اخبار روزاقتصاد

ریپل به دلیل کنترل متمرکز مورد انتقاد قرار گرفت: دارنده XRP از تمرکززدایی واقعی در XRPL حمایت می کند

ریپل به دلیل کنترل متمرکز مورد انتقاد قرار گرفت: دارنده XRP از تمرکززدایی واقعی در XRPL حمایت می کند

  • یک دارنده XRP از Ripple، مدیریت ارشد آن و نهادهای مرتبط به دلیل اولویت دادن به منافع خود بر پیشرفت‌های اکوسیستم XRP دعوت کرده است.
  • او برخی از پروژه‌هایی را فهرست کرد که ریپل فقط برای به دست آوردن فرصتی برای فروش توکن‌های XRP خود و کسب سود انجام داده است، در حالی که این پروژه‌ها هیچ تأثیری بر اکوسیستم نداشتند.

ریپل در جامعه XRP شکست خورده است و همچنان به پیشبرد روایت‌ها، پروژه‌ها و برنامه‌هایی ادامه می‌دهد که تنها به نفع شرکت، مدیریت آن و شرکت‌های وابسته است. این به گفته یکی از دارندگان ناراضی XRP است که به X مراجعه کرد تا شرکت را به دلیل عدم اولویت‌بندی کل اکوسیستم مورد انتقاد قرار دهد.

که برای پیروانش به نام دارک هورس شناخته می‌شود، محقق براد گارلینگ‌هاوس، مدیر ارشد فناوری، رئیس‌جمهور مونیکا لانگ را فراخواند. و سایر رهبران برای “استفاده از ربات شما، XRP-0، Prisma، تراکنش های ODL خالص خنثی شما، [و]اتکای شما به صرافی های متمرکز.”

او معتقد است که Ripple به پیشبرد پروژه‌هایی ادامه داده است که برای میلیون‌ها دارنده XRP کار کمی انجام می‌دهند «اما به شما اجازه می‌دهند 300 میلیون XRP خود را هر ماه توزیع کنید.» او به طور خاص به Root Network و OpenEden Tbills به عنوان برخی از پروژه‌هایی اشاره کرد که هیچ کاری برای از اکوسیستم خوبی برخوردارند، اما حمایت گسترده ای از ریپل دریافت کرده اند. اولی بر اساس چارچوب بلاک چین منبع باز Substrate ساخته شده است و بازی ها و محتوا را به هم متصل می کند. از سوی دیگر، OpenEden، اسکناس های خزانه داری توکن شده را در XRP Ledger ارائه می دهد و اخیراً 10 میلیون دلار حمایت از ریپل دریافت کرده است. با این حال، به گفته این محقق، “هیچکس در ایالات متحده یا بریتانیا نمی تواند واجد شرایط” محصولات OpenEden باشد.

محقق همچنین “تعریف نادرست قانونی” ریپل را پاره کرد. to-be-paid-in-30-days/” target=”_blank” rel=”noopener”>پرداخت 125 میلیون دلار به کمیسیون SEC اخیراً برای پایان دادن به یک نبرد حقوقی که سال ها ادامه داشته است. همانطور که گزارش دادیم، بسیاری از رهبران اکوسیستم XRPL این را در نظر گرفتند یک پیروزی زیرا SEC در ابتدا 2 میلیارد دلار درخواست کرده بود.

با این حال، محقق می گوید که استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی Ripple به دروغ ادعا کرده است که نتیجه گیری پرونده اکنون به این معنی است که “XRP دارای وضوح قانونی مشابه BTC است.”

ریپل XRP متمرکز کرده است: محقق

فراتر از کار داخلی و نبرد قانونی، محقق استدلال می‌کند که ریپل اکوسیستم XRPL را متمرکز کرده است و برای محافظت از منافع خود تلاش می‌کند. این شامل اجرای نادرست شبکه Xahau Layer 2 و Hooks که برای افزودن قابلیت قرارداد هوشمند به XRPL ساخته شده‌اند.

او اظهار داشت:

…شما نمی توانید XRPL را اصلاح کنید. این غیر متمرکز نیست; اگر Ripple آن را نمی خواهد یا آن را دوست ندارد سپس XRPL آن را دریافت نمی کند، آن را اضافه نمی کند یا حتی آن را تایید نمی کند. اصلاحیه هوکس باید برای همه دارندگان XRP چشم باز باشد. با این حال، ما می‌نشینیم و به کارمندان پول‌زده Ripple گوش می‌دهیم که روایت‌ها و برنامه‌هایی را برای دلجویی از جامعه انجام می‌دهند، اما در واقعیت، شما به جایی نخواهید رسید.

محقق می‌گوید که برنج بالایی ریپل از هر کسی که سوال کند هر حرکتی برای دارندگان XRP چه می‌کند، دوری می‌کند و حذف می‌کند.

او نتیجه گرفت:

وقت ریپل است—زمان آن فرا رسیده است که کنترل XRPL را دوباره به دست جامعه بسپارید. نگه داشتن اعتبار سنجی ها را بردارید، دموکراسی بیشتری را در بالای زنجیره اصلاحات اضافه کنید و شروع به استفاده از به اصطلاح XRP کنید که قرار بود به نفع XRPL در جاهایی که فقط برای شما و ریپل شما مفید نیست استفاده شود. سهامداران.

XRP با 0.554 دلار معامله می‌شود، کمتر از 1% در روز گذشته کاهش یافته است، اگرچه در هفته گذشته تقریباً 7% کاهش یافته است. ارزش بازار 31.167 میلیارد دلار.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا