اقتصاد

آیا XRP 15 درصد افزایش می یابد؟ توصیه های سطح بحرانی

آیا XRP 15 درصد افزایش می یابد؟ توصیه های سطح بحرانی

Bijie.com گزارش داد:

    شاخص قدرت نسبی XRP (RSI) یک واگرایی صعودی ایجاد کرده است که نشان دهنده روند صعودی است. پس از شکسته شدن خط روند نزولی، احتمال افزایش 15 درصدی XRP وجود دارد.

در میان این احساسات نزولی بازار، ریپل [XRP] صعودی به نظر می‌رسد زیرا شاخص‌های زنجیره‌ای آن نشان می‌دهند که قیمت آن در شرف افزایش است.

قیمت XRP و سایر ارزهای دیجیتال اصلی از آگوست 2024 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، احتمالاً به دلیل افت شدید قیمت بیت کوین [BTC].

XRP ممکن است 15٪ افزایش یابد

با نگاهی به شاخص‌های زنجیره‌ای کلیدی XRP، شکست خط روند اخیر و واگرایی صعودی در نمودارها چشم‌انداز صعودی را برای سکه ایجاد می‌کند.

با این حال، به احتمال زیاد در چند روز آینده 15 درصد افزایش خواهد یافت.

بر اساس تجزیه و تحلیل AMBCrypto، XRP اخیراً از سطح کلیدی 0.55 دلار و میانگین متحرک نمایی 200 (EMA) در بازه زمانی روزانه پشتیبانی کرده است.

XRP از ژوئیه 2024 چندین بار از این سطح پشتیبانی بازدید کرده است و هر بار افزایش قیمت تقریباً 14٪ را تجربه کرده است.

این بار، تاریخ احتمالاً تکرار خواهد شد و XRP ممکن است به سطوح 0.65 دلار یا حتی بالاتر برسد.

در همین حال، XRP اخیراً در بازه زمانی چهار ساعته از خط روند عبور کرد. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی آن (RSI) یک واگرایی صعودی ایجاد کرد که نشان دهنده روند صعودی بود.

در طول رکود اخیر بازار، قیمت XRP به پایین‌ترین حد خود رسید در حالی که RSI آن به پایین‌ترین حد خود رسید که منجر به این واگرایی صعودی شد. معامله گران و سرمایه گذاران این را به عنوان یک سیگنال خرید بالقوه می بینند.

نشانگرهای روی زنجیره

طبق گفته شرکت تحلیل زنجیره ای CryptoQuant که ممکن است از این چشم انداز صعودی حمایت کند، ذخایر ارز خارجی XRP در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

کاهش یا کاهش سطح ذخایر ارز خارجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران یا نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری رمزها از مبادلات هستند و باعث می‌شود که ذخایر همچنان کاهش یابد.

علاوه بر این، ورودی معاملات XRP CryptoQuant نسبتاً کمتر از روزهای دیگر است که نشان‌دهنده یک فرصت خرید است.

طبق داده‌های CoinGlass، سطوح انحلال عمده در حال حاضر نزدیک به 0.555 دلار پایین‌تر و نزدیک به 0.59 دلار بالاتر است، زیرا معامله‌گران در این سطوح بیش از حد اهرم دارند.

اگر احساسات بازار تغییر کند و قیمت XRP به سطح 0.59 دلار افزایش یابد، موقعیت های فروش به ارزش نزدیک به 6.8 میلیون دلار منحل خواهند شد.


پیش‌بینی قیمت [XRP] ریپل 2024-2025 را بخوانید


برعکس، اگر احساسات بازار نزولی باقی بماند و قیمت به سطح 0.555 دلار کاهش یابد، موقعیت های خرید به ارزش تقریباً 7.6 میلیون دلار منحل می شوند.

در نتیجه، گاوها در زمان انتشار، با امکان انحلال موقعیت‌های کوتاه، بر دارایی تسلط داشتند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا