فولکس واگن گلف فیس لیفت شده در فروش و GTI Clubsport 300 اسب بخاری رونمایی شد

فولکس واگن گلف فیس لیفت شده در فروش و GTI Clubsport 300 اسب بخاری رونمایی شد

  • قیمت های جدید فولکس واگن فاش شد
  • فروش از 27035 پوند
  • به‌روزرسانی میان‌سال برای هاچ‌بک محبوب
  • استایل کمی به روز شده
  • سیستم اطلاعات سرگرمی جدید
  • محدوده بیشتر برای پلاگین هیبریدی
  • قدرت بیشتر در GTI
  • GTI Clubsport 300 اسب بخاری معرفی شد
  • گلف R پرچمدار اواخر امسال عرضه می شود

این فولکس‌واگن گلف جدید است و به‌روزرسانی‌هایی برای تازه نگه داشتن آن برای سال 2024 ارائه شده است. این جایگزین برای پژو 308 و واکسهال آسترا استایل را بهینه‌سازی کرده و فناوری داخلی را بهبود بخشیده است، همچنین طیف تجدیدنظر شده‌ای از موتورها را به‌همراه داشته است.

گلف GTI اسپورت نیز چندین ارتقا یافته است، از جمله یک موتور 2.0 لیتری قوی تر از قبل، و GTI Clubsport سرسخت تر نیز فاش شده است. گلف استاندارد اکنون به فروش می رسد و نسخه های GTI و R به زودی پس از آن عرضه می شوند.

فولکس واگن گلف جدید از 27035 پوند شروع می شود

فولکس واگن گلف جدید اکنون با قیمت‌هایی از 27035 پوند به فروش می‌رسد. این فقط 80 پوند بیشتر از خودروی خروجی است و تقریباً 1500 پوند کمتر از فورد فوکوس است. نسخه estate نیز موجود است، با این حال باید 1365 پوند اضافی برای کاربردی بودن بیشتر بپردازید.

چهار سطح تریم موجود است: Life، Match، Style و R-Line اسپورت‌تر که از 30285 پوند شروع می‌شود.

طراحی جدید فولکس واگن گلف

فولکس واگن در طراحی به جای انقلاب به دنبال تکامل است، بنابراین فولکس واگن به روز شده گلف فقط چند ترفند کوچک برای به روز رسانی آن برای سال 2024 انجام شده است.

با شروع از جلو، تغییر اصلی چراغ‌های جلوی جدید و بسیار باریک‌تر است. آن‌ها در مقایسه با خودروی خروجی شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسند، چیزی که چراغ‌های روز LED به‌روز شده به آن کمک می‌کند. سپر پایینی نیز جدید است و دارای ورودی های هوای بازطراحی شده است.

چیز زیادی برای گزارش در کنار خودرو وجود ندارد، به استثنای طیفی از طرح‌های جدید چرخ‌های آلیاژی. آنها از 16 اینچ شروع می شوند و در مدل های با مشخصات بالا به 19 می رسند. همه چیز در عقب نیز به همان اندازه ظریف است، جایی که چراغ‌های عقب جدید و بد بو و سپر پایینی بازطراحی شده پیدا می‌کنید.

نماد نمادین Volkswagen Golf GTI نیز تغییر شکل داده است و بسیاری از تغییرات مشابه خودروی استاندارد را دارد. هنوز علامت تجاری GTI نوار قرمز رنگی را دارید که از جلو و داخل چراغ‌های جلو می‌گذرد، و سپر پایینی نیز به طرز ماهرانه‌ای تغییر کرده است.

شما همچنین تعدادی رینگ آلیاژی جدید دارید که شبیه به آنهایی هستند که در Mk5 Golf GTI از مدل‌های میان‌رده ارائه شده‌اند. همانطور که انتظار دارید، خودروی جدید با ارتقاهای اسپرت ظریفی مانند رکاب‌های جانبی و اسپویلر سقف تزیین شده است.

چراغ‌های عقب مشابه گلف استاندارد دارد و سپر پایینی تقریباً بدون تغییر نسبت به GTI فعلی به نظر می‌رسد. شما هنوز دو لوله اگزوز دارید، با راه‌اندازی چهار لوله‌ای که برای گلف R بسیار عالی در نظر گرفته شده است، که نسخه به‌روز شده آن در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد.

داخلی و سرگرمی جدید فولکس واگن گلف

تغییرات داخل فولکس واگن گلف جدید کمی جامع تر از نمای خارجی است. Carwow این شانس را داشت که ماشین جدید را بررسی کند، و این یک گام خوب نسبت به مدل قبلی است.

ویژگی برجسته در اینجا سیستم اطلاعات سرگرمی جدید است. اکنون جدا از نمایشگر دیجیتالی درایور قرار می گیرد و شما به صورت استاندارد یک صفحه نمایش 10.4 اینچی دارید که در خودروهای با مشخصات بالاتر به 12.9 اینچ می رسد. این یک ارتقاء مناسب در سیستم 10.25 اینچی است که در ماشین فعلی دریافت می‌کنید.

آنچه که ارتقاء عظیمی نیز دارد، رابط کاربری است. این سیستم اطلاعات سرگرمی جدید دارای یک سیستم عامل کاملاً جدید است و استفاده از آن بسیار ساده تر از سیستم گلف خروجی است. منوها واضح تر و قابل درک تر هستند و همچنین پاسخگوتر هستند.

کنترل تهویه مطبوع همچنان از طریق صفحه لمسی اجرا می‌شود، اما دکمه‌ها همیشه در پایین نمایشگر قرار دارند تا اینکه مانند قبل در منوی مدفون شوند. فولکس واگن همچنین کنترل‌های فرمان حساس به لمس را کنار گذاشته و به جای آن دکمه‌های فیزیکی را انتخاب کرده است که استفاده از آنها بسیار آسان‌تر است.

در خارج از سیستم اطلاعات سرگرمی، Golf مانند همیشه کاربردی است. فضای داخلی مانند قبل است، به این معنی که شما در هر یک از صندلی‌ها فضای زیادی دارید و یک چکمه با اندازه خوب، و همچنین فضای داخلی زیادی برای جلوگیری از جابجایی قطعات شما در اطراف.

بررسی مت از فولکس واگن گلف فعلی را بررسی کنید…

به نظر می‌رسد کیفیت مواد نیز یک پله بالا رفته است، با حجم زیادی از مواد لمسی نرم در سراسر فضای داخلی. صندلی‌ها نیز زیبا و راحت هستند، و چند گزینه تزئینی جدید برای سرزندگی وجود دارد.

موتورهای جدید فولکس واگن گلف و رانندگی

این فولکس واگن گلف جدید با طیفی از موتورهای مشابه با خودروی خروجی عرضه می‌شود، به این معنی که می‌توانید از بین بنزین، دیزل یا هیبریدی پلاگین گزینه‌ها.

دو موتور 1.5 لیتری بنزینی برای شروع کار وجود دارد، یکی با 115 اسب بخار و دیگری با 150 اسب بخار. هر دوی اینها با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک در دسترس هستند. به سراغ خودکار بروید و از فناوری هیبریدی ملایم برای افزایش کارایی بهره می‌برید.

کسانی که زمان زیادی را صرف بالا و پایین کردن بزرگراه می‌کنند، ممکن است توسط دیزل‌ها وسوسه شوند که دو مورد از آن‌ها وجود دارد. شما یک 2.0 لیتری با 115 اسب بخار و یک جعبه دستی یا 2.0 لیتری با 150 اسب بخار دارید که فقط به صورت خودکار در دسترس است.

سپس به خودروهای هیبریدی پلاگین می‌رسیم که احتمالاً مورد علاقه خریداران خودروهای شرکتی هستند که به دنبال پایین‌ترین نرخ‌های BIK هستند. شما می توانید e-Hybrid استاندارد را داشته باشید که از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی استفاده می کند و 204 اسب بخار قدرت دارد، یا GTE داغ که 272 اسب بخار قدرت دارد. هر دوی این خودروها تنها با برق حدود 62 مایل مسافت را طی خواهند کرد که تقریباً 20 مایل بیشتر از خودروی خروجی است.

مشاهده عملکرد محدوده فعلی گلف در مسابقه درگ…

در نهایت، برای جویندگان هیجان گلف GTI همیشه محبوب وجود دارد. هنوز هم از یک موتور 2.0 لیتری بنزینی استفاده می کند، اما اکنون به صورت استاندارد 265 اسب بخار قدرت دارد. این یک بهبود 20 اسب بخاری نسبت به GTI فعلی است، اما در Ford Focus ST نیز 15 اسب بخار کمتر است. کسانی که به دنبال چرخ دنده های خود هستند در فورد نیز وضعیت بهتری خواهند داشت، زیرا فولکس واگن گیربکس دستی را برای گلف GTI جدید حذف کرده است.

فولکس واگن گلف GTI Clubsport جدید معرفی شد

داغترین و هاردکورترین نسخه Golf GTI، Clubsport، نیز برای سال 2024 به‌روزرسانی شده است. برخی جزئیات ظاهری وجود دارد که Clubsport را از GTI استاندارد جدا می‌کند، که از جلو شروع می‌شود، جایی که بزرگ‌ترین آن‌ها را خواهید دید. بالها در ورودی هوای جلو.

یک اسپویلر سقفی متمایز نیز در بالای درب عقب وجود دارد که با رنگ دو رنگ با مشکی براق تمام شده است. در زیر این سیستم اگزوز Akrapovic با عملکرد بالا قرار دارد که به عنوان بخشی از پکیج Race اختیاری است. چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی متمایز Clubsport دارای دور کناری با رینگ‌های 19 اینچی به عنوان یک آپشن هستند.

البته، چیزی که Clubsport را سخت‌تر از GTI معمولی می‌کند، اسپویلر یا چرخ‌های سقف آن نیست، بلکه چیزی است که زیر کاپوت آن قرار دارد. در اینجا، موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی تا 300 اسب بخار افزایش یافته است، به این معنی که می تواند سرعت 0-62 مایل در ساعت را تنها در 5.6 ثانیه انجام دهد. این 0.3 ثانیه سریعتر از GTI معمولی است.

حداکثر سرعت برای Clubsport به صورت استاندارد به 155 مایل در ساعت محدود شده است، اما به بسته Race اضافه کنید و این سرعت به 166 مایل در ساعت افزایش می یابد. Clubsport همچنین دارای ترمزهای قوی‌تر و تنظیمات شاسی اصلاح‌شده نیز است که همگی با هدف سریع‌تر کردن آن در پیچ‌ها انجام می‌شوند. گلف GTI Clubsport جدید به عنوان یک نسخه مسابقه تخصصی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و در یک مسابقه 24 ساعته در نوربرگ رینگ برای جشن 50 سالگی گلف شرکت می کند.

فولکس واگن گلف R جدید معرفی شد

در حالی که گلف R فیس لیفت شده هنوز رونمایی نشده است، قبل از معرفی آن در اواسط سال 2024 مورد تیزبینی قرار گرفته است. ممکن است با یک پوشش بدبو پوشیده شده باشد، اما بعید است که وقتی آن را جدا می کنید، شگفتی پیدا کنید.

چراغ‌های جلوی آن همانند بقیه سری گلف فیس‌لیفت شده است، و سپر پایینی کمی تغییر یافته با ورودی‌های هوای بازطراحی‌شده نسبت به مدل فعلی R وجود دارد، و از اسپویلر به همان اندازه بزرگ بهره می‌برد.

فولکس واگن در مورد ارقام قدرت گلف R جدید صمیمانه صحبت کرده است، اما با توجه به اینکه GTI جدید با یک برآمدگی کوچک در قدرت مواجه بود، منطقی است که انتظار داشته باشیم این پرچمدار نیز همین وضعیت را داشته باشد.

قوی ترین گلف R تا به امروز، نسخه محدود R333 بود که در مقایسه با 320 اسب بخاری که در خودروی استاندارد دریافت می کنید، 333 اسب بخار قدرت داشت. همچنین گلف GTI جدید 20 اسب بخار بیشتر از مدل قبلی دارد، یعنی فولکس واگن می تواند 340 اسب بخار از گلف R جدید بیرون بیاورد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل