10 بهترین جایگزین نیسان قشقایی 2024

10 بهترین جایگزین نیسان قشقایی 2024

ممکن است این اولین SUV موجود در بازار نبوده باشد، اما نیسان قشقایی نقش کلیدی داشته است. به دلیل هزینه های جاری مقرون به صرفه و موقعیت رانندگی بالا، در محبوبیت کراس اوورها در بریتانیا مشارکت داشته باشید.

تقریباً همه تولیدکنندگان اصلی اکنون جایگزینی برای قشقایی ارائه می دهند، بنابراین در اینجا 10 مورد از بهترین ها آورده شده است.

10 بهترین جایگزین نیسان قشقایی:

  1. فولکس واگن تیگوان
  2. اشکودا کاروک
  3. Audi Q3
  4. سیتروئن C5 ایرکراس
  5. فورد کوگا
  6. Toyota CH-R
  7. کیا اسپورتیج
  8. تسلا مدل Y
  9. هیوندای توسان
  10. رنو استرالیا

فولکس واگن تیگوان

جلوی فولکس واگن تیگوان جدید< /em>

بهترین برای: همه کاره بودن عالی

این روزها تعداد زیادی فولکس واگن تیگوان در جاده ها وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. این یک همه کاره عالی است. جدیدترین نسخه جادار، خوش ساخت و مجهز به فناوری است، در حالی که رانندگی بسیار راحت و آسان است.

این کار ضربان نبض شما را تنظیم نمی کند، اما قشقایی نیز دوباره این کار را نخواهد کرد. اگر به دنبال خودرویی هستید که همه کارها را انجام دهد، تیگوان مکانی عالی برای شروع است.

اشکودا کاروک

Skoda Karoq front

بهترین برای: عملی بدون مزخرف

اشکودا مدت‌هاست که به کارکرد غارنوردی شهرت داشته است و کاروک نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مجموعه با طیف معمولی اشکودا از ویژگی‌های «به سادگی هوشمندانه»، از جمله یک چتر در در و یک یخ‌خراش در پرکننده سوخت، پر شده است.

باید از موتور پایه 1.0 لیتری خودداری کنید زیرا به نظر می رسد تنبل است، اما به سراغ موتور بنزینی 1.5 لیتری بروید و یک SUV خانوادگی جذاب با فضای داخلی فراوان و صندوق باری عظیم خواهید داشت.< /p>

Audi Q3

آئودی Q3 جلو

بهترین برای: محصول ممتاز بودن

شاید احساس کنید که اشکودا کاروک نسبت به سلیقه شما کمی بیش از حد معقول است و فولکس‌واگن تیگوان نیز آن درخشش شما را ندارد. در این صورت، Audi Q3 می‌تواند کاملاً مطابقت داشته باشد.

بله، اگر از مالی همانطور که اکثر مردم انجام می دهند، ممکن است تفاوت آنطور که تصور می کنید مشخص نباشد. در هر صورت، وقتی در کابین شیک، شیک و مجهز Q3 بنشینید، احتمالاً حدس می زنید که انتخاب درستی کرده اید.

سیتروئن C5 ایرکراس

سیتروئن جلوی C5 Aircross

بهترین برای: ارزش فوق العاده برای پول

دلیلی وجود دارد که سیتروئن C5 ایرکراس جایزه ارزش‌های خانوادگی را در جوایز خودروی سال Carwow در سال 2024 به خانه برد، و دلیل آن این است که هیچ SUV دیگری وجود ندارد. این مقدار فضا و کیت را برای پول ارائه می دهد.

ممکن است بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی موجود را نداشته باشد، اما C5 Aircross با راحت و شیک بودن این مشکل را جبران می‌کند و در عین حال یک چکمه بزرگ نیز ارائه می‌کند.

فورد کوگا

فورد کوگا جدید جلو

بهترین برای: لذت بردن از رانندگی

اگر به دنبال یک خودروی شاسی بلند هستید اما نمی‌خواهید لذت رانندگی را فدا کنید، فورد کوگا یک فریاد عالی است. این هات هاچ نیست، اما هنوز هم زمانی که جاده پیچ و تاب می‌یابد به طرز چشمگیری چابک است و در عین حال برای انجام وظایف رانندگی روزانه به اندازه کافی راحت است.

ممکن است بزرگ‌ترین صندوق عقب را در کلاس خود نداشته باشد، اگرچه هنوز هم از قشقایی بزرگ‌تر است و با فهرست سخاوتمندانه‌ای از کیت استاندارد و Plug-in Hybrid که می تواند 35 مایل را به تنهایی با نیروی الکتریکی طی کند.

Toyota C-HR

تویوتا C جدید -HR front

بهترین برای: استایل برجسته

بعضی از افراد فقط می‌خواهند در پارکینگ سوپرمارکت‌ها متمایز باشند، و اگر شما یکی از این افراد هستید، Toyota C-HR را بررسی کنید. . به نظر می‌رسد که به تازگی از فضا فرود آمده است، و چیزی فراتر از ظاهری زیبا است.

شما تمام فناوری های کمک راننده را که می خواهید به صورت استاندارد دریافت می کنید، از جمله کروز کنترل تطبیقی، و همچنین رانندگی راحت است. شما باید طیف وسیعی از موتورها را تحمل کنید، اما حداقل آنها کارآمد هستند.

کیا اسپورتیج

> جلوی کیا اسپورتیج

بهترین برای: گارانتی عالی

کیا اسپورتیج یک شاسی‌بلند خانوادگی با ظاهری زیبا با گارانتی عالی هفت ساله است، بنابراین خیالتان راحت است که می‌دانید در صورت نیاز تحت پوشش هستید اشتباه می شود همچنین یک چکمه بزرگ برای چرخیدن در اطراف کلببر خانواده دارد.

ممکن است به اندازه نیسان قشقایی راحت نباشد، اما اسپورتیج همچنان برای رانندگی عالی است و با طیف خوبی از موتورهای هیبریدی کارآمد در دسترس است. فضای داخلی نیز مکان خوبی برای گذراندن زمان است.

تسلا مدل Y

تسلا مدل Y جلو

بهترین برای: فناوری پیشرو در کلاس

شاسی‌بلندهای الکتریکی این روزها محبوب‌تر شده‌اند، چیزی بیشتر از مدل تسلا بله. این ماشین خانوادگی فضایی بسیار بزرگ، فضای داخلی غاردار و همچنین سریع است.

نسبت به قشقایی بسیار گران‌تر است، اما شما به‌طور استاندارد از فناوری‌های غیرعادی بهره می‌برید. مدل Y همچنین دارای برد رانندگی بسیار خوبی است و شما به شبکه فوق العاده سوپرشارژر تسلا برای شارژ در حال حرکت دسترسی دارید.

هیوندای توسان

>هیوندای توسان جلو

بهترین برای: چکمه بزرگ

ممکن است چند سالی است که وجود داشته باشد، اما هیوندای توسان هنوز هم با استایل عجیب و غریب خود مورد توجه است. نه تنها بد بو به نظر می رسد، بلکه یکی از بزرگترین چکمه های کلاس خود را نیز دارد.

ظاهر ممکن است برای همه جذاب نباشد، اما هیچ بحثی وجود ندارد که فضای داخلی واقعاً با کیفیت است. فناوری های زیادی نیز وجود دارد، و رانندگی با آن آسان است.

رنو استرالیا

جلوی رنو استرالیا

بهترین برای: استایل شیک

رنو استرال به لطف طراحی جالب خود، برای افزودن طعم فرانسوی به سفرهای صبحگاهی شما عالی است و کابین نیز به همان اندازه شیک است. با این حال، این یک مورد از سبک نیست، زیرا Austral فناوری چشمگیری را برای SUV مقرون به صرفه ارائه می دهد.

نسخه‌های درجه یک را می‌توان با فرمان چرخ‌های عقب داشت، برای مثال – ویژگی‌ای که معمولاً برای لیموهای لوکس در نظر گرفته می‌شود. ممکن است کاربردی ترین پیشنهاد نباشد، اما سه لنگر ISOFIX در داخل برای ایمن کردن سه قلوهای شما وجود دارد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل