ورزش

رضایی: باید با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم/ تیم‌های عربی در حال تقویت با بازیکنان برزیلی و آرژانتینی هستند

رضایی: باید با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم/ تیم‌های عربی در حال تقویت با بازیکنان برزیلی و آرژانتینی هستند

رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم ملی در اصفهان اظهار داشت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، امیدواریم چند روز باقی‌مانده همه چیز به‌خوبی پیش برود.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه بازی اول است، تمرکز صد درصد را باید برای این بازی بگذاریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم فوتبالیست‌ها و مردم عزیز کشور را خوشحال کنیم. رضایی گفت: باتوجه‌به اینکه اکثر زمین‌ها آماده نیستند و از لحاظ استاندارد آماده نبودند و زمین فولادشهر در یک ماه اخیر برای بازی تیم ملی آماده‌سازی شده است، امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی فوتبال تأکید کرد: تمام کارکنان و امکانات استفاده شده تا بتوانند بهترین زمین را در اختیار ما بگذارند، امیدواریم در بقیه شهرها نیز چنین اتفاقی بیفتد. رضایی گفت: قدم اول باید محکم برداشته شود و با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم، ممکن است گروه آسانی به نظر برسد اما شرایط بسیار دشواری است، قهرمان آسیا ازبک و امارات هستند.

مربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی هر ماه در حال تغییر چیدمان تیم و تقویت با بازیکنان آرژانتینی، برزیلی و دیگر کشورها هستند که تیم‌های حریف را غافلگیر می‌کند. وی با بیان اینکه باید کم کم جوان‌ها به تیم ملی تزریق شوند تا تیم با گنشاطی داشته باشیم افزود: برگزاری بازی با قطر در فولادشهر بستگی به شرایط سایز زمین‌ها دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا