لامبورگینی Temerario جدید: جایگزین هوراکان در تابستان امسال

لامبورگینی Temerario جدید: جایگزین هوراکان در تابستان امسال

لامبورگینی Temerario جدید تابستان امسال می آید تا جایگزین هوراکان شود و این رندرهای منحصر به فرد carwow اولین نگاهی به طراحی نوزاد جدید Lambo را به شما می دهد. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • تست خالدار جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان
  • انتظار می رود Temerario نامیده شود
  • طراحی پیش بینی شده در رندرهای Carwow نشان داده شده است
  • نشانه های طراحی از Revuelto
  • موتور V10 احتمالاً با موتور V8 جایگزین می شود
  • با سیستم هیبریدی پلاگین می تواند بیش از 800 اسب بخار قدرت تولید کند
  • انتظار رونمایی کامل در تابستان امسال

لامبورگینی هوراکان پس از بیش از یک دهه تولید، رونمایی شد و جایگزینی آن در تابستان امسال عرضه می‌شود. لامبورگینی Temerario جدید چند بار در حال آزمایش مشاهده شده است و تیم Carwow در پیش بینی طراحی نهایی دچار مشکل شده است.

این ابرخودروی جدید تقریباً مطمئناً از سیستم هیبریدی پلاگین استفاده خواهد کرد که در تابستان عرضه می شود، احتمالاً از یک V8 جدید استفاده می کند. موتور.

طراحی جدید جایگزین لامبورگینی هوراکان

این جایگزینی برای لامبورگینی هوراکان چندین بار در طول آزمایش توسعه دیده شده است و با وجود استتار سنگین، می‌توانید تعداد زیادی از طراحی این ابرخودروی جدید را مشاهده کنید.

لامبورگینی جدید Temerario جلو< /em>

تا آنجایی که تیم Carwow توانسته است با استفاده از برخی از جادوگری های کامپیوتری به لایه برداری آن ضربه بزند و اولین نگاهی به ظاهر آن به شما بدهد.

جلو لامبورگینی Temerario جدید

Temerario به لطف شکل گوه ای نمادین فوراً به عنوان یک لامبورگینی قابل تشخیص است و الهامات زیادی از رووئلتو. همانطور که گفته شد، طراحی قسمت جلویی با هر Lambo که قبلا دیده‌ایم متفاوت است.

جدید Lamborghini Temerario side

ممکن است در مجموعه‌ای از چین‌ها و زوایای معمول پوشانده شود، اما چراغ‌های جلوی فوق‌العاده نازک تقریباً شبیه فراری SF90. آن چراغ‌های بزرگ شش ضلعی در روز در جلوپنجره نیز بسیار عجیب هستند و تقریباً شبیه لامپ‌های رالی هستند.

لامبورگینی جدید Temerario عقب

ماشین جدید به لطف شکل گوه‌ای فوق‌الذکر از جانبی بسیار شبیه هوراکان به نظر می‌رسد، اما ورودی هوای بلند پشت در، که در عکس‌های جاسوسی استتار شده نیز دیده می‌شود، بیشتر شبیه آنچه در لامبورگینی گالاردو قدیمی یافت می‌شود. .

قسمت عقب برای طرفداران Revuelto آشنا خواهد بود، زیرا به شدت از آن خودرو الهام گرفته شده است. آن اگزوز مرکزی عظیم در همان مکان برادر بزرگترش نصب شده است، همانطور که در نمونه اولیه مشاهده می کنید. چراغ های ترمز نازک و دیفیوزر غول پیکر عقب نیز مشابه Revuelto هستند.

موتور جدید جایگزین لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی ممکن است با new Huracan STJ که آخرین آواز قو برای 10 سیلندر جیغ می باشد. مدیر فنی این برند Rouven Mohr گفته است که “کمتر از 12، اما بیش از شش سیلندر” خواهد داشت.

جلوی جدید لامبورگینی Temerario

در عصر کنونی کوچک‌سازی، این بدان معناست که لامبو می‌تواند به جای آن، V10 5.2 لیتری را با یک V8 توربوشارژ دوقلو جایگزین کند، اما به احتمال زیاد مشابه Urus نیست SUV.

جدید لامبورگینی Temerario عقب

در عوض، ممکن است از نسخه 3.8 لیتری V8 توئین توربوشارژر از هایپرکار Le Mans لامبورگینی استفاده کند. این موتور با کمک یک موتور الکتریکی 680 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما به دلیل قوانین مسابقه به این رقم محدود شده است، چیزی که در جاده ها اعمال نمی شود.

چراغ های عقب جدید لامبورگینی Temerario

این خودروی جدید همچنین یک پلاگین هیبریدی خواهد بود، و رئیس لامبورگینی، استفان وینکلمن، تایید کرده است که تمام PHEV های جدید این برند دارای جعبه دنده دوکلاچه خواهند بود. این مهم است زیرا گیربکس دوکلاچه Revuelto حول یک موتور الکتریکی 150 اسب بخار طراحی شده است و احتمال زیادی وجود دارد که جانشین هوراکان این قطعات را به اشتراک بگذارد.

بنابراین، موتور 680 اسب بخاری V8 را با یک موتور الکتریکی 150 اسب بخاری ترکیب کنید و می توانید یک ابرخودروی هیبریدی 800 اسب بخاری داشته باشید. این قدرت بیشتر از هر آونتادور قدیمی ساخته شده است، اما کمی کمتر از فراری 296 GTB با 830 اسب بخار است.

شاسی جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان

افزودن یک سیستم هیبریدی به هر خودرویی به ناچار وزن را افزایش می دهد و وزن دشمن عملکرد و هندلینگ است. برای جبران این مشکل، جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان می‌تواند فقط دیفرانسیل عقب باشد.

ربع عقب جدید لامبورگینی Temerario

در حالی که این مورد تایید نشده است، جرم اضافه شده باتری هیبریدی را جبران می کند و همچنین مطمئن می شود که روی انگشتان Revuelto پا نمی گذارد. به نظر می رسد لامبورگینی دیفرانسیل عقب را برای سوپراسپرت های کوچکتر خود دوست دارد، فقط به هوراکان تکنیکا نگاه کنید.

سمت جدید Lamborghini Temerario

این یک نوع نسخه “بزرگترین موفقیت” بود که تمام بهترین قطعات هوراکان را در یک ارسال پر زرق و برق ترکیب می کرد و دیفرانسیل عقب بود. با این حال، تنها زمان نشان می دهد که آیا جایگزینی از این خودرو پیروی می کند.

جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان چه زمانی به فروش می رسد؟

جایگزین جدید لامبورگینی هوراکان قرار است اولین بار در تابستان امسال به نمایش درآید، چرا که اوروس جدید هیبریدی پلاگین است.

در مورد قیمت، انتظار تغییری از یک چهارم میلیون پوند نداشته باشید. این تقریباً آن را در راستای فراری 296 GTB قرار می دهد و تقریباً نصف قیمت یک V12 Revuelto است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل