اخبار روز

پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های مسکن کارگری

پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های مسکن کارگری

۲۰:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

فتحی گفت: سهم استان از تسهیلات تعاونی‌های مسکن کارگری بیش از ۸۴ میلیارد تومان است که به طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد پرداخت می‌شود.

وی همچنین افزود: در یک سال گذشته ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های تعاونی استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از احیای ۶۲ تعاونی راکد و غیرفعال در استان در یک سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۶۹ تعاونی با ظرفیت اشتغال یکهزار و ۳۸۴ نفر در استان افتتاح شده است.

وی با اشاره به رشد ۴۱ درصدی صادرات شرکت‌های تعاونی استان در یک سال اخیر گفت: در این مدت شرکت‌های تعاونی استان ۱۲۷ میلیون دلار صادرات داشته اند.

فتحی مردمی سازی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت را رویکرد‌های اصلی این اداره کل در بخش تعاون بیان کرد و افزود: هم اکنون چهار هزار و ۵۹۰ تعاونی با اشتغال مستقیم بیش از ۹۴ هزار نفر و سرمایه گذاری اولیه افزون بر ۱۲ همت در استان فعال است.

۳۱ درصد تعاونی‌های استان در بخش خدمات، ۲۱ درصد در بخش صنعت، ۱۳ درصد در کشاورزی، ۱۱ درصد در مسکن و بقیه در سایر بخش‌ها فالیت می‌کنند.

منبع : خبرنگاران جوان

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا