پورشه کاین برقی جدید تایید کرد: خودروهای برقی لوکس در کنار مدل های بنزینی و هیبریدی به فروش می رسد

پورشه کاین برقی جدید تایید کرد: خودروهای برقی لوکس در کنار مدل های بنزینی و هیبریدی به فروش می رسد

پورشه به تازگی ورود یک کاین برقی کاملا جدید را تا نیمه دوم دهه تایید کرده است و در کنار کاین بنزینی فعلی به فروش می رسد./

  • Porsche Cayenne EV تایید شد
  • SUV لوکس تمام الکتریکی سال آینده عرضه می شود
  • قطعات را با Macan EV به اشتراک می گذارد
  • تا 800 اسب بخار ممکن است
  • در کنار نسخه‌های بنزینی موجود فروخته می‌شود

کمتر از یک سال از عرضه کاین بسیار اصلاح شده می گذرد، اما پورشه به موفقیت هایش دست نمی دهد. برند اشتوتگارت به تازگی اعلام کرده است که نسخه کاملاً جدید و تمام الکتریکی SUV لوکس در نیمه دوم دهه معرفی خواهد شد.

به‌عنوان جایگزینی برای خودروهایی مانند Volvo EX90 و Mercedes EQE SUV استفاده می‌شود، با این حال، کاین EV همچنان در کنار مدل موتور احتراقی امروزی تا سال 2030 و پس از آن به فروش خواهد رسید.

موتورها و باتری های جدید Porsche Cayenne EV

در حالی که مشخصات فنی دقیق برای کاین EV جدید هنوز در دست بررسی است، پورشه تأیید کرده است که از نسخه پیشرفته مجموعه قطعات برقی پلتفرم ممتاز (PPE) استفاده خواهد کرد که زیربنای Macan EV و Audi Q6 e-tron.

2025 Porsche Cayenne EV یک چهارم دینامیک جلو

این بدان معناست که می‌توانید انتظار داشته باشید که یک باتری 100 کیلووات ساعتی و گزینه‌ای از پیکربندی موتورهای دیفرانسیل عقب و تمام چرخ متحرک را ببینید. Macan می تواند تا 381 مایل را با شارژ به صورت تک موتوره مدیریت کند، با این حال کاین ممکن است بتواند با چند ترفند برای افزایش کارایی، این را بهبود بخشد.

2025 ربع دینامیک عقب پورشه کاین EV

در مورد عملکرد، Macan EV قدرت 639 اسب بخاری دارد، با این حال این مجموعه قطعات قادر به تولید بسیار بیشتر از این است. حداکثر قدرت 800 اسب بخار در نسخه های پرچمدار امکان پذیر است، اما برای اطلاع از سرعت دقیق این EV باید منتظر رونمایی رسمی باشید.

Porsche Cayenne EV جدید: چه زمانی می توانم یکی بخرم؟

پورشه تایید کرده است که Cayenne EV “در اواسط دهه” در دسترس خواهد بود، به این معنی که می‌توانید انتظار رونمایی کامل در سال 2025 را داشته باشید. با این حال، میلیون‌ها مایل آزمایشی قبل از آن باید تکمیل شود، بنابراین شما فعلاً باید به کاین بنزینی فعلی بسنده کنید – یا سایر SUVهای الکتریکی مانند را بررسی کنید. BMW iX یا Audi Q6 e-tron.

پورشه کاین 2024 ربع جلو ثابت

در مورد کاین فعلی، این خودرو در کنار نسخه الکتریکی با موتورهای بنزینی و هیبریدی تا سال 2030 و پس از آن به فروش می‌رسد و V8 نیز برای رعایت قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر اصلاح شده است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل