فناوری

برترین اخبار فناوری امروز: مجریان هوش مصنوعی به خبرنگاران کمک می کنند از سرکوب جلوگیری کنند. جایگاه WazirX کجا کیف پول خود را هک می کند. X در برزیل مسدود می ماند  

برترین اخبار فناوری امروز: مجریان هوش مصنوعی به خبرنگاران کمک می کنند از سرکوب جلوگیری کنند. جایگاه WazirX کجا کیف پول خود را هک می کند. X در برزیل مسدود می ماند  

ونزوئلا از مجریان خبری تولید شده با هوش مصنوعی استفاده می کند که واقع بینانه به نظر می رسد تا از خبرنگاران در برابر سرکوب محافظت کند.
| اعتبار عکس: رویترز

(این مقاله بخشی از کش امروز، خبرنامه هندو در مورد موضوعات نوظهور در تلاقی فناوری، نوآوری و خط مشی برای دریافت آن در صندوق ورودی خود، مشترک اینجا.)

مجریان هوش مصنوعی به خبرنگاران کمک می کنند از سرکوب جلوگیری کنند

ونزوئلا با استفاده از مجریان خبری تولید شده با هوش مصنوعی که واقع بینانه به نظر برسد. مجریان به عنوان بخشی از طرحی به نام «عملیات بازتوییت» توسط سازمان مستقر در کلمبیا کانکس ایجاد شدند تا اخباری را از ده‌ها رسانه مستقل در این کشور منتشر کنند و از این طریق از خبرنگاران محافظت کنند، زیرا دولت سرکوب روزنامه‌نگاران و معترضان را آغاز کرده است.

حداقل 10 روزنامه نگار از اواسط ژوئن در ونزوئلا دستگیر شده اند و هشت نفر به اتهاماتی از جمله تروریسم در زندان هستند. در همین حال، مقامات ونزوئلا نسبت به ابتکار روزنامه نگاری هوش مصنوعی ابراز نگرانی می کنند.

جایگاه WazirX هک کیف پول خود را کجا منتشر می کند

یک ماه پس از یک حمله سایبری که هزینه آن صرافی ارزهای دیجیتال هندی WazirX بیش از 320 میلیون دلار دارایی یا تقریباً نصف ارزش آن، پلتفرم از پیامدها در حال چرخش است. تا کنون این پلتفرم فاش کرده است که امکان از سرگیری برداشت ارزهای دیجیتال به دلیل دارایی های توکن ناکافی وجود ندارد و به دنبال ترتیبات بازسازی ساختار سنگاپور است که ممکن است حداقل شش ماه طول بکشد.

این پلتفرم همچنین برداشت‌های INR را به 66% محدود کرده است و باقی مانده وجوه مسدود شده پس از پایان برخی تحقیقات/اختلافات مختلف آزاد می‌شود. در همین حال، مشتریان مدیر عامل پلتفرم را با همه چیز از دعا و التماس گرفته تا تهدید و توهین بمباران کرده‌اند و بسیاری معتقدند دوره فعلی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال تا زمانی که برداشت‌های کریپتو دوباره فعال شود، فرا خواهد رسید.

X در برزیل مسدود می ماند

یک برزیلی هیئت دیوان عالی به اتفاق آرا تصمیم یکی از قضات خود مبنی بر مسدود کردن را تایید کرد. پلتفرم رسانه اجتماعی میلیاردر ایلان ماسک X در سراسر کشور. حمایت در میان قضات تلاش ماسک و حامیانش برای معرفی قاضی الکساندر دو موراس به عنوان یک مرتد مستبد که قصد سانسور سخنرانی سیاسی در کشور را دارد، تضعیف می کند.

برزیل یکی از بزرگترین بازارهای X با ده ها میلیون کاربر است. بلوک آن تشدید شدیدی را در نزاع ماه‌ها بین ماسک و دی موراس بر سر آزادی بیان، حساب‌های راست افراطی و اطلاعات نادرست نشان داد.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا