چطوری میشه

نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس (راه آسان)

نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس (راه آسان)

ایجاد صفحه فرزند در وردپرس یک راه ساده برای سازماندهی سایت شما است. اگر به روش بهتری برای مرتب کردن صفحات وردپرس خود نیاز دارید، این یکی از نکات برتر ما است.

خوشبختانه، وردپرس به شما امکان می دهد صفحاتی را تنظیم کنید که مانند یک شجره نامه به یکدیگر متصل شوند.

برای مثال، اگر صفحه‌ای به نام «مطالعات موردی» دارید، می‌توانید هر مطالعه را با صفحات فرزند جدا کنید. این روش به بازدیدکنندگان کمک می‌کند آنچه را که به دنبال آن هستند به سرعت پیدا کنند.

در این مقاله، ما شما را از طریق مراحل راه‌اندازی صفحه فرزند و آسان کردن سایت وردپرس خود برای پیمایش راهنمایی می‌کنیم.

How to create a child page in WordPress
نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس راه آسان 1

صفحه کودک در وردپرس چیست؟

وردپرس دارای دو نوع پست پیش‌فرض به نام‌های پست ها و صفحات.

پست ها محتوای وبلاگ هستند و به ترتیب معکوس نشان داده می شوند. به این ترتیب، افرادی که از وبلاگ وردپرس شما بازدید می کنند، ابتدا جدیدترین پست ها را مشاهده می کنند.

اکنون، پست‌ها معمولاً با دسته ها و برچسب ها، که یافتن محتوای مرتبط را برای بازدیدکنندگان آسان می کند.

صفحات محتوای یکباره یا مستقلی هستند که بخشی از وبلاگ نیستند.

به عنوان مثال، صاحبان مشاغل می توانند بدون ایجاد وبلاگ یک وب سایت تجاری بسازند. با این حال، اگر می‌خواهند یک وبلاگ را به استراتژی بازاریابی محتوای خود اضافه کنند، می‌توانند این کار را به سادگی با ایجاد یک صفحه وبلاگ مجزا.

سایر نمونه‌های صفحه شامل صفحه “درباره ما” یا “تماس با ما” است.

اگر صفحات زیادی دارید، سازماندهی آنها ممکن است دشوار شود. این جایی است که صفحات فرزند وارد می شوند. علاوه بر این، صفحات می توانند سلسله مراتبی باشند، بنابراین می توانید آنها را با صفحات والدین و فرزند سازماندهی کنید.

برای سازماندهی بهتر منوهای ناوبری و وب سایت شما به طور کلی.

به عنوان مثال، وب سایت MonsterInsights دارای صفحه اصلی “ویژگی ها” با یک صفحه فرزند جداگانه برای هر ویژگی. این کار باعث می‌شود مشتریان راحت‌تر ویژگی‌هایی را که می‌خواهند درباره آن بخوانند پیدا کنند.

The MonsterInsights website
نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس راه آسان 2

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین همچنین از صفحات فرزند و والدین برای کمک به بازدیدکنندگان برای کاوش در سایت تجارت الکترونیک خود و یافتن محصولاتی برای خرید استفاده می‌کنند.

اکنون، هر صفحه فرزند نیز می تواند صفحات فرزند خود را داشته باشد. این به شما امکان می دهد بین صفحات خود روابط ایجاد کنید و یک ساختار منطقی ایجاد کنید که برای بازدیدکنندگان راحت تر حرکت کند.

وقتی صفحات در دسته‌های والدین و فرزند سازمان‌دهی می‌شوند، مدیریت آن‌ها در قسمت مدیریت وردپرس نیز آسان‌تر است. این امر به ویژه در شرایطی صادق است که وب سایت وردپرس شما همچنان در حال رشد است.< /p>

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد آسان صفحه فرزند در وردپرس بیاندازیم.

چگونه یک صفحه کودک در وردپرس ایجاد کنیم

برای ایجاد یک صفحه فرزند، ابتدا به یک صفحه والدین نیاز دارید. می توانید از هر صفحه ای به عنوان والدین استفاده کنید یا صفحه جدیدی ایجاد کنید.

هنگامی که یک صفحه والد دارید، آماده اضافه کردن صفحات فرزند هستید. دوباره، می‌توانید هر صفحه موجود را به یک فرزند تبدیل کنید یا یک صفحه کاملاً جدید ایجاد کنید که به صفحه فرزند شما تبدیل می‌شود.

سپس، به سادگی صفحه فرزند را برای ویرایش باز کنید.

در منوی سمت راست، به برگه “صفحه” برویم. پس از آن، می‌خواهید بخش «ویژگی‌های صفحه» را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا گسترش یابد.

The WordPress page attributes settings
نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس راه آسان 3

اکنون، بیایید نگاهی به فیلد “صفحه والدین” بیندازیم. باید خالی باشد، زیرا صفحه در این مرحله یک صفحه اصلی است.

برای تبدیل این والد به صفحه فرزند، کافی است منوی کشویی «والد» را باز کنید. سپس، می‌توانید صفحه‌ای را که می‌خواهید به عنوان صفحه اصلی استفاده کنید، انتخاب کنید.

Creating a child page in WordPress
نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس راه آسان 4

پس از آن، ادامه دهید و تغییرات خود را با کلیک بر روی دکمه «به‌روزرسانی» یا «انتشار» ذخیره کنید.

برای ایجاد صفحات فرزند بیشتر، به سادگی فرآیند توضیح داده شده در بالا را تکرار کنید.

برای دیدن همه صفحات فرزند خود، می توانید به صفحات » همه صفحات بروید. وردپرس تمام صفحات فرزند شما را که در زیر صفحه والد آنها فهرست شده اند با پیشوند – نشان می دهد.

در تصویر زیر، می‌توانید ببینید که «داشبورد Google Analytics» و «WooCommerce Analytics» صفحات فرزند «ویژگی‌های MonsterInsight» هستند.

WordPress parent and child pages
نحوه ایجاد یک صفحه کودک در وردپرس راه آسان 5

این را دارید!

شما یاد گرفته اید که چگونه یک صفحه فرزند در وردپرس ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چگونه یک صفحه فرزند در وردپرس ایجاد کنید. در مرحله بعد، ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در نحوه ایجاد یک صفحه فرود در وردپرس و نحوه تقسیم پست های وردپرس به چندین صفحه.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا