بررسی جدید فولکس واگن ID7 GTX: اولین برداشت ها از خودروهای برقی اسپرت
این فولکس واگن ID7 GTX جدید است، نسخهای از خودروی الکتریکی پرچمدار فولکس واگن.
- فولکس واگن ID7 GTX جدید معرفی شد
- نسخه قدرتمندتر EV پرچمدار VW
- موجود هم به صورت فست بک یا هم به صورت ملکی
- راه اندازی دو موتوره با 340 اسب بخار
- داخلی ارتقا یافته
- در اواخر سال جاری به فروش می رسد
چند ماه از زمانی که فولکس واگن برای اولین بار ID7 Tourer GTX را به ما نشان داد می گذرد، یک خودرو الکتریکی اسپرت که جایگزینی برای BMW i5 Touring.
خب اکنون همتای سریع فست بک آن در نهایت پوشش شکسته شده است. این دستگاه از همان تنظیمات موتور دوگانه 340 اسب بخاری نسخه استیت استفاده می کند، فقط در بدنه ای با ظاهری شیک پوشانده شده است. به Carwow این فرصت داده شد که هر دوی این ماشینها را بچرخاند، بنابراین برای اولین برداشت ما به ادامه مطلب بروید.
طراحی جدید فولکس واگن ID7 GTX
GTX یک نسخه گرم شده از خودروی الکتریکی فولکس واگن ID7 است و به همین دلیل دارای اضافات اسپرت زیادی است که به برجسته شدن آن کمک می کند.
با راهاندازی از جلو، یک جلوپنجره جدید به سبک لانه زنبوری با روکش مشکی براق و همچنین چند چراغ پیکانی شکل در پایینتر دارید. سقف مشکی متضاد و رینگ های آلیاژی 20 اینچی منحصربفرد نیز استاندارد است.
تغییرات در قسمت عقب کمی ظریفتر است، تنها با اندکی تزئینات مشکی روی سپر پایینی که GTX را از ID7 معمولی متمایز میکند. هم سالن و هم Tourer یک نوار نور LED براق در عقب با لوگوی روشن VW دارند.
موتورهای جدید فولکس واگن ID7 GTX و عملکرد
هر دو مدل Volkswagen ID7 GTX و Tourer از یک موتور دوگانه با قدرت 340 اسب بخار با سیستم چهارچرخ متحرک استفاده می کنند که به آن 54 اسب بخار بیشتر از دیفرانسیل عقب Pro می دهد. مدل S. همچنین دقیقاً همان خروجی BMW i5 eDrive 40 است.
زمان 0-60 مایل در ساعت هنوز تأیید نشده است، با این حال میتوانید حدس بزنید که سرعت آن بر اساس سایر مدلهای GTX چقدر است. Volkswagen ID5 GTX از همان تنظیمات 340 اسببخاری استفاده میکند و آن خودرو 0-60 مایل در ساعت را در 5.4 ثانیه طی میکند. ID7 احتمالاً کمی سبکتر از این SUV است، بنابراین انتظار داشته باشید که این بار چند دهم ثانیه کاهش یابد.
ما هنوز این فرصت را نداشته ایم که پشت فرمان ID7 GTX جدید قرار بگیریم، بنابراین برای دریافت تاثیرات رانندگی ما باید کمی بیشتر صبر کنید. با این حال، رانندگی باید جذابتر از خودروی استاندارد باشد، زیرا تغییراتی در سیستم تعلیق انجام شده است.
دارای میلههای ضد غلتش درشتتر و همچنین تنظیم فرمان سریعتر است که احتمالاً نسبت به ID7 نرمال و نرمتر، چابکتر به نظر میرسد.
باتریها و محدوده جدید فولکس واگن ID7 GTX
این نسخه پیشرفته GTX فولکس واگن ID7 از باتری 86 کیلووات ساعتی تغذیه میکند که از بسته 77 کیلووات ساعتی خودروی استاندارد بیشتر است.
فولکس واگن پیشبینی میکند (اگرچه هنوز آزمایشهای رسمی را پشت سر نگذاشته است) بردی تا 388 مایل – 38 مایل کمتر از ID7 تورر تک موتوره مجهز به باتری با همان اندازه.
قابلیت شارژ تا 200 کیلووات در یک نقطه شارژ عمومی مناسب و قدرتمند، یعنی شارژ 10 تا 80 درصدی آن کمتر از 30 دقیقه طول میکشد.
داخلی و سرگرمی جدید فولکس واگن ID7 GTX
تغییرات اندکی در فضای داخلی ID7 ایجاد شده است تا مدل GTX خاصتر شود.
بارزترین تغییر، صندلیهای اسپرت است که نسبت به صندلیهای استاندارد بدنهتر هستند و نشان GTX را در پشتسریهایشان گلدوزی شده است. همچنین میتوانید صندلیهای اختیاری ergoActive را دریافت کنید که نیمی چرم و نیمی جیر هستند و عملکرد ماساژ دارند.
ترفندهای دیگر عبارتند از دوخت قرمز، فرمان اسپورت و بسیاری از آرمهای GTX، با این حال این خودروی برقی اسپورت به اندازه مدلهای کمتر کاربردی است.