اخبار روزفناوری

نگاه اول و پرسش و پاسخ جدید Arc Line Gamescom – cRPG درباره Magic vs Technology

نگاه اول و پرسش و پاسخ جدید Arc Line Gamescom – cRPG درباره Magic vs Technology

حدود یک سال پیش، ناشر Fulqrum و توسعه دهنده Dreamate رونمایی شد New Arc Line، یک cRPG جدید مجموعه ای در محیطی که استیم پانک را با جادو و فانتزی ترکیب می کند. فرضیه و ویژگی های آن از همان ابتدا مرا مجذوب خود کرده است، بنابراین من بسیار علاقه مند بودم که آن را در Gamescom 2024 بررسی کنم.

در ابتدا به‌عنوان یک دمو عملی ارائه شد، اما معلوم شد که یک ارائه است. با این حال، من چیزهای بسیار جدیدی در مورد بازی یاد گرفتم، که هنوز هم قرار است تا قبل از پایان سال در PC (نسخه های کنسول ممکن است بعداً ارائه شوند، همانطور که در زیر خواهید خواند).

همانطور که قبلاً ذکر شد، تضاد بین جادو و فناوری هسته اصلی ایده پشت خط قوس جدید است. در گذشته، جادوگران و فن‌شناسان در جنگ‌های واقعی بودند و جادوگران شکست خوردند. تکنولوژیست ها به طبقه حاکم تبدیل شدند. جادوگران هنوز در جهان حضور دارند، و فرهنگ آنها هنوز وجود دارد، اما آنها به حاشیه های جامعه تنزل یافته اند.

یک بیماری شایع به نام طاعون آهن نیز وجود دارد که در طول جنگ‌های ماگوتکنولوژی شروع شد. با این حال، هیچ کس نمی داند چگونه گسترش می یابد، چه رسد به اینکه چگونه درمان پیدا کند. مصیبت زده ها ناگزیر تبدیل به فلز می شوند و کم کم می میرند. در دمو، توسعه دهندگان یک Leprosarium را نشان دادند، بیمارستانی برای بیمارانی که به این بیماری کشنده مبتلا شده اند. سر پزشک مفقود شده بود، در حالی که پزشک دیگری به نام بیلی به ما مأموریت داد که سه بیمار را بیاوریم.

“دسترسی زودهنگام در رایانه شخصی و سپس انتشار کامل بعداً در سایر پلتفرم‌ها یکی از گزینه‌هایی است که در حال بررسی است.»

این در فقیرترین قسمت شهر، جایی که Mages در آن زندگی می کنند، واقع شده است. بلافاصله، توسعه دهنده برخی از عناصر تعاملی را نشان می دهد، مانند توانایی بررسی آمبولانس در نزدیکی و جمع آوری موارد مفید پس از عبور از تاس. جمع کردن این سه بیمار مستلزم ترکیبی از مبارزه و ترغیب گفتگو است. New Arc Line دارای مبارزات نوبتی است. هر شخصیت دارای آمار ابتکاری متفاوت است، بنابراین هر مبارزه ترتیب متفاوتی از رویدادها خواهد داشت. در هر نوبت، شما تعداد محدودی از نقاط حرکت و نقاط عمل دارید. هر توانایی از تعداد متفاوتی از نقاط عمل استفاده می‌کند، بنابراین، البته باید در مورد آن استراتژی داشته باشید.

برای نمایش، توسعه‌دهنده به‌عنوان یک Voodoo Mage بازی می‌کرد، زیرا با تنها همراه در این مرحله از بازی، Mick، غولی که در غوغا می‌رود به خوبی جفت می‌شود. Mages Voodoo دارای توانایی ها و جادوهای زیادی هستند که به آنها اجازه می دهد با فحش دادن به دشمن، میدان نبرد را کنترل کنند. به عنوان مثال، زمانی که Voodoo Mage از تعداد آنها بیشتر باشد، می تواند توتم طعنه آمیزی را که باعث حواس پرتی می شود، از بین ببرد. اگر دشمنان در Save roll شکست بخورند، مجبور می شوند به جای مهمانی به توتم حمله کنند. Voodoo Mages همچنین می تواند از طلسم Soulbind استفاده کند که دو دشمن را به هم متصل می کند. در مورد موفقیت، هرگاه یکی آسیب ببیند، دیگری نیز آن را می پذیرد.

باز کردن قفل توانایی‌های جدید برای کلاس‌های فناوری و کلاس‌های جادویی متفاوت عمل می‌کند. فرآیند فناوری همه چیز در مورد تجهیزات است. توانایی‌های جدید بر اساس سلاح‌هایی که در اختیار دارید تعیین می‌شوند، و همچنین یک سیستم کاردستی وجود دارد، بنابراین لازم نیست فقط به چیزهایی که غارت می‌کنید تکیه کنید، بلکه می‌توانید خودتان را بسازید و چیزهایی را که دارید به‌روزرسانی کنید. از طرف دیگر Mages با جمع آوری کارت های جادویی و ترکیب آنها در سیستمی به نام Magecraft، طلسم های جدیدی به دست می آورند. این موازی با سیستم کاردستی است که با آن جادوهای خود را خواهید ساخت.

البته، هم تکنسین ها و هم جادوگران از طریق XP یک سیستم تراز کردن را به اشتراک می گذارند. همچنین می توانید مهارت ها و توانایی مبارزه خود را به طور کلی بهبود ببخشید و در سطوح خاصی نیز می توانید امتیازات را انتخاب کنید. انتخاب امتیازات با انتخاب هایی که در دنیا انجام می دهید و نحوه برخورد شما با کلاس های مختلف و وظایف مختلف شکل می گیرد. این به شما امکان می دهد شخصیت را آنطور که می خواهید بسازید.

مجری دمو همچنین تاکید کرد که در صورت شکست در بررسی مهارت، بازی از زندگی تقلید می کند. به این معنا که وقتی شکست می خورید، تقریباً هرگز پایان کار نیست. تلاش ادامه خواهد داشت و نتیجه متفاوت خواهد بود. البته می‌توانید از تاکتیک‌های savescumming استفاده کنید و تا زمانی که موفق شوید، آن را دوباره بارگیری کنید. ، حتی زمانی که فقط 1 درصد شانس دارید، اگر این روشی است که می خواهید بازی کنید. هیچ پلیسی وجود ندارد، هیچ کس شما را از انجام این کار منع نمی کند، اما می توانید همین طور که هست به جلو بروید.

پس از متقاعد کردن آن سه بیمار طاعون آهنی برای رفتن به جذام، مجری به آنجا بازگشت و متوجه شد که سر پزشک به جای درمان بیماران و تحقیق در مورد بیماری آنطور که ما فکر می کردیم، در واقع یک رینگ مبارزه زیرزمینی را اداره می کرد.

او بیماران خود را برای سرگرمی به معنای واقعی کلمه در برابر یکدیگر قرار داد و از این طریق پول زیادی به دست آورد. او در دفاع از خود مدعی شد که همه بیمارانی که به دعوا می‌پیوندند داوطلبانه این کار را انجام داده‌اند و او آنها را مجبور نمی‌کند و سهمی از سود را به آنها می‌دهد.

دکتر بیلی با این حال کاملاً مخالف است. او می‌خواهد بیمارستان را به هدف اصلی تحقیق در مورد طاعون آهن بازگرداند، به این امید که بتواند، اگر نگوییم درمانی، شاید راهی برای کاهش رنج بیابد. بازیکن می تواند یا از آنجا دور شود و به پزشکان اجازه دهد تا آن را بین خودشان حل کنند یا طرف یکی از این دو باشد. همراهی با سر پزشک، امتیاز اضافی کاهشی از سود رینگ مبارزه زیرزمینی او را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا