بهترین مدل های تسلا که تا سال 2025 عرضه می شوند: همه آنچه باید بدانید

بهترین مدل های تسلا که تا سال 2025 عرضه می شوند: همه آنچه باید بدانید

تسلا برخی از محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی جهان را در حال حاضر تولید می‌کند، اما چه اتفاقی برای این برند می‌افتد و انتظار دارید در سال‌های آینده چه چیزی را ببینید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید…

به 10 سال قبل، تسلا سازنده کمی شناخته شده یک سالن لوکس الکتریکی عجیب و غریب به نام مدل S بود، اما به سرعت به امروز تبدیل شده است و به یکی از محبوب ترین تبدیل شده است. برندهای EV در جهان.

مدل 3 و مدل Y به لطف قیمت نسبتاً پایین و فناوری پیشرو در کلاس، جذابیت انبوهی را ارائه می‌دهند، در حالی که مدل S و مدل X عملکردی شگفت‌انگیز و سطوح قابل توجهی از تجمل را ارائه می‌دهند.

این برند نیز هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد، با چند مدل جدید قابل توجه در چند سال آینده.

عملکرد جدید تسلا مدل 3 فاش شد

در حال حاضر تسلا مدل 3 جدید، نسخه پرفورمنس برای اولین بار عرضه شد. این خودرو دارای دو موتور الکتریکی با قدرت 460 اسب بخار، سه اسب بیشتر از خودروی خروجی است و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت در 2.9 ثانیه به دست می‌آید.

عملکرد جدید تسلا مدل 3 جلو

این باعث می‌شود تقریباً به سرعت یک پورشه 911 توربو باشد، و قیمت آن خودرو تقریباً دو برابر قیمت پیشنهادی 59990 پوندی این تسلا است.

تغییرات بصری برای یک تسلا نیز بسیار اساسی است، با سپرهایی با ظاهری تهاجمی تر و چرخ های آلیاژی منحصربفرد این خودرو را متمایز می کند. صندلی‌های سطلی جدید نیز در داخل موجود است.

Tesla Model Y Juniper جدید ممکن است امسال عرضه شود

به دنبال مدل به روز شده 3 در سال گذشته، ممکن است یک تغییر چهره برای تسلا مدل Y در سال جاری ارائه شود. با اسم رمز “Juniper” ، این SUV الکتریکی به‌روزرسانی‌شده احتمالاً بسیاری از نشانه‌های ظاهری آن خودرو، از جمله چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های عقب اصلاح‌شده را در اختیار خواهد داشت.

جدید تسلا مدل Y Juniper رندر انحصاری

تغییرات داخلی احتمالاً مشابه مدل 3 جدید نیز خواهد بود، این دو خودرو اساساً در زیر پوست یکسان هستند. این بدان معناست که می‌توانید انتظار طرح‌بندی داشبورد جدید بدون ساقه‌های ستون فرمان، مواد بهبود یافته و فناوری اطلاعات سرگرمی به‌روز داشته باشید.

Tesla Model 3 تمامی گزینه‌های باتری خود را در زمان به‌روزرسانی حفظ کرد، بنابراین انتظار نداشته باشید که تغییرات عمده‌ای در زیر پوسته مدل Y جدید مشاهده کنید.

هچ‌بک جدید تسلا در سال آینده عرضه می‌شود

تسلا سرانجام قرار است سال آینده خودروی برقی جمع و جور جدید خود را معرفی کند تا جایگزینی برای خودروهای برقی زیر 25000 پوندی مانند MG 4، BYD Dolphin و Renault 5 ارائه کند. فناوری الکترونیک. این اتفاق علی‌رغم شایعاتی مبنی بر اینکه این برند این هاچ‌بک را به نفع توسعه ربات‌اکسی خودران کنار می‌گذارد، اتفاق می‌افتد، چیزی که ایلان ماسک به‌طور آنلاین قاطعانه آن را رد کرده است.

تسلا کامپکت EV جلو

جزئیات در مورد این خودرو بسیار کم است، حتی نامی هنوز تایید نشده است، اما این خودرو دارای مجموعه ای از فناوری های جدید برای کاهش هزینه ها خواهد بود، و قرار است با استفاده از تکنیک های تولید کارآمدتر ساخته شود. به کاهش بیشتر قیمت کمک کنید.

پس قیمت هاچ بک جدید تسلا چقدر خواهد بود؟ خب در این مرحله تعیین رقم دقیق آن کمی دشوار است. ایلان ماسک ادعا می کند که قیمت آن کمتر از 25000 دلار است که حدود 22000 پوند است و ساخت آن تقریبا 50 درصد ارزان تر از مدل 3 و مدل Y خواهد بود.

روباتاکسی جدید تسلا در 8 اوت عرضه می شود

Tesla Robotaxi ممکن است جایگزین نشود EV کامپکت آینده، اما هنوز در دست ساخت است. رونمایی از این خودروی الکتریکی کاملاً خودران در 8 آگوست امسال، پس از تقریباً هشت سال ساخت، اتفاق می‌افتد.

در یک پست وبلاگی در سال 2016 به نام “Masterplan Part Deux”، ماسک قول داد که روزی می‌توانید تسلا خود را از هر جایی با استفاده از تلفن خود احضار کنید و می‌توانید ماشین خود را با برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید. کاربران برای ایجاد درآمد زمانی که از آن استفاده نمی‌کردید.

احتمال زیادی وجود دارد که این Robotaxi جدید از مجموعه قطعات مشابه خودروهای برقی جمع و جور استفاده کند که به کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه تر شدن خودرو کمک می کند.

چه اتفاقی برای تسلا رودستر افتاد؟

فکر خود را به هفت سال پیش برگردانید. اد شیرن به تازگی Shape of You را منتشر کرده بود، Alpine A110 به تازگی معرفی شده بود، و ایلان ماسک قول داد که یک ابرخودروی جدید بسازد که از 0 تا 60 مایل در ساعت کمتر خواهد بود. 1.9 ثانیه.

جلو رودستر جدید تسلا

با گذشت هفت سال و تسلا رودستر جدید هنوز به نتیجه نرسیده است. هوندا سیویک در آن زمان دو نسل را پشت سر گذاشته است، اما ماسک اخیراً به X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) قول داده که این خودرو را در سال 2025 عرضه کند.

او همچنین در حال تبلیغ برخی از شخصیت‌های جدید دیوانه‌کننده عملکرد است. در پست روی X، ماسک ادعا می‌کند که رودستر جدید به لطف موشک‌ها، منتظر بمانید، می‌تواند در کمتر از 1.0 ثانیه سرعت 0-60 مایل در ساعت را طی کند. این را احتمالاً باید با بیش از مقداری نمک در نظر گرفت، زیرا حتی اگر خودرویی مانند این به واقعیت تبدیل شود، احتمال زیادی وجود دارد که قبل از تولید لغو شود.

آیا تسلا سایبرتراک به بریتانیا می آید؟

بهتر است در مورد تسلا رودستر جدید خیلی شک نکنید، زیرا تسلا در نهایت موفق شد Cybertruck را وارد مرحله تولید کند. این یک وانت برقی با ظاهر دیوانه کننده است، با طراحی شبیه سر تبر چرخان، اما آیا به بریتانیا می آید؟

بررسی مت از تسلا سایبرتراک را بررسی کنید…

خب امیدوار کننده به نظر نمی رسد. در حالی که می‌توانید مشخصات Cybertruck را در وب‌سایت Tesla UK مشاهده کنید، گزینه واریز سپرده چند ماه پیش حذف شد. در اروپا نیز همین داستان وجود دارد، و هیچ نشانه ای از تغییر آن به این زودی وجود ندارد.

کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند می توانند Cybertruck را با قیمت 66000 پوند دریافت کنند که برای مدل سه موتوره Cyberbeast تا 82000 پوند افزایش می یابد. یک مدل دیفرانسیل عقب ارزان‌تر نیز در سال 2025 با قیمت 50000 پوند عرضه خواهد شد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل