طرح فدای حقوق خودروهای برقی توضیح داده شد

طرح فدای حقوق خودروهای برقی توضیح داده شد

طرح‌های فدا کردن حقوق می‌توانند مسیری عالی برای رانندگی مقرون‌به‌صرفه EV ارائه دهند – اما چگونه کار می‌کنند؟

اگر به EV علاقه دارید و کارفرمای شما طرحی برای قربانی کردن حقوق و دستمزد برای آنها ارائه می دهد، انتخاب این به این معنی است که مجبور نیستید برای آنها مالیات بپردازید. پولی که برای تهیه ماشین استفاده می شود واضح است که همه چیز کمی بیشتر از این درگیر است، به همین دلیل است که ما کل مفهوم را در اینجا توضیح خواهیم داد.

فدای حقوق خودروی برقی چیست؟

طرح‌های قربانی حقوق به شما این امکان را می‌دهند که با استفاده از حقوق قبل از مالیات، برای کالاها یا خدمات پرداخت کنید و این مزایا را به طور موثر ارزان‌تر می‌کند. این می تواند شامل کمک های بازنشستگی، کوپن های مراقبت از کودک، و طرح های چرخه به محل کار باشد.

فداکاری از دستمزد ماشین برقی درست مانند مزایای دیگر است، فقط شما از حقوق قبل از مالیات خود برای پرداخت هزینه ماشین برقی استفاده می کنید. این برای شما هزینه کمتری دارد زیرا مالیات بر درآمد و سهم بیمه ملی بر اساس درآمد شما پس از پرداخت قربانی حقوق است – بنابراین از بخشی که برای پرداخت هزینه ماشین الکتریکی استفاده می‌کنید مالیاتی دریافت نمی‌کنید.

طرح‌های فدا کردن حقوق خودروهای برقی چگونه کار می‌کنند؟

فدا کردن حقوق، که گاهی به «سالساک» خلاصه می‌شود، باعث می‌شود که شما با کارفرمای خود قراردادی امضا کنید تا بخش مشخصی از درآمدهای قبل از مالیات خود را برای کالاها یا خدمات خاص استفاده کنید.

در مورد طرح فدا کردن حقوق خودروهای برقی، شما خودرویی را از لیست وسایل نقلیه مورد تایید کارفرمای خود بر اساس اینکه وسیله نقلیه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد انتخاب می‌کنید، سپس هر ماه بخشی از حقوق شما خواهد بود. به طور خودکار قبل از مالیات کسر می شود و این بازپرداخت ماهانه خودرو را پوشش می دهد.

این خودرو توسط کارفرمای شما از یک شرکت شخص ثالث اجاره داده می‌شود، که به نوبه خود آن را تحت این طرح به شما اجاره می‌دهد. خدمات و بیمه معمولاً به عنوان بخشی از این طرح گنجانده می شود و شما را مجبور می کند فقط هزینه برق را بپردازید. طرح‌ها معمولاً بین دو تا چهار سال دوام می‌آورند و اتومبیل‌ها می‌توانند برای استفاده خصوصی یا تجاری باشند.

توجه داشته باشید که طرح های قربانی حقوق خودروهای برقی با طرح های خودروی شرکتی متفاوت است. دومی خودرویی را بدون هزینه اجاره به شما ارائه می‌کند، اگرچه شما مالیات خودروی شرکت را پرداخت خواهید کرد.

آیا به دنبال یافتن اطلاعات بیشتر در مورد حقوق و دستمزد هستید؟

Carwow مفتخر است که با Corparison به عنوان شریک حقوقی ما کار می کند.

Corparison توسط یک پانل پیشرو از سرمایه‌گذاران پشتیبانی می‌شود، به این معنی که آنها می‌توانند مقرون‌به‌صرفه‌ترین پیشنهادهای کاهش حقوق را برای کارکنان شما، در هر مدل و مدلی ارائه دهند.

تیم Corparison در حمایت از کسب و کارهایی مانند شما در اجرای طرح‌های پاداش مانند قربانی کردن حقوق متخصص هستند.

امروز با Corparison پرس و جو کنید با فقط چند جزئیات اساسی در مورد کسب و کار شما وجود دارد تا ببینید چگونه آنها می توانند از شما حمایت کنند. تیم آماده است تا به شما کمک کند مزایای کارکنان خود را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا دهید.

چه چیزی در طرح های قربانی حقوق خودروهای برقی گنجانده شده است؟

به‌علاوه خودرو، ارائه‌دهندگان مختلف مزایای مختلف دیگری را نیز شامل می‌شوند. اینها می تواند شامل نگهداری و خدمات منظم باشد، بیمه و پوشش خرابی بسته به شرکتی که خودرو از آن اجاره شده است.

برای چه چیزی باید پرداخت کنید؟

معمولاً برای شارژ مجدد باتری‌های خودروی الکتریکی باید هزینه پرداخت کنید (اگرچه برخی از طرح‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شارژ کردن به همراه دارند). همچنین باید مالیات خودروی شرکتی بر روی خودروهای الکتریکی، اگرچه این برای خودروهای برقی بسیار ارزان است. نرخ فعلی 2 درصد است که از آوریل 2025 تا 2028 هر سال به 1 درصد افزایش می یابد.

مثال قربانی حقوق خودروی برقی

فرض کنید شرکت شما یک طرح فدا کردن حقوق برای تسلا مدل 3 و قرارداد اجاره ارائه می‌کند. در این 550 پوند در ماه است. این مبلغی است که از حقوق ناخالص شما برداشته می شود.

اگر مالیات دهندگان با نرخ 40 درصد بودید، 220 پوند مالیات بر روی آن 550 پوند پرداخت می‌کردید و 330 پوند در جیبتان باقی می‌ماند. در واقع، این بدان معناست که خودرویی که اجاره آن 550 پوند در ماه است، در واقع 330 پوند برای شما هزینه دارد.

چون 550 پوند را نیز به بیمه ملی پرداخت نخواهید کرد، پس انداز بیشتری خواهید کرد.

شما باید مالیات سود در نوع بپردازید، اما این برای خودروهای برقی ناچیز است. قیمت یک تسلا مدل 3 سطح پایه 45990 پوند است و میزان انتشار گاز دی‌اکسید کربن 0 گرم در کیلومتر آن، نرخ BiK 2 درصدی را برای آن به ارمغان می‌آورد. ارزش آن به عنوان مشمول مالیات اگر مالیات دهنده با نرخ 40 درصد هستید، 40 درصد آن را در یک سال، معادل 367.92 پوند یا 30.66 پوند در ماه پرداخت خواهید کرد.

آیا فدا کردن حقوق خودروهای برقی ارزشش را دارد؟

طرح فدا کردن حقوق خودروهای الکتریکی یک برنامه برد-برد هم برای کارفرمایان و هم برای کارمندان است.

برای کارمند

  • صرفه جویی مالیاتی بزرگ در مقایسه با اجاره شخصی
  • کاهش مشارکت بیمه ملی
  • می تواند مقدار قابل توجهی پول را در یک EV جدید صرفه جویی کند
  • خدمات همراه، آن را راهی بی دردسر برای دریافت خودروی جدید می کند
  • اگر تازه وارد خودروهای برقی هستید، می‌تواند مسیر خوبی باشد زیرا مالک خودرو نیستید

برای کارفرما

  • می تواند شرکت شما را برای کارمندان بالقوه جذاب تر کند
  • همچنین می تواند در مشارکت بیمه ملی کارکنان پس انداز کند
  • می تواند ردپای کربن شرکت شما را کاهش دهد

چه کسی طرح قربانی حقوق را ارائه می دهد؟

شرکت‌ها تعهدی ندارند که طرح‌های کاهش حقوق را به کارمندان خود ارائه دهند، اما آنهایی که این کار را انجام می‌دهند، اغلب این موضوع را هنگام تبلیغ موقعیت‌ها برجسته می‌کنند. کارفرمایان خودشان این طرح ها را اجرا نمی کنند. در عوض، آنها از یک شرکت اختصاصی قربانی حقوق استفاده خواهند کرد که خودرو، شرایط اجاره، به علاوه بیمه و خدمات را ارائه خواهد کرد. برنامه ها.

سؤالات متداول فداکاری حقوق برقی خودرو

آیا کسی می‌تواند یک خودروی برقی در طرح قربانی حقوق بگیرد؟

فقط در صورتی می‌توانید از طرح قربانی حقوق استفاده کنید که کارفرمای شما طرحی را ارائه دهد. شما باید بالای 18 سال داشته باشید و گواهینامه رانندگی نسبتاً تمیزی داشته باشید زیرا در صورت داشتن چندین تأییدیه ممکن است تهیه بیمه (که معمولاً در طرح ها گنجانده می شود) دشوار باشد.

کدام خودروهای برقی واجد شرایط طرح قربانی کردن حقوق هستند؟

در تئوری، هر خودروی برقی واجد شرایط طرح فداکاری حقوق است، اما انتخاب وسایل نقلیه در دسترس شما توسط خودروهایی که کارفرمای شما از طریق برنامه آنها ارائه می دهد تعیین می شود.

آیا می توانید در پایان دوره اجاره خودروی برقی را به طور کامل بخرید؟

طرح فدا کردن حقوق خودروهای برقی روشی برای اجاره خودروی برقی است. به‌طور پیش‌فرض می‌خواهید خودرو را در پایان دوره اجاره پس دهید، اما ممکن است این گزینه را نیز داشته باشید که آن را با قیمت توافقی بر اساس ارزش بازار آن خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل