اقتصاد

مرجع صبح بلاک چین نیوز در 4 سپتامبر 2024

مرجع صبح بلاک چین نیوز در 4 سپتامبر 2024

Bijie.com گزارش داد:

00:00-08:00

کلمات کلیدی: مدیر ارشد حقوقی Coinbase: با کمپین ترامپ و هریس در تماس بوده است، ARKB 21Shares Bitcoin ETF 2,159 BTC به یک آدرس بدون علامت انتقال داده است، حجم تراکنش های شبکه Solana در ماه آگوست به بالاترین حد خود رسیده است، تحلیلگر ETF بلومبرگ: ETF اتریوم در ماه اول به دلیل تأثیر باز کردن قفل ETHE عملکرد ضعیفی داشت، CFTC ایالات متحده 18 میلیون دلار ارز دیجیتال و نزدیک به 120 میلیون DOGE از یک استخر کالای طرح Ponzi انتقال از کیف پول ناشناخته به Robinhood را بازیابی کرد. با نرخ انتشار سالانه 2٪، Penpie تمام عملیات سپرده گذاری و برداشت را به دلیل آسیب پذیری های امنیتی قرارداد به حالت تعلیق در می آورد

1 بر اساس گزارش‌ها، طبق مانیتورینگ Arkham، آدرس ARK Invest: ARKB 21Shares Bitcoin ETF 4 دقیقه پیش، 2159 بیت کوین را به آدرسی بدون علامت منتقل کرد، به ارزش تقریباً 124.43 میلیون دلار.

2 طبق گزارش‌ها، بر اساس نظارت‌های Lookonchain، بیت‌کوین ETF نقطه ایالات متحده دیروز (3 سپتامبر) خروجی خالص 1323 بیت کوین داشت که معادل تقریباً 76.54 میلیون دلار آمریکا بود. در میان آنها، ARK 21Shares 1104 بیت کوین خارج شد که معادل تقریباً 63.89 میلیون دلار آمریکا است.

بر اساس گزارش‌ها، بر اساس داده‌های The Block، فعالیت تراکنش‌های زنجیره بلوکی Solana در ماه آگوست به میزان قابل توجهی کاهش یافت 2024. سطوح، با حجم تراکنش بیش از 700 میلیون در هر ماه قبل از آگوست، این کاهش فعالیت معاملات را به بالاترین سطح خود از سپتامبر 2023، زمانی که حجم تراکنش 494 میلیون بود، بازگرداند. علاوه بر این، تعداد کاربران موبایل سولانا از 1.31 میلیارد در ژوئیه به 485.61 میلیون نفر کاهش یافت که نزدیک به 63 درصد کاهش داشت.

4 طبق گزارش‌ها، مدیر ارشد حقوقی Coinbase اظهار داشت که “Coinbase با کمپین‌های دونالد ترامپ و کامالا هریس در تماس بوده است، زیرا آنها سیاست‌های رمزگذاری را توسعه می‌دهند.”

5 طبق گزارش‌ها، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، مقاله‌ای در مورد تأثیر باز کردن قفل بسیار بزرگ منتشر کرد (به همین دلیل است که تکرار می‌کنم عملکرد 9 ETF جدید بیت‌کوین چقدر قهرمانانه است). اما خبر خوب این است که باز کردن قفل به پایان می رسد و نور در انتهای تونل وجود خواهد داشت.

6، Penpie، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده بر روی پلت فرم سود توکن شده Pendle، گزارش شده است که در روز چهارشنبه هک شد. داده های بلاک چین نشان می دهد که هکرها تقریباً 27 میلیون دلار دارایی های رمزنگاری شده را از این پروتکل به سرقت برده اند، از جمله انواع مختلف اتریوم سهامدار، sUSDE اتنا و استیبل کوین USDC پیچیده. پندل تایید کرد که یک آسیب پذیری امنیتی در پروتکل Penpie کشف کرده است و ارتباط نزدیک خود را با تیم حفظ خواهد کرد. پندل افزود که وجوه سرمایه گذاران در پندل ایمن هستند، اما همه قراردادها به عنوان یک اقدام احتیاطی موقتاً به حالت تعلیق درآمده اند. داده ها نشان می دهد که Penpie (PNP) پس از حمله 40 درصد سقوط کرده است. پندل (PENDLE) در 24 ساعت گذشته نزدیک به 8 درصد کاهش داشته است.

0f8c9f10bf367b1c2b1308ba8e3110c6 < /p>

7 طبق گزارش‌ها، CFTC دارایی‌های دیجیتالی به ارزش 18 میلیون دلار مربوط به طرح ادعایی استخر کالایی Ponzi را بازیابی کرد. سام ایکورتی، مردی از اورگان که متهم به کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران از یک به اصطلاح “صندوق تامینی کریپتو” است، ظاهراً قول داده است که “سود خالص” را به سرمایه‌گذاران برگرداند، اما نتوانست آن را ارائه دهد، حتی به سرمایه‌گذاران درباره عملکرد صندوق در افت 98.99 درصدی آن در سال 98 نگفت. چند ماه قاضی ایالات متحده مری رولند از ناحیه شمالی ایلینویز به ایکورتی و چندین نهاد مرتبط دیگر دستور داد مجموعاً 209 میلیون دلار جریمه بپردازند، از جمله نزدیک به 84 میلیون دلار در بازپرداخت مشتری، تقریباً 37 میلیون دلار برای بازپرداخت درآمدهای غیرقانونی، تقریباً 110 میلیون دلار در امور مدنی. جریمه ایکورتی همچنین به پرداخت بیش از 14 میلیون دلار به دلیل اهانت به جریمه های دادگاه محکوم شد.

8 بر اساس گزارش‌ها، طبق نظارت Whale Alert، در حدود ساعت 04:43 به وقت پکن، 119,675,999 DOGE (به ارزش تقریبی 11,709,255 دلار آمریکا) از یک کیف پول ناشناخته به Robinhood منتقل شد.

9 بر اساس گزارش‌ها، Polygon رسماً ارتقاء را برای تبدیل توکن بلندمدت MATIC به توکن جدید POL راه‌اندازی می‌کند. این ارتقا بخشی از نقشه راه «Polygon 2.0» است که هدف آن افزایش انعطاف‌پذیری صدور توکن و تبدیل POL به توکن اصلی زنجیره PoS PoS و سایر زنجیره‌های اکوسیستم آن است. نرخ انتشار سالانه توکن‌های جدید POL 2 درصد خواهد بود، بخشی از عرضه برای پاداش اعتباردهنده‌های PoS Pos استفاده می‌شود، و بخشی دیگر برای حمایت از توسعه پایدار اکوسیستم به خزانه جامعه می‌رود. مدیر عامل شرکت Polygon Labs Marc Boiron گفت که این ارتقا به دلیل محدودیت های فنی توکن MATIC است و روش جدید صدور توکن پشتیبانی از توسعه جامعه و شبکه های غیرمتمرکز را فراهم می کند.

10 بر اساس گزارش‌ها، پروژه رمزگذاری مرتبط با ترامپ، World Liberty Financial از یک رمز حکومتی غیرقابل انتقال WLFI و سیستم حساب اعتباری مبتنی بر پلتفرم مالی غیرمتمرکز Aave و بلاک‌چین اتریوم استفاده خواهد کرد. گفته می شود که این پروژه از پروتکل DeFi Dough Finance الهام گرفته شده است، اگرچه تایید نشده است که آیا از پایگاه کد آن استفاده خواهد شد یا خیر. زاخاری فولکمن و چیس هرو از بنیانگذاران دوغ نیز در اجرای این پروژه مشارکت دارند. اعضای خانواده ترامپ از جمله دونالد ترامپ جونیور، اریک ترامپ و بارون ترامپ در برنامه ریزی این پروژه مشارکت داشتند. خانواده ترامپ در مورد این کلاهبرداری احتمالی به مردم هشدار داده اند و اعلام کرده اند که از طریق کانال های آنها اعلام رسمی خواهد شد.

11 بر اساس گزارش‌ها، طبق نظارت Farside Investors، تا زمان انتشار، داده‌های ETF بیت‌کوین و اسپات اتریوم (3 سپتامبر) به شرح زیر است: ETF بیت‌کوین نقطه‌ای: خروج خالص GBTC 50.4 میلیون دلار. جریان خروجی خالص ARKB 33.6 میلیون دلار آمریکا بود. ETF نقطه ای اتریوم: ETHE خروجی خالص 52.3 میلیون دلاری داشت.

12 طبق اخبار در 4 سپتامبر، Penpie، یک تجمیع کننده دارایی سودآور که بر روی Pendle ساخته شده است، اعلام کرد که تمام عملیات سپرده گذاری و برداشت را به دلیل آسیب پذیری های امنیتی به حالت تعلیق درآورده است. تیم Penpie سخت در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا