فناوری

هواوی انتظار دارد اولین گوشی سه تایی خود میت XT را در 10 سپتامبر عرضه کند

هواوی انتظار دارد اولین گوشی سه تایی خود میت XT را در 10 سپتامبر عرضه کند

هواوی انتظار دارد اولین گوشی سه تایی خود میت XT را در 10 سپتامبر عرضه کند
| اعتبار عکس: رویترز

بعد از معرفی گوشی مفهومی سه تایی تکنو، چینی ها بنا به گزارش ها، سازنده گوشی های هوشمند هوآوی در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند سه تایی خود، Huawei Mate XT را در 10 سپتامبر، یک روز پس از رونمایی اپل از سری جدید آیفون 16 در سراسر جهان، عرضه کند.

با این حال، جزئیات مربوط به سه گوشی هوآوی است. تلفن فولد در دامنه عمومی در دسترس نیست. اعتقاد بر این است که میت XT در صورت باز شدن کامل به یک تلفن 10 اینچی کشیده خواهد شد.

هواوی در حال حاضر گوشی دو تاشو مانند Mat X3 را با صفحه نمایش پوششی 6.4 اینچی و صفحه نمایش اصلی 7.85 اینچی به فروش می رساند. اسفند ماه امسال راه اندازی شد. این گوشی با پردازنده Snapdragon کار می‌کند.

با یک گوشی جدید سه تایی، هوآوی امیدوار است در بازارهای جهانی در بخش تاشو با سامسونگ و شیائومی مقابله کند.

(برای برترین اخبار فناوری روز، به ما خبرنامه فناوری کش امروزی)

تلفن سه تاشو روی مکانیزم لولای کار می کند که در آن دو صفحه نمایش تاشو به سمت داخل بسته می شوند در حالی که یک صفحه پوشش در جلو وجود دارد. هدف افزایش موارد استفاده چندگانه و همچنین تازگی است.

به تازگی، مفهوم سه تایی Tecno، Phantom Ultimate 2 با صفحه نمایش پوششی 6.48 اینچی و صفحه نمایش پوششی 10 اینچی با 4:3 رونمایی شد. نسبت تصویر دارای OLED Touch و Display Driver Integration (TDDI) و صفحه نمایش پیشرفته 3K LTPO با 392ppi. ضخامت آن در حالت تا شدن 11 میلی متر است.

انتظار می رود Huawei Mate XT جدیدترین پردازنده کوالکام را با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی اجرا کند. احتمالاً دوربین پشتی سه گانه و لنزهای سلفی دوتایی تنظیم شده باشد.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا