اقتصاد

چگونه گربه سیب زمینی تجارت NFT را با موتور مبادله نوآورانه تغییر می دهد: مصاحبه

چگونه گربه سیب زمینی تجارت NFT را با موتور مبادله نوآورانه تغییر می دهد: مصاحبه

در دنیای همیشه در حال تکامل NFTها، بلاک چین سولانا به یک کانون برای نوآوری تبدیل شده است و با تراکنش های سریع و کم هزینه خود توسعه دهندگان و معامله گران را به طور یکسان جذب می کند. یکی از پروژه‌های برجسته که در این فضا موج می‌زند، Potato Cat است، یک پلتفرم جدید که برای متحول کردن نحوه تجارت و مدیریت پورتفولیوهای NFT کاربران طراحی شده است.

در این پرسش و پاسخ اختصاصی، ما با جان انیس، خالق گربه سیب زمینی، برای کشف الهام از پلتفرم، فناوری پیشرفته که موتور پیشنهادی آن را هدایت می کند و جاه طلبی آن قصد دارد چشم‌انداز معاملات NFT را متحول کند.

از پرداختن به چالش‌های اسپرد پیشنهاد/پرسش گرفته تا معرفی ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند تمایزات مبتنی بر ویژگی و انگیزه‌های پاداش، انیس نحوه هدف Potato Cat برای ایجاد بازاری یکپارچه و کارآمد را به اشتراک می‌گذارد. برای مبادله NFT چه یک معامله گر با تجربه باشید یا یک تازه وارد کنجکاو، Potato Cat قول می دهد راه حل های خلاقانه ای ارائه دهد که می تواند تجربه NFT شما را در Solana تغییر دهد.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد گربه سیب زمینی شد، و چگونه چالش های فعلی در تجارت NFT در Solana را برطرف می کند؟

اکثر معامله‌گران و جمع‌آوران NFT متوجه نمی‌شوند که هنگام معامله NFT چقدر پول از دست می‌دهند.  با گربه سیب زمینی، ما به کاربران خود کمک می کنیم تا از این تقاطع پراکنده اجتناب کنند تا با کمک به خواستگاری کاربران با علایق مکمل، صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند.  در حال حاضر، افرادی که سعی در جلوگیری از گسترش آن دارند این کار را از طریق سوآپ های سنتی فرابورس انجام می دهند، اما یافتن افرادی که با آنها معامله کنند زمان بر است و همچنان مستلزم مذاکره در مورد معامله ای است که برای هر دو طرف قابل قبول باشد.  در Potato Cat، ما این اصطکاک را حذف می‌کنیم تا «بازار مبادله» ایجاد کنیم.

آیا می‌توانید فناوری پشت Potato Cat’s را توضیح دهید. موتور پیشنهاد و چگونه معاملات منصفانه را برای مبادله NFT تعیین می کند؟

موتور پیشنهاد ما دفترچه های سفارش زنجیره ای موجود را تجزیه و تحلیل می کند. بازارهای NFT برای تعیین یک معامله منصفانه برای هر دو طرف، سپس به کاربران نشان می دهد که پس انداز هایی را که در مقایسه با فروش و سپس خرید در بازار آزاد به دست خواهند آورد.

چگونه تصور می‌کنید که گربه سیب‌زمینی نحوه مدیریت و تغییر موقعیت کاربران پورتفولیوهای NFT خود را تغییر دهد؟

همانطور که گربه سیب زمینی تکامل می یابد، کاربران می توانند اهداف خود را به طور فزاینده ای کلی تر بیان کنند، و گربه سیب زمینی به طور خودکار برای آنها خواستگاری می کند و به آنها اجازه می دهد تا با حداکثر صرفه جویی و کمترین اصطکاک، محل کار خود را تغییر دهند.

مزایای کلیدی استفاده از گربه سیب زمینی در مقایسه با بازارهای سنتی NFT چیست؟

گربه سیب زمینی نوع جدیدی از بازار NFT است که به بهترین وجه می تواند به عنوان “بازار مبادله” در نظر گرفته شود.  این بین یک بازار سنتی مانند Tensor و یک پلت فرم مبادله OTC خالص مانند FoxySwap قرار دارد تا اصطکاک پایین یک بازار را با صرفه جویی در یک پلت فرم مبادله OTC فراهم کند.

آیا می توانید در مورد مفهوم “سیب زمینی” و چگونگی تشویق پذیرندگان اولیه این پلتفرم توضیح دهید؟

چگونه می‌خواهد گربه سیب زمینی تمایزات مبتنی بر ویژگی را برای NFTها در به‌روزرسانی‌های آینده بگنجاند؟

همانطور که در حال حاضر هنگام مبادله بین مجموعه‌ها با قیمت کف، معاملات منصفانه برای هر دو طرف انجام می‌دهیم، در حال اجرای معاملات مبتنی بر ویژگی در پلتفرم خود هستیم.  این سیستم مشابه مبادله مبتنی بر طبقه ما عمل می کند، به این ترتیب که ما دفترچه های سفارشات بازار را تجزیه و تحلیل می کنیم تا تعیین کنیم که معامله عادلانه برای هر دو طرف مبادله چیست و به آنها نشان می دهیم که در مقایسه با خرید چقدر از طریق مبادله مستقیم صرفه جویی می کنند. و فروش از طریق بازارهای سنتی برای دستیابی به اهداف مشابه.

آیا می توانید در مورد برخی از مشارکت هایی که Potato Cat با پروژه های بزرگ ایجاد کرده است صحبت کنید. مانند Mad Lads و Backpack، و چگونه این همکاری ها برای کاربران سودمند است؟

ما خوش شانس بوده ایم که با آنها همکاری داشته باشیم؟ بسیاری از انجمن های برتر NFT در سولانا، از جمله Mad Lads، MonkeDAO، Tensorians، Claynosaurz، Chads و غیره.  اعضای این جوامع افزایش سیب زمینی دریافت می کنند و به زودی به ابزارهای مبادله ویژه جامعه دسترسی خواهند داشت که ویژگی ها را هنگام یافتن مبادله های منصفانه در نظر می گیرند.  کاربران کوله پشتی نیز افزایش سیب زمینی دریافت می کنند، و ما امیدواریم که روزی قابلیت های تعویض گربه سیب زمینی را مستقیماً در کوله پشتی بگنجانیم.

چه اقداماتی انجام شده است. گربه سیب زمینی برای اطمینان از امنیت و عادلانه مبادلات NFT در پلتفرم اجرا شده است؟

عادلانه مبادله ها همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، توسط تجزیه و تحلیل دفترهای سفارش بازار تعیین می شود.  قراردادهای هوشمند ما قبلاً توسط Quantstamp ممیزی شده است و نسخه ای از قرارداد مبادله چند طرفه ما به لطف کمک مالی بنیاد سولانا منبع باز شده است.

تحول گربه سیب زمینی را در سال آینده چگونه می بینید و کاربران چه ویژگی های جدیدی را می توانند انتظار داشته باشند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، انتظار داریم بیان مقاصد کاربر با توصیه‌هایی که بر اساس تجزیه و تحلیل فعالیت کاربر بر روی پلتفرم ما و بر اساس تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای ارائه می‌شوند، بیشتر و بیشتر عمومی شود.  ما همچنین انتظار داریم که با استفاده از ربات چت که توسط Tulle کار می‌کند، تعامل کمتر شود تا به کاربر کمک کند اهداف خود را بهتر درک کند و تعهدات زنجیره‌ای را آسان‌تر انجام دهد.

<. p class="interview-question">به عنوان بنیانگذار، چشم انداز بلندمدت شما برای نقش Potato Cat در اکوسیستم NFT Solana چیست؟

گربه سیب زمینی در وب 3 منحصر به فرد است زیرا تنها محصول مبادله در نوع خود است.  ما دوست داریم که فناوری زیر کاپوت در Potato Cat، ساخته شده توسط شرکت مادر ما، Tulle، را ببینیم تا در سراسر اکوسیستم فراگیر باشد و به طور مستقیم به کاربران کبریت کمک کند.  چشم انداز در اینجا نوع جدیدی از تجارت است که کارآمدتر است و برای عملکرد به ارز بسیار کمتری نیاز دارد.  خوانندگان علاقه مند می توانند در مورد دیدگاه تول در https://tulle.cc/thesis< اطلاعات بیشتری کسب کنند..

ارتباط با جان انیس

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا