اخبار روزاقتصاد

خروجی های نقطه ای بیت کوین ETF به بالاترین حد در 4 ماه گذشته رسید، قیمت به زیر 57 هزار دلار سقوط کرد

خروجی های نقطه ای بیت کوین ETF به بالاترین حد در 4 ماه گذشته رسید، قیمت به زیر 57 هزار دلار سقوط کرد

صندوق های نقدی قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده در روز سه شنبه، 3 آگوست، شاهد یک جریان خالص خروجی خالص در چهار ماه گذشته بودند.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Farside Investors، بیت کوین نقطه‌ای مستقر در ایالات متحده ( BTC) ETFها دیروز شاهد خروج خالص 287.8 میلیون دلاری بودند که به پنج روز خود ادامه دادند. حرکت رو به پایین این میزان خروجی از 1 مه مشاهده نشده است. 

داده‌ها نشان می‌دهد که بیشتر خروجی‌ها از صندوق‌های FBTC و Grayscale’s GBTC به ترتیب به ارزش 162.3 و 50.4 میلیون دلار بوده است. 

علاوه بر این، ARK 21Shares ARKB و Bitwise Bitwise ETFs نیز 33.6 دلار ثبت کردند. میلیون و 25 میلیون دلار خروج، به ازای هر سرمایه گذار فارسید. صندوق‌های EZBC، HODL، BRRR و BTCO به ترتیب با ۸.۴ میلیون دلار، ۳.۳ میلیون دلار، ۲.۵ میلیون دلار و ۲.۳ میلیون دلار خروجی به شتاب نزولی پیوستند.

بزرگ‌ترین صندوق نقدی BTC با بیش از 20.9 میلیارد دلار ورودی کل، iShares Bitcoin Trust ETF BlackRock، همراه با BTCW و صندوق کوچک BTC Grayscale خنثی ماند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 4.6 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 56330 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال پیشرو در اوایل امروز برای مدت کوتاهی به پایین ترین سطح یک ماهه خود یعنی 55670 دلار رسید. 


Spot BTC ETF outflows touch 4-month highs, price falls below k - 1
قیمت BTC – 4 سپتامبر | منبع: crypto.news

Spot Ethereum (ETH) ETFها نیز با جریان خالص خروجی نزولی باقی ماندند به گفته سرمایه‌گذاران Farside، 47.4 میلیون دلار در 3 آگوست. ETHE Grayscale شاهد خروج 52.3 میلیون دلار بود در حالی که FETH Fidelity 4.9 میلیون دلار در ورودی.

وجوه ETH نقطه باقی مانده خنثی ماند.

قیمت اتریوم نیز در روز گذشته 5.5 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2,370 دلار تغییر کرد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا