری بدبین است. به نظر می رسد بسیار شبیه به کانسپت A290 است که سال گذشته دیدیم، به این معنی که تغییرات ظاهری اسپرت زیادی را نسبت به استاندارد 5 ارائه می کند.

جلوی Alpine A290 جدید

همه چیز نشان نمی دهد، زیرا A290 جدید دارای یک موتور الکتریکی 220 اسب بخاری است که آن را از 0 تا 60 مایل در ساعت در 6.4 ثانیه راه اندازی می کند. این باعث می‌شود سریع‌تر از Hyundai i20 N و Volkswagen Polo GTI.< /p>

برای اطمینان از اینکه این هاچ بک برقی شهرت این برند را به دلیل هندلینگ عالی حفظ می کند، A290 به یک سیستم تعلیق هوشمند چند پیوندی و یک سیستم مدیریت گشتاور مجهز شده است. که باید آن را از طریق خمیدگی ها ایجاد کند.

Skoda Epiq جدید

اشکودا در حال کار روی یک SUV الکتریکی مقرون به صرفه است که قطعات را با فولکس واگن ID2 به اشتراک بگذارد. همه مفهوم Epiq جدید بیش از 248 مایل برد و برچسب قیمتی در حدود 22000 پوند را وعده می دهد.

Skoda Epiq جدید

طراحی شبیه چیزی است که قبلاً از اشکودا ندیده‌ایم، با روکش‌های پلاستیکی مشکی و ضربه‌گیرهای درشت که باعث می‌شود نسبت به اشکودا کامیک با اندازه مشابه، محکم‌تر به نظر برسد. . اگرچه هنوز مشبک «سبیل» اشکودا را دارد.

با یک صفحه نمایش بزرگ بر داشبورد و یک کنسول مرکزی شناور با ظاهری فانتزی، فضای داخلی بسیار مدرنی نیز خواهید داشت.

MG Cyberster جدید

بازار دقیقاً مملو از ماشین‌های اسپرت تبدیل‌پذیر تمام الکتریکی نیست، اما MG Cyberster اینجاست تا آن را تغییر دهد. این خودرو برای جلب توجه طرفداران خودروهای اسپورت کلاسیک بریتانیایی، با حالتی عضلانی و طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل طراحی شده است.

MG Cyberster front

نسخه‌های پرچم‌دار Cyberster مجهز به موتور دوگانه با قدرت 496 اسب‌بخار هستند و سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت را در 3.2 ثانیه انجام می‌دهند. این باعث می‌شود کمی سریع‌تر از Porsche 911 Carrera 4 GTS کابریولت.

هم اکنون می توانید MG Cyberster جدید خود را با قیمت هایی که از 54995 پوند شروع می شود سفارش دهید. Cyberster چنان غوغایی به پا کرده است و جایزه موردانتظارترین خودروی سال 2024 Carwow را دریافت کرد.

رنو 5 جدید

پس از سال‌ها انتظار، رنو 5 جدید بالاخره آمد تا بازار کوچک EV را تکان دهد. مطمئناً چیز قابل توجهی است، و زمانی که در ژانویه سال آینده در بریتانیا به فروش می رسد، قیمت آن کمتر از 25000 پوند خواهد بود.

رنو 5 جدید< /em>

طراحی بیرونی آن را تقریباً از مفهومی تا آماده تولید آسیب ندیده است، با توجه به رنو، محصول نهایی 95 درصد از سبک مفهومی را حفظ کرده است. فضای داخلی به همان اندازه چشم نواز است، با رنگ‌های روشن و مواد بد بو به آن کمک می‌کند بسیار جالب‌تر از کابین Volkswagen ID3 به نظر برسد.

5 جدید تا 150 اسب بخار در دسترس است، اگرچه یک نسخه آلپاین به نام A290 اواخر امسال برای دوستداران هات هچ موجود است. چند گزینه باتری برای انتخاب وجود دارد، که کوچکتر برد 186 مایل را فراهم می کند. تا 249 مایل با شارژ با استفاده از بسته بزرگتر امکان پذیر است.

Range Rover EV جدید

رنج روور در حال حاضر یک ماشین لوکس عالی است و چه بهتر آیا می‌توان آن را حتی آرام‌تر از ساخت یک EV بی‌صدا کرد؟ خب یک نسخه تمام الکتریکی از SUV شیک اواخر امسال عرضه خواهد شد.

جلوی جدید رنجروور EV

جزئیات در مورد مشخصات فنی در حال حاضر روی زمین ناچیز است، اما برند بریتانیایی قبلاً گفته است که این رنجروور کم‌صداترین و زیباترین رنجروور ساخته شده خواهد بود. همچنین می گوید که این EV با عملکرد مدل V8 مطابقت دارد، به این معنی که شتاب 0-60 مایل در ساعت باید در حدود 4.6 ثانیه امکان پذیر باشد.

به‌جز جلوپنجره‌ی خالی شده، کمابیش مشابه رنجروور استاندارد است. می‌توانید نام خود را برای یک رنجروور EV جدید بگذارید، اما باید تا اواخر سال 2024 صبر کنید تا بتوانید خودرو را به درستی معرفی کنید.

New Lotus Emeya

لوتوس با توجه به شاسی بلند Eletre، اکنون از سالن الکتریکی جدید Emeya رونمایی کرده است. این جایگزین برای تسلا مدل S با همان تنظیمات 905 اسب بخاری Eletre R در دسترس خواهد بود و می تواند 0-60 مایل در ساعت را در 3.8 ثانیه انجام دهد.

جلو نیلوفر آبی جدید

شما همچنین همان باتری 102 کیلووات ساعتی SUV را دارید. در حالی که لوتوس هنوز رقم رسمی مسافتی را ارائه نکرده است، می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود 320 مایل را مدیریت کند، کمی بیشتر از SUV بزرگ‌تر.

از نظر استایل، طراحان لوتوس به وضوح از Eletre بسیار راضی بودند، زیرا Emeya شبیه یک نسخه صاف از آن خودرو به نظر می رسد. این چراغ جلوی شیک و طراحی مشابهی دارد و همچنین دارای همان نوار نور با عرض تمام در عقب است.

New Polestar 4

Polestar روکش‌های 4 جدید، یک کوپه چهار در براق و بدون شیشه‌ی عقب را برداشته است. این به سقف شیشه‌ای پانوراما اجازه می‌دهد تا تمام قسمت سرنشینان عقب کشیده شود و همچنین برای هندلینگ بهتر شاسی را سفت‌تر می‌کند.

New Polestar

4 سریعترین مدلی خواهد بود که Polestar تا به حال ساخته است. خودروهای پرمخاطب دارای موتورهای الکتریکی دوگانه با قدرت 544 اسب بخار و گشتاور 686 نیوتن متر خواهند بود که خودرو را از 0 تا 60 مایل در ساعت در 3.8 ثانیه به حرکت در می آورد.

در مورد باتری، یک بسته 94 کیلووات ساعتی به صورت استاندارد با برد 300 مایل در خودروهای تک موتوره دریافت می کنید که در نسخه عملکرد دو موتوره به 270 مایل کاهش می یابد. قیمت 4 از 55000 پوند شروع می شود.

بهار جدید داچیا

بهار داچیا جدید امسال برای سواحل بریتانیا در نظر گرفته شده است و رسماً ارزان‌ترین خودروی الکتریکی است. می توانید خرید کنید. بله، یک سیتروئن آمی از نظر فنی ارزان‌تر است، اما به جای خودرو، به عنوان چهار چرخه طبقه‌بندی می‌شود.

جلو فنری جدید داچیا< /em>

با 14995 پوند، یک ماشین کوچک بی‌معنی و بی‌معنی با برد تا 137 مایل دریافت می‌کنید. قدرت از طریق یک موتور الکتریکی که چرخ های جلو را تامین می کند، تامین می شود و شما می توانید بین خروجی های 45 اسب بخار یا 65 اسب بخار یکی را انتخاب کنید.

عناصری از داچیا داستر جدید در قسمت جلو، به‌ویژه چراغ‌های باریک جلو وجود دارد. این دستگاه حتی با مقدار قابل توجهی تجهیزات نسبت به قیمت ارائه می‌شود، با همه خودروها کروز کنترل، قفل مرکزی از راه دور و تهویه مطبوع.

پژو E-5008 جدید

در پاشنه های پژو E-3008، E-5008 بزرگتر و کاربردی تر معرفی شده است. به اندازه برادر کوچکترش شیک است، با این حال دارای قسمت عقب جعبه ای تر و یک جفت صندلی اضافی در عقب است.

پژو E جدید -5008 جلو

شما می‌توانید نسخه‌ای از E-5008 را با برد عظیم 410 مایل، تقریباً بیشتر از همه نمونه‌های همتای خود، تهیه کنید و یک مدل دو موتوره با 320 اسب بخار نیز موجود است. کسانی که با ایده موتور الکتریکی فروخته نمی شوند، می توانند نسخه هیبریدی را انتخاب کنند، یا یک هیبریدی پلاگین با تقریباً 50 مایل وجود دارد. محدوده EV.

این فضای داخلی E-5008 است که واقعاً آن را متمایز می‌کند، با طراحی که به راحتی می‌تواند با BMW یا مرسدس بنز، پا به پا شود. مواد استفاده شده کمک می کند تا اشیا را حتی بیشتر بلند کنید، و شما در مقایسه با E-3008 مشابه از نظر مکانیکی، کاربردی بودن هفت صندلی را خواهید داشت.

آلفارومئو جونیور جدید

این قبلاً آلفارومئو میلانو بود، اما به لطف برخی اصطکاک با دولت ایتالیا بر سر این واقعیت که این خودرو در واقع در لهستان ساخته شده است، نام آن را به Junior تغییر داده است. این SUV شیک به عنوان خودروی برقی یا هیبریدی ارائه می‌شود و در تابستان به فروش می‌رسد.

جلوی جدید آلفارومئو جونیور

در زیر پوست قطعات زیادی از Abarth 600e پیدا خواهید کرد و Junior از همان موتور الکتریکی 240 اسب بخاری در مدل‌های پرکاربرد استفاده می‌کند. همچنین می توانید آن را با موتور 156 اسب بخاری جیپ انتقامجو داشته باشید.

Junior ممکن است از قطعات زیادی از سایر خودروهای برقی استفاده کند، اما طراحی کاملاً منحصربه‌فردی دارد و جلوپنجره‌ی سنتی Alfa Romeo Trefoil که در جلو قرار گرفته است، افتخار می‌کند. کابین نیز کاملاً اسپرت به نظر می رسد – حتی می توانید صندلی های سطلی Sabelt را تهیه کنید.

Cupra Tavascan جدید

این Cupra Tavascan جدید، دومین مدل تمام الکتریکی است که از برند اسپین‌آف SEAT می‌آید. ممکن است شبیه Volkswagen ID5 زیر پوست باشد، اما بسیار اسپرت‌تر از آن خودرو به نظر می‌رسد.

جلو جدید Cupra Tavascan< /em>

این موضوع در داخل ادامه دارد. ممکن است سیستم اطلاعات سرگرمی 15.0 اینچی را از سایر مدل‌های فولکس واگن بشناسید، اما بقیه کابین بسیار عجیب‌تر از هر چیزی است که از شرکت مادر آلمانی Cupra دیده‌اید.

نسخه‌های پرطرفدار Tavascan دارای موتورهای دوگانه با قدرت 340 اسب بخار خواهند بود، مانند Skoda Enyaq vRS که اخیراً تجدید نظر شده است. همچنین از همان باتری 77 کیلووات ساعتی آن خودرو استفاده می‌کند که به آن 321 مایل برد می‌دهد.

Vauxhall Frontera جدید

Vauxhall Frontera اینجاست تا جایگزین Crossland قدیمی شود و به عنوان یک خودروی الکتریکی در دسترس است. این جایگزین برای Smart #1 و Volvo EX30 دارای طراحی کاملاً جدیدی است که آن را به نظر می‌رساند. بسیار مدرن تر از ماشینی که جایگزین می کند.

جلوی واکسهال Frontera جدید< /em>

دو نسخه EV در دسترس خواهد بود، یکی با برد 186 مایل و دیگری با شارژ تا 248 مایل. گزینه های قدرت هنوز تایید نشده اند، اما انتظار می رود که موتور 113 اسب بخاری مشابه سیتروئن E-C3

مشاهده شود.

فرونترا جدید علاوه بر ظاهری بدبو، با آخرین فناوری‌های درونی همراه است تا به‌روز به نظر برسد. در اواخر سال جاری برای سفارش در دسترس خواهد بود و انتظار می رود قیمت آن از حدود 25000 پوند شروع شود.

New Vauxhall Grandland

در حال حاضر با Vauxhall، Grandland جدید نیز به تازگی معرفی شده است. این جایگزین برای اشکودا انیاک و نیسان آریا قطعات زیر پوستی را با پژو E-3008 مشترک است. ، و در نتیجه تا 435 مایل برد دارد.

جلوی جدید Vauxhall Grandland

این تقریباً 100 مایل بیشتر از آن چیزی است که یک Enyaq می تواند مدیریت کند، و دقیقاً مشابه رقم پژو است. علاوه بر این، می‌توانید باتری‌ها را از 10 تا 80 درصد فقط در 26 دقیقه با شارژر سریع DC شارژ کنید.

طراحی کاملاً شبیه سایر مدل‌های اخیر واکسهال است، بنابراین با طراحی جلوپنجره Vizor و همچنین چین‌های تیز اطراف خودرو، نمای جلویی شیک به دست می‌آورید. می‌توانید در ژوئیه امسال یک Grandland جدید سفارش دهید و قیمت این خودروی الکتریکی احتمالاً از حدود 40000 پوند شروع می‌شود.

خودروهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی جدید به زودی

فراری 12 کیلیندری جدید

فراری از جایگزینی برای 812 GTS رونمایی کرده است که 12 Cilindri نام دارد. این نام به معنای واقعی کلمه به ۱۲ سیلندر ترجمه می‌شود، بنابراین برای حدس زدن چیزی که زیر کاپوت است جایزه‌ای وجود ندارد.

فراری 12 کیلیندری جدید

موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری 830 اسب بخار قدرت و 678 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و 0-60 مایل در ساعت در 2.9 ثانیه به دست می آید. همچنین نسبت به 812 سبک‌تر و سفت‌تر است، که می‌تواند به هندلینگ بهتر در جاده‌های پرپیچ و خم منجر شود.

فراری اصرار دارد که 12 Cilindri یک خودروی GT با الهام از سبک قدیمی نیست. با وجود این، هیچ کتمانی وجود ندارد که نمای جلویی شبیه یک 365 Daytona مدرن دهه 1960 است. در هر صورت، صرف نظر از اینکه کوپه یا کانورتیبل را انتخاب می کنید، ظاهری چشمگیر است.

داچیا داستر جدید

داچیا داستر اکنون وارد نسل سوم خود می شود و این SUV مقرون به صرفه اکنون بیش از هر زمان دیگری از فناوری پیشرفته برخوردار است. فضای داخلی بسیار مدرن تر از خودروی خروجی است، و شما یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی جدید در خودروهای با مشخصات متوسط ​​و بالاتر دارید.

جلوی داچیا داستر جدید< /em>

شما ویژگی‌های هوشمندانه زیادی مانند سیستم جدید YouClip را نیز در داخل دریافت می‌کنید. این به شما مجموعه‌ای از نقاط نصب را در اطراف خودرو می‌دهد تا لوازم جانبی مانند کیسه‌های ذخیره‌سازی، چراغ‌ها و نگهدارنده‌های تلفن را ببندید.

طراحی بیرونی نیز بازنگری شده است و بسیار تیزتر از خودروی خروجی به نظر می رسد. آن چراغ‌های جلوی LED براق و دماغه‌های ایستاده، داستر را زیبا و ناهموار نشان می‌دهند، و چراغ‌های عقب مثلثی نیز خنک هستند.

داچیا بیگستر جدید

داچیا علاوه بر داستر جدید، یک SUV بزرگ را برای رقابت با خودروهایی مانند کیا عرضه می‌کند. سورنتو و اشکودا کودیاک Bigster را نامیدند. جزئیات ظاهری زیادی را با داستر به اشتراک می‌گذارد، و قرار است اواخر امسال فاش شود.

داچیا بیگستر جدید

اطلاعات زیادی در مورد آنچه که Bigster را نیرو می‌دهد مشخص نیست، با این حال می‌توانید انتظار داشته باشید که طیفی از موتورهای بنزینی و هیبریدی مشابه داستر را مشاهده کنید. نسخه تمام چرخ محرک نیز تقریباً قطعی است.

هیچ تصویر رسمی از فضای داخلی Bigster وجود ندارد، اما یک بار دیگر می‌توانید به داستر جدید نگاه کنید تا ایده‌ای از ظاهر آن پیدا کنید. انتظار می رود فروش در سال 2025 آغاز شود و برچسب قیمتی در حدود 25000 پوند پیش بینی شده است.

جنسیس GV80 کوپه جدید

اگر ظاهر لوکس Genesis GV80 را دوست دارید، اما چیزی با طعم اسپرت بیشتری می‌خواهید، این برند مفهومی جدید GV80 کوپه را برای این منظور معرفی کرده است. شما این نه تنها ظاهری تهاجمی‌تر دارد، بلکه بهبودهای عملکردی زیادی را نیز در زیر پوست خود دارد.

New Genesis GV80 جلو کوپه

این یک سقف از فیبر کربن برای پایین نگه داشتن وزن، و همچنین یک مهاربندی بزرگ در عقب برای سفت کردن وسایل دارد. در حالی که خط موتور هنوز اعلام نشده است، این خودرو از همان تنظیمات دیفرانسیل عقب استفاده خواهد کرد که در سالن G80 استفاده می‌کنید، بنابراین احتمالاً یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر وجود دارد.

در حالی که طراحی پایه داشبورد مشابه مدل GV80 است، این خودروی مفهومی دارای چهار صندلی سطلی جداگانه برای اعتبارات اسپرت اضافی است. هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا این ویژگی به نسخه تولیدی منتقل می شود یا خیر.

تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروزر کاملاً جدید بالاخره آمد، و در خارج از جاده توانمندتر از همیشه است. مت واتسون خود ما این جایگزین لندروور دیفندر را از طریق گام‌هایش در موارد خشن قرار داد، جایی که ثابت شد کم و بیش غیرقابل توقف است.

تویوتا لندکروزر جدید جلو

اکنون با طراحی بسیار باکس‌تر و سبک‌تر نسبت به قبل ارائه می‌شود، در حالی که عناصر قوی زیادی وجود دارد. این در داخل کابین نیز ادامه دارد، اما تجهیزات باکیفیت زیادی نیز وجود دارد.

قدرت از یک موتور 2.8 لیتری توربو دیزل با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می آید. قیمت ها از 74995 پوند شروع می شود که بیش از 10000 پوند گران تر از Defender 110 است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین خود را به‌صورت آنلاین با قیمتی عالی بفروشید، و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل