لامبورگینی Temerario جدید: جایگزین هوراکان برای استفاده از موتور کاملاً جدید V8

لامبورگینی Temerario جدید: جایگزین هوراکان برای استفاده از موتور کاملاً جدید V8

لامبورگینی Temerario جدید تابستان امسال می آید تا جایگزین هوراکان شود و این برند تأیید کرده است که از یک موتور هیبریدی V8 با سه موتور الکتریکی استفاده خواهد کرد.

  • تست خالدار جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان
  • انتظار می رود Temerario نامیده شود
  • از موتور هیبریدی V8 استفاده خواهد کرد
  • همان سیستم هیبریدی سه موتوره Revuelto
  • طراحی پیش بینی شده در رندرهای Carwow نشان داده شده است
  • نشانه های طراحی از Revuelto
  • انتظار رونمایی کامل در تابستان امسال

لامبورگینی هوراکان پس از بیش از یک دهه تولید، رونمایی شد و جایگزینی آن در تابستان امسال عرضه می‌شود. با نام رمز لامبورگینی 634، انتظار می‌رود که در زمان تولید آن را Temerario نامگذاری کنند و سپس تیم Carwow در پیش‌بینی طراحی آن دچار مشکل شده است.

این جایگزین جدید فراری 296 GTB از یک موتور V8 توربوشارژ دوقلو کاملاً جدید همراه با سیستم هیبریدی سه موتوره Revuelto استفاده می کند و 800 اسب بخار قدرت تولید می کند.

موتور و قدرت جایگزین لامبورگینی هوراکان جدید

لامبورگینی رسماً با موتور 5.2 لیتری V10 خداحافظی کرده است که برای چندین دهه از آن استفاده می کند و با یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربوشارژ جایگزین می شود. علیرغم آنچه ممکن است فکر کنید، این موتور همان موتور مورد استفاده در Urus یا Audi RS Q8 نیست، این یک واحد کاملاً جدید است که برای این مدل طراحی شده است. .

موتور جدید لامبورگینی Temerario

ممکن است هوراکان دو سیلندر پایین تر باشد، اما این موتور V8 جدید 800 اسب بخار نیرو تولید می کند. این 160 اسب بخار بیشتر از هر هوراکانی است که تا به حال تولید کرده است، و این قبل از اضافه کردن برقی است. این خودرو از سیستم هیبریدی سه موتوره مشابه لامبورگینی Revuelto پرچمدار است، بنابراین رقم نهایی قدرت به احتمال زیاد نزدیک به 900 اسب بخار است.

جلوی جدید لامبورگینی Temerario

این مدل جدید مانند Revuelto دارای یک موتور الکتریکی بین موتور و گیربکس هشت سرعته دوکلاچه برای قدرت بیشتر و همچنین یک موتور در هر یک از چرخ های جلو برای تبدیل آن به تمام چرخ ها است.< /p>

جدید لامبورگینی Temerario عقب

اکنون این موتور لامبورگینی نخواهد بود، اگر با موسیقی متنی پرمویی همراه نباشد، و این برند تمام تلاش خود را کرده است تا مطمئن شود این V8 در این قسمت ارائه می‌شود. دور آن تا 10000 دور در دقیقه می‌چرخد، رقمی که معمولاً برای موتورهای مسابقه‌ای در نظر گرفته می‌شود، بنابراین وقتی پای راست خود را می‌کارید، باید هیجان‌های شنیداری زیادی ایجاد کند.

طراحی جدید جایگزین لامبورگینی هوراکان

این جایگزینی برای لامبورگینی هوراکان چندین بار در طول آزمایش توسعه دیده شده است و با وجود استتار سنگین، می‌توانید تعداد زیادی از طراحی این ابرخودروی جدید را مشاهده کنید.

لامبورگینی جدید Temerario جلو< /em>

تا آنجایی که تیم Carwow توانسته است با استفاده از برخی از جادوگری های کامپیوتری به لایه برداری آن ضربه بزند و اولین نگاهی به ظاهر آن به شما بدهد.

جلو جدید لامبورگینی Temerario

Temerario به لطف شکل گوه ای نمادین فوراً به عنوان یک لامبورگینی قابل تشخیص است و الهامات زیادی از رووئلتو. همانطور که گفته شد، طراحی قسمت جلویی با هر Lambo که قبلا دیده‌ایم متفاوت است.

جدید Lamborghini Temerario side

ممکن است در مجموعه‌ای از چین‌ها و زوایای معمول پوشانده شود، اما چراغ‌های جلوی فوق‌العاده نازک تقریباً شبیه فراری SF90. آن چراغ‌های بزرگ شش ضلعی در روز در جلوپنجره نیز بسیار عجیب هستند و تقریباً شبیه لامپ‌های رالی هستند.

لامبورگینی جدید Temerario عقب

ماشین جدید به لطف شکل گوه‌ای فوق‌الذکر از جانبی بسیار شبیه هوراکان به نظر می‌رسد، اما ورودی هوای بلند پشت در، که در عکس‌های جاسوسی استتار شده نیز دیده می‌شود، بیشتر شبیه آنچه در لامبورگینی گالاردو قدیمی یافت می‌شود. .

قسمت عقب برای طرفداران Revuelto آشنا خواهد بود، زیرا به شدت از آن خودرو الهام گرفته شده است. آن اگزوز مرکزی عظیم در همان مکان برادر بزرگترش نصب شده است، همانطور که در نمونه اولیه مشاهده می کنید. چراغ های ترمز نازک و دیفیوزر غول پیکر عقب نیز مشابه Revuelto هستند.

شاسی جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان

افزودن یک سیستم هیبریدی به هر خودرویی به ناچار وزن را افزایش می دهد و وزن دشمن عملکرد و هندلینگ است. برای جبران این مشکل، جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان می‌تواند فقط دیفرانسیل عقب باشد.

ربع عقب جدید Lamborghini Temerario

در حالی که این مورد تأیید نشده است، جرم اضافه شده باتری هیبریدی را جبران می کند، در حالی که مطمئن می شود روی انگشتان Revuelto پا نمی گذارد. به نظر می‌رسد لامبورگینی دیفرانسیل عقب را برای ابرخودروهای کوچک‌تر خود دوست دارد، فقط به هوراکان تکنیکا نگاه کنید.

سمت جدید Lamborghini Temerario

این یک نوع نسخه “بزرگترین موفقیت” بود که تمام بهترین قطعات هوراکان را در یک ارسال پر زرق و برق ترکیب می کرد و دیفرانسیل عقب بود. با این حال، تنها زمان نشان می دهد که آیا جایگزینی از این خودرو پیروی می کند.

جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان چه زمانی به فروش می رسد؟

جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان قرار است در تابستان امسال رونمایی شود. >.

در مورد قیمت، انتظار تغییری از یک چهارم میلیون پوند نداشته باشید. این تقریباً آن را در راستای فراری 296 GTB قرار می دهد و تقریباً نصف قیمت یک V12 Revuelto است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل