اقتصاد

غول های پیشرو DeFi Sky و Aave برای تقویت رشد بخش، Sky Aave Force را راه اندازی کردند

غول های پیشرو DeFi Sky و Aave برای تقویت رشد بخش، Sky Aave Force را راه اندازی کردند

پروتکل‌های پیشرو DeFi Aave و Sky (سابق MakerDAO) برای راه اندازی Sky Aave Force با هدف پر کردن شکاف بین مالی غیرمتمرکز و سیستم‌های مالی سنتی.

در بیانیه‌ای در 3 سپتامبر، این ابتکار به عنوان گامی حیاتی در جهت ایجاد یک اکوسیستم انعطاف‌پذیرتر و همسوتر، با اهداف دسترسی وسیع‌تر، افزایش پذیرش و مشارکت توصیف شد. پیشرفت.

این همکاری دو تا از بزرگترین پلتفرم‌های DeFi را برای تقویت رشد بخش متحد می‌کند. طبق داده‌های DeFillama، Aave دومین پروتکل بزرگ DeFi است، با بیش از 18 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL).

از سوی دیگر، Sky به دلیل صدور DAI که اکنون به USDS تغییر نام داده است. وام دهنده DeFi بیش از 6 میلیارد دلار قفل شده است.

Rune Christensen، یکی از بنیانگذاران Sky، نظر داد. :

آسمان و a8 اجتماعات گرد هم می آیند تا از مزایای مشترک همه DeFi استفاده کنند – بزرگترین و بهترین پس انداز عمیقاً با بزرگترین و بهترین در وام گرفتن و وام دادن.”

جزئیات همکاری

پیشنهاد شامل ادغام USDS و Savings USDS (sUSDS) در Aave V3، ارائه جوایز توکن بومی است. و ایجاد یک بازار جدید Spark.Fi/Aave برای تعاملات یکپارچه و مزایای انحصاری.

پیشنهاد اسکای همچنین شامل مقرراتی بود که منابع sUSDS در بازار اصلی Aave V3 واجد شرایط برنامه ایردراپ پیش از کشاورزی SPK با ارائه 3.33 میلیون دلار بود. توکن های SPK ماهانه (50٪ SparkLend). بیان کرد:

“این برنامه به Sky کمک می کند تا پذیرش USDS را پس از راه اندازی افزایش دهد، و برنامه مشوق ها TVL و درآمد Aave را با جذب وام گیرندگان جدید افزایش می دهد.”

علاوه بر این، پیشنهاد پیشنهاد می کند. استقرار USDS D3M در بازار Aave Lido با سقف بدهی اولیه 100 میلیون دلاری برای تشویق به پذیرش انبوه. این طرح استفاده از این سقف را تا زمانی که نرخ‌های بازار همسو می‌شوند، با ETH و wstETH با نقدینگی بالا به عنوان وثیقه پیش‌بینی می‌کند.

پیشنهاد Sky همچنین نشان می‌دهد که Aave و Spark توافق کرده‌اند که درآمد را به طور مساوی از بازارهای sUSDS و USDS تقسیم کنند.

در این مقاله ذکر شد
پست شده در: DeFi ، ویژه

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا