بهترین مدل های جدید فولکس واگن که تا سال 2025 عرضه می شوند: همه آنچه که باید بدانید

بهترین مدل های جدید فولکس واگن که تا سال 2025 عرضه می شوند: همه آنچه که باید بدانید

فولکس واگن در حال حاضر تمرکز زیادی بر روی خودروهای ID الکتریکی خود دارد و در چند سال آینده می‌توانید انتظار داشته باشید که تعداد بیشتری از این مدل‌ها معرفی شوند. در اینجا نگاهی به آنچه که می‌توانید از فولکس واگن از هم‌اکنون تا سال 2025 ببینید، است.

مدل های جدید فولکس واگن در سال 2024 عرضه می شوند

فولکس واگن جدید کالیفرنیا

هواداران یک کمپر VW از دیدن بازگشت کالیفرنیا خوشحال خواهند شد. این بر اساس Volkswagen Multivan است، و بسیاری از فناوری های جدید را برای ساخت سفرهای کمپینگ که کمی راحت تر هستند.

فولکس واگن جدید کالیفرنیا جلو

یک صفحه نمایش لمسی قابل جابجایی در پشت برای کنترل آب و هوا و سایر عملکردهای اطراف ون وجود دارد و یک نسخه تمام الکتریکی مبتنی بر فولکس واگن ID Buzz نیز روی کارت‌ها وجود دارد.

در حال حاضر، باید به پلاگین 1.4 لیتری بسنده کنید موتور هیبریدی که در مولتی ون استاندارد خواهید یافت، به این معنی که باید بتوانید حدود 30 مایل را تنها با نیروی الکتریکی طی کنید. کتاب‌های سفارش در ژوئن امسال باز خواهند شد.

Folkswagen ID Buzz GTX جدید

اگر به دنبال EV هستید تا خانواده را جابجا کنید، اما همچنان به دنبال هتچ هستید هیجان، فولکس واگن ID جدید Buzz GTX ممکن است این خارش را ایجاد کند. این موتور دوگانه با سیستم چهار چرخ متحرک و 340 اسب بخار قدرت دارد.

شناسه جدید فولکس واگن Buzz GTX جلو

در نتیجه این اتوبوس بزرگ شتاب 0-60 مایل در ساعت را تنها در 6.5 ثانیه انجام می دهد که فقط کمی کندتر از Golf GTI است. همچنین برخی از ویژگی‌های ظاهری اسپرت، از جمله چرخ‌های بزرگ‌تر و سپرهای جدید را دریافت می‌کنید.

GTX نه تنها عملکرد بیشتری دارد، بلکه نشان دهنده راه اندازی ID Buzz شاسی بلند است. این اولین باری است که خودرو با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود، به این معنی که می‌توانید MPV سریع خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

فولکس واگن ID7 GTX جدید

قرار گرفتن روی همان موتور دوگانه 340 اسب بخاری ID Buzz GTX، Volkswagen ID7 Tourer GTX جدید است. این واگن سریع جایگزینی برای BMW ارائه می‌کند. i5 Touring، اگرچه فولکس‌واگن هنوز سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت را برای این خودرو تأیید نکرده است.

جدید فولکس واگن ID7 GTX جلو

برای متمایز شدن این مدل اسپرت، چند چرخ آلیاژی بزرگتر از خودروی استاندارد دارید و سپرهای جلو و عقب با ظاهری تهاجمی تر دارید. کابین نیز با برخی از صندلی‌های اسپرت که بدن را در آغوش می‌گیرند کمی اصلاح شده است.

انتظار می‌رود که دفترچه‌های سفارش ID7 GTX Tourer جدید تا پایان سال جاری باز شوند، با این حال می‌توانید انتظار داشته باشید که نسبت به خودروی استاندارد 52000 پوندی، حق بیمه مناسبی بپردازید.

فولکس واگن ID3 GTX جدید

Volkswagen ID3 فیس لیفت شده با یک مدل اسپرت GTX نیز ملحق شده است، و به نظر یک پیشنهاد بسیار هیجان انگیز است. شما یک موتور الکتریکی 326 اسب بخاری دریافت می‌کنید که چرخ‌های عقب را تامین می‌کند، بنابراین این هچ‌بک الکتریکی ممکن است بتواند در گوشه‌ها حرکت کند.

جلوی فولکس واگن ID3 GTX جدید

برای اینکه رانندگی با این هات هاچ برقی بیشتر از ID3 استاندارد باشد، سیستم تعلیق 15 میلی‌متر در جلو و 10 میلی‌متر در عقب کاهش یافته است و می‌توانید یک بسته عملکردی دریافت کنید که شامل حالت اسپرت برای سفت‌تر کردن آن است. تعلیق.

شما مجموعه معمولی از ارتقاهای ظاهری اسپرت را نسبت به ID3 استاندارد دریافت می‌کنید، از جمله رینگ‌های آلیاژی جدید و کیت بدنه با ظاهری تهاجمی‌تر. به داخل بروید و متوجه صندلی‌های اسپورت و همچنین یک فرمان کف تخت خواهید شد.

فولکس واگن گلف R جدید

همیشه محبوب فولکس واگن گلف تغییر چهره داده است، و مدل پرچمدار R قرار است تا پایان سال با رفتار مشابهی روبرو شود. اکنون چند بار در حین آزمایش توسعه در نوربرگ رینگ آزمایش شده است، و شما می توانید تعدادی از تغییرات را مشاهده کنید.

جلوی جدید Volkswagen Golf R

این عکس‌های جاسوسی ماشینی را نشان می‌دهند که کاملاً استتار دارد، بنابراین می‌توانید بگویید که طراحی بیرونی عمدتاً یکسان خواهد ماند. چشم عقابی ممکن است چراغ‌های جلوی کمی باریک‌تر و سپر به‌روز شده را ببیند، اما به نظر می‌رسد این کار شماست.

از نظر داخلی نیز انتظار یک تغییر ظریف مشابه را دارید. گلف استاندارد اکنون با یک صفحه نمایش لمسی 12.9 اینچی در دسترس است، بنابراین انتظار می‌رود که سیستم مشابهی را در R مشاهده کنید. همچنین انتظار می‌رود که گزینه‌های تزئینات داخلی جدید را نیز مشاهده کنید.

مدل های جدید فولکس واگن در سال 2025 عرضه می شوند

فولکس واگن تایرون جدید

نسخه هفت نفره AllSpace فولکس‌واگن تیگوان جدید وجود نخواهد داشت، بلکه با یک مدل کاملاً جدید به نام Tayron جایگزین می‌شود. این جایگزین جدید کیا سورنتو در آزمایش مشاهده شده است، و به نظر می‌رسد که در بسیاری از استایل تیگوان سهیم باشد.

جلوی جدید فولکس واگن تایرون< /em>

فولکس واگن از استتارهای هوشمندانه ای استفاده کرده است تا این خودرو را شبیه تیگوان قدیمی کند، با این حال هنگام آزمایش تیگوان جدید نیز همین ترفند را انجام داد، بنابراین انتظار داشته باشید که ظاهری مشابه را در زیر آن مشاهده کنید. تفاوت اصلی طول اضافه شده برای جای دادن آن ردیف اضافی صندلی است.

همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که فضای داخلی بسیار شبیه به تیگوان جدید را مشاهده کنید، با این حال باید تا اوایل سال 2025 برای معرفی کامل این SUV صبر کنید.< /p>

فولکس واگن T-Roc جدید

T-Roc جدید فولکس واگن جلو

Volkswagen T-Roc از نظر فروش تقریباً به اندازه گلف نمادین محبوب است و UV کوچک در سال 2025 وارد نسل دوم خود خواهد شد. این جایگزین Hyundai Kona توسط عکاسان جاسوسی Carwow در حال آزمایش مشاهده شده است، و به نظر می‌رسد که طراحی کاملاً جدیدی دارد.

در مورد T-Roc جدید از نظر مشخصات اطلاعات زیادی در دست نیست، با این حال می‌توانید انتظار داشته باشید که فناوری داخلی مشابه فولکس‌واگن گلف جدید، همراه با محدوده موتورهای مشابه آن خودرو را مشاهده کنید.

شناسه فولکس واگن جدید. 2all

این شناسه فولکس واگن است. کانسپت 2all، و این یک کانسپت الکتریکی جدید است که در سال 2025 برای فروش کمتر از 22000 پوند قیمت خواهد داشت.

N . 2all front

اندازه آن تقریباً به اندازه گلف است و تا 280 مایل برد دارد، همچنین دارای یک موتور الکتریکی 226 اسب بخاری است که به چرخ های جلو نیرو می دهد و می تواند آن را از 0 تا 60 مایل در ساعت در کمتر از 7.0 ثانیه بفرستد. در داخل یک سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً جدید و همچنین یک صندوق بار عظیم وجود دارد که حدود 90 لیتر بزرگتر از نمونه گلف است.

از نظر طراحی، چراغ‌های جلوی LED باریکی در جلو با نوار نور در سرتاسر کاپوت، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی و اسپویلر سقفی بسیار بزرگ در عقب دارید.

شناسه فولکس واگن جدید. GTI

علاوه بر شناسه. فولکس واگن از نسخه اسپرت GTI رونمایی کرد. شناسه. GTI طراحی تقریباً مشابه خودروی استاندارد دارد، با این حال دارای بدنه‌ای اسپرت‌تر با رینگ‌های آلیاژی جدید است.

جلو فولکس واگن ID GTI جدید

در حالی که تأیید نشده است، این هات هچ الکتریکی می تواند حدود 320 اسب بخار قدرت داشته باشد. این آن را در راستای گلف R امروزی قرار می‌دهد که باید عملکرد سریعی داشته باشد.

می‌توانید انتظار داشته باشید که این خودرو در سال 2025، دقیقاً پس از ID.2، رونمایی شود. از نظر قیمت، برچسبی در حدود 25000 پوند محتمل به نظر می رسد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل