اخبار روزفناوری

Star Wars Outlaws & Gori: Cuddly Carnage با NVIDIA DLSS راه اندازی شد

Star Wars Outlaws & Gori: Cuddly Carnage با NVIDIA DLSS راه اندازی شد

NVIDIA DLSS یک فناوری قدرتمند است و بازی‌های بیشتری به فهرست اضافه می‌شوند که با DLSS سازگار هستند. این هفته، چند بازی جدید با NVIDIA DLSS، NVIDIA Reflex و دیگر راه اندازی می شوند. جلوه‌های ردیابی پرتوی پیشرفته به افرادی که دارای قابلیت‌های سیستم GeForce RTX هستند، خیره‌کننده‌ترین تصویر و عملکرد را ارائه می‌دهد. از میان بازی‌هایی که این هفته به فهرست اضافه می‌شوند، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که موارد زیر دارای یکپارچه‌سازی NVIDIA DLSS باشند:

Spectre Divide یک تیرانداز تاکتیکی جدید 3v3 است که امروز با ادغام DLSS Super Resolution عرضه شد. در این بازی، شما می توانید با استفاده از سیستم Duality بین دو بدن مبادله کنید و به شما این امکان را می دهد که در هر زمان کنترل یک Spectre را در دست بگیرید. این به شما امکان می‌دهد تا حرکات استراتژیک انجام دهید که حریف خود را یک‌آپ کند. راه‌اندازی با رزولوشن فوق‌العاده DLSS روز اول بسیار زیاد است و می‌تواند به شما کمک کند در حین بازی، تجربه‌ای نرم و لطیف داشته باشید.

بعدی بازی Supermoves است که توسط Makea Games ساخته شده است. این بازی با NVIDIA DLSS 3 با پشتیبانی از Frame Generation عرضه شد. این فناوری با تولید فریم‌های میانی با استفاده از هوش مصنوعی به‌عنوان پس‌فرایند برای GPU، نرخ فریم را افزایش می‌دهد که می‌تواند به عملکرد کلی بازی کمک کند. Supermoves یک بازی پارکور رقابتی با حس Mirror’s Edge است که به شما امکان می دهد به صورت اول و سوم شخص اوج بگیرید، به عقب برگردید و غلت بزنید. حالت‌های بازی چندگانه برای کاوش وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حداکثر ۴۰ بازیکن در حالت بازی به سبک بتل رویال مسابقه دهید.

سومین نفر در لیست که به فهرست گسترده بیش از 600 بازی و برنامه برای استفاده از فناوری‌های RTX می‌پیوندد، بازی سرگرم‌کننده و آشفته Gori: Cuddly Carnage است. شما در نقش گربه‌ای به نام گوری بازی می‌کنید و می‌توانید در کنار همراه هوش مصنوعی CH1-P، با هاوربرد هوشیار و عاقلانه خود به نام F.R.A.N.K در یک دنیای آینده‌نگر سوار شوید. اگر مطمئن نیستید که این بازی برای شما مناسب است یا نه، در حال حاضر نسخه ی نمایشی موجود است که به شما امکان می دهد آن را امتحان کنید. Gori: Cuddly Carnage با انعکاس‌ها و سایه‌های ردیابی پرتو، و همچنین قابلیت تسریع عملکرد با وضوح فوق‌العاده DLSS راه‌اندازی شده است که از قدرت پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX NVIDIA برخوردار است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت در این فهرست، جنگ ستارگان قانون شکن اکنون رسما منتشر شده است. می‌توانید مکان‌های نمادین جنگ ستارگان را با گرافیک‌های ردیابی پرتوی کاوش کنید، که همگی با استفاده از گرافیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی NVIDIA DLSS 3.5 که توسط سری GeForce RTX 40 تقویت شده‌اند، بهبود یافته‌اند تا تجربه‌ای با کیفیت بالا و همه‌جانبه را به رایانه‌های شخصی ارائه دهند.

هر هفته بازی‌ها و برنامه‌های بیشتری با وب‌سایت رسمی NVIDIA که همه برنامه‌ها، بازی‌ها و موتورهایی را که توسط NVIDIA DLSS، Ray Tracing و موارد دیگر پشتیبانی می‌شوند، به نمایش می‌گذارد.

star wars outlaws gori cuddly carnage d8a8d8a7 nvidia dlss d8b1d8a7d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c d8b4d8af 66d73a86ab455

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا