چطوری میشه

چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید (12 نکته)

چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید (12 نکته)

آیا می خواهید یک فروش تعطیلات برای فروشگاه WooCommerce خود برنامه ریزی کنید؟

فصل تعطیلات شلوغ ترین زمان برای فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان است. با برنامه ریزی فروش برای تعطیلات، می توانید از این تقاضا سرمایه گذاری کنید و فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

در این مقاله، نکاتی را در مورد نحوه برنامه ریزی آسان فروش تعطیلات برای فروشگاه WooCommerce خود به اشتراک می گذاریم.

How to Plan a Holiday Sale for Your WooCommerce Store
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 1

چرا برای فروشگاه WooCommerce خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید؟

اگر فروشگاه WooCommerce، سپس برنامه ریزی یک فروش تعطیلات برای آن می تواند راهی عالی برای جذب مشتریان جدید باشد.

این به این دلیل است که اکثر کاربران در فصل تعطیلات به دنبال فروش هستند و ارائه کوپن های تخفیف به آنها می تواند به شما در ایجاد درآمد بیشتر کمک کند. فروشگاه آنلاین حتی می تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و مشتریان فعلی را حفظ کند.

علاوه بر این، فروش تعطیلات می تواند به دلیل افزایش ترافیک، بهبود نرخ کلیک و محتوای مرتبط، سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید.

با این اوصاف، در اینجا لیستی از بهترین نکات برای برنامه ریزی آسان فروش تعطیلات برای فروشگاه WooCommerce شما آورده شده است. می توانید از پیوندهای سریع زیر برای پرش به نکات مختلف استفاده کنید:

1. کمپین‌های تولید رهبر با موضوع تعطیلات

ایجاد کنید

OptinMonster بهترین تولید سرنخ و ابزار بهینه سازی تبدیل که به شما امکان می دهد پنجره های بازشو قصد خروج، گزینه های بله/خیر، بنرها، لغزنده ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

این دستگاه دارای سازنده کشیدن و رها کردن، فناوری خروج از قصد و آزمایش A/B است که تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری.

OptinMonster حتی با الگوهای از پیش ساخته شده برای فصل تعطیلات ارائه می شود که می توان از آنها برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی در تنها چند دقیقه استفاده کرد.

ابتدا، باید از وب‌سایت OptinMonster دیدن کنید. تا با کلیک روی دکمه «دریافت OptinMonster Now» یک حساب ایجاد کنید.

OptinMonster شکل>

سپس، باید از سایت وردپرس خود دیدن کنید تا افزونه OptinMonster. برای جزئیات، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب افزونه WordPress.

پس از فعال سازی، این افزونه به عنوان یک رابط بین حساب OptinMonster و وب سایت شما عمل می کند. اکنون یک جادوگر راه اندازی را روی صفحه می بینید، جایی که باید روی دکمه “اتصال حساب موجود خود” کلیک کنید.

Connect your existing account
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 2

پس از انجام این کار، از داشبورد وردپرس به صفحه OptinMonster » الگوها مراجعه کنید.

در اینجا، فهرستی از تعطیلات را در بخش “فصلی” در ستون سمت چپ مشاهده خواهید کرد. اکنون اگر قصد فروش برای فصل کریسمس دارید، کادر کنار آن گزینه را علامت بزنید.

OptinMonster اکنون همه الگوهای از پیش ساخته شده را برای این فصل تعطیلات نمایش می دهد. حتی می‌توانید یک نوع کمپین را از بالا انتخاب کنید، از جمله پنجره‌های بازشو، نوار شناور، تمام صفحه، گیمیفی شده، درون خطی یا اسلاید-in.

پس از انتخاب خود، به سادگی روی دکمه “استفاده از الگو” کلیک کنید تا الگو در سازنده OptinMonster’s drag-and-drop اجرا شود.

Choose a holiday campaign template
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 3

در اینجا، می‌توانید سرفصل‌ها و محتوای پویا، پیشنهادات تخفیف خود را اضافه کنید، تایمر شمارش معکوس را پیکربندی کنید، و موارد دیگر.

حتی می توانید کمپین های خود را به خدمات بازاریابی ایمیلی خود متصل کنید. برای دستورالعمل های دقیق، ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد نحوه ایجاد پنجره های بازشو WooCommerce برای افزایش فروش.

Customize holiday campaign popup
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 4

پس از اتمام کار، می‌توانید به راحتی کمپین خود را با جابجایی به برگه «انتشار» از بالا منتشر کنید.

هنگام راه اندازی، کمپین WooCommerce برای فروش در تعطیلات، تخفیف هایی را که ارائه می دهید، افزایش می دهد، به شما کمک می کند یک لیست ایمیل بسازید، و حتی فروش را در فروشگاه آنلاین شما افزایش می دهد.

به‌جز آن، می‌توانید کمپین کریسمس خود را برنامه‌ریزی کنید، تجزیه و تحلیل‌ها را بررسی کنید و پاپ آپ های موبایل را ایجاد کنیم، که OptinMonster را به ابزاری عالی برای ایجاد کمپین تبدیل می کند.

Holiday sale popup preview
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 5

2. یک مسابقه Giveaway شروع کنید

همچنین می توانید فروش تعطیلات خود را با میزبانی یک مسابقه هدایایی در وب سایت خود ارتقا دهید. این می تواند هیجان ایجاد کند و تعامل کاربر را افزایش دهد.

حتی می توانید رقابت هدایا را برای مشتریانی که چیزی از فروشگاه شما خریده اند منحصر به فرد کنید. این می تواند مشتریان بالقوه را متقاعد به خرید کند.

هنگام میزبانی یک جایزه، به خاطر داشته باشید که جایزه ای را انتخاب کنید که ممکن است برای کل مخاطبان شما جالب باشد، شرکت در مسابقه را آسان کند، و برنده را به صورت عمومی اعلام کنید.

برای انجام این کار، توصیه می کنیم از RafflePress استفاده کنید. .

این بهترین افزونه هدیه وردپرس است در بازار که با سازنده کشیدن و رها کردن، الگوهای از پیش ساخته شده، حفاظت از کلاهبرداری، ادغام CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و موارد دیگر ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره RafflePress، می‌توانید بررسی RafflePress عمیق ما را بخوانید.

RafflePress
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید (12 نکته) 6

پس از نصب افزونه، می‌توانید به صفحه RafflePress » افزودن جدید از داشبورد وردپرس بروید و یک قالب برای هدیه خود انتخاب کنید.

پس از باز شدن الگو در سازنده کشیدن و رها کردن، می‌توانید نام، جایزه، تایمر شمارش معکوس و تصویر پس‌زمینه مربوط به فصل تعطیلات را اضافه کنید.

برای دستورالعمل‌های دقیق، به آموزش ما در مورد عنوان نحوه اجرای یک هدیه در وردپرس با RafflePress.

Create Christmas giveaway
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 7

بعد از اتمام کار، به سادگی به برگه “انتشار” از بالا بروید تا آن را راه اندازی کنید.

هدیه فصل تعطیلات اکنون به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را افزایش دهید و آنها را تشویق می‌کند تا از شما خرید کنند تا امتیازات رایگان را برگردانند.

با این حال، می‌توانید در طول فصل مسابقات را در وب‌سایت خود میزبانی کنید تا فروش را ارتقا دهید. برای دستورالعمل‌های دقیق، می‌توانید راهنمای مبتدیان ما را در نحوه ایجاد یک مسابقه WooCommerce برای افزایش وفاداری.

3. کوپن های تخفیف تعطیلات را به مشتریان ارائه دهید

هنگام برنامه ریزی برای فروش تعطیلات، مهم است که کوپن های تخفیف، کارت های هدیه و برنامه های وفاداری برای مشتریان خود ایجاد کنید.

کوپن‌های تخفیف می‌توانند به شما در پاک کردن موجودی، افزایش فروش و حتی جذب مشتریان جدید کمک کنند.

از سوی دیگر، ارائه کارت‌های هدیه با خرید جدید در ازای اعتبار فروشگاه می‌تواند به ایجاد وفاداری کاربر کمک کند.

نکته دیگر این است که یک برنامه وفاداری در فروشگاه WooCommerce خود در طول فصل تعطیلات راه اندازی کنید تا مشتریان را تشویق به خرید محصولات بیشتر برای کسب امتیاز کنید.

می‌توانید همه این کارها را در وب‌سایت خود با استفاده از کوپن های پیشرفته. این بهترین افزونه کوپن وردپرس در بازار که به شما امکان می دهد معاملات BOGO (یکی بخرید، یکی را دریافت کنید)، برنامه های وفاداری، کارت های هدیه و کوپن های هوشمند را برای فروشگاه WooCommerce خود ایجاد کنید.

استفاده از آن بسیار آسان است و ویژگی‌هایی مانند نشانی‌های اینترنتی کوپن، کوپن‌های زمان‌بندی‌شده، کوپن‌های اعمال خودکار، کوپن‌های ارسال، کوپن‌های انبوه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

Advanced Coupons
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 8

ابتدا، باید کوپن های پیشرفته. برای دستورالعمل‌های دقیق، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب افزونه WordPress.

پس از فعال‌سازی، از داشبورد وردپرس به صفحه کوپن‌ها » افزودن جدید مراجعه کنید. در اینجا، می توانید با افزودن یک نام و توضیحات برای کوپن شروع کنید.

بعد، می‌توانید نوع تخفیف را انتخاب کنید و مقدار کوپن را در کنار گزینه «مبلغ کوپن» اضافه کنید.

طبق مطالعات انجام شده، اکثر فروشگاه های آنلاین در طول فصل تعطیلات حدود 30 تا 40 درصد تخفیف ارائه می دهند. برخی از فروشگاه ها فقط برای اقلام انتخابی تا 70٪ تخفیف ارائه می دهند.

برای به حداکثر رساندن فروش خود در تعطیلات، توصیه می‌کنیم کوپن‌های تخفیفی با حداکثر 35 تا 40 درصد تخفیف برای همه محصولات ایجاد کنید.

Create a discount coupon
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 9

هنگامی که تمام جزئیات را اضافه کردید، به سادگی روی دکمه “انتشار” در بالا کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

برای دستورالعمل‌های دقیق، ممکن است بخواهید آموزش کامل ما را در مورد نحوه ایجاد کوپن های هوشمند در WooCommerce.

اگر می‌خواهید یک برنامه وفاداری اضافه کنید یا به مشتریان خود کارت هدیه ارائه دهید، می‌توانید راهنمای ما را در نحوه ایجاد یک برنامه وفاداری در WooCommerce و نحوه افزودن گیفت کارت های پیشرفته در WooCommerce .

4. اثبات اجتماعی را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید

همچنین می توانید با نمایش مدارک اجتماعی در وب سایت خود، فروش تعطیلات خود را برنامه ریزی و تبلیغ کنید. این یک پدیده اجتماعی است که در آن افراد از اعمال دیگران در انتخاب نحوه رفتار در یک موقعیت کپی می کنند.

این بدان معناست که اگر کاربر به توصیه ها یا نظرات سایر کاربران که در مورد آنها مثبت صحبت می کنند.

با استفاده از می توانید به راحتی به فروشگاه WooCommerce خود گواهی اجتماعی اضافه کنید. TrustPulse. این است. بهترین افزونه اثبات اجتماعی وردپرس در بازار که اعلان‌های بی‌درنگ فعالیت‌های کاربر را در سایت شما نمایش می‌دهد.

Is TrustPulse the best social proof plugin for WordPress?
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 10

TrustPulse خریدهای اخیر یا تعاملات مشتری را به همه کاربرانی که در آن زمان از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کنند نشان می دهد تا آنها را نیز متقاعد کند که خریدی انجام دهند.

این اطلاعات بینش عملی، ردیابی رویدادهای بی‌درنگ، هدف‌گیری هوشمند، و گزینه‌های طراحی انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهد، که اضافه کردن اثبات اجتماعی به سایت شما را بسیار آسان می‌کند.

برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر، می‌توانید راهنمای مبتدیان ما را در نحوه استفاده از FOMO در سایت وردپرسی خود برای افزایش تبدیل.

Fomo notification preview
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 11

5. برای ترویج تعطیلات، بنرها را اضافه کنید

یک نکته شگفت‌انگیز دیگر که می‌تواند به تبلیغ فروش تعطیلات WooCommerce شما کمک کند، اضافه کردن بنرها در بالای وب‌سایتتان است.

این بنرها می توانند شامل نام تجاری، لوگو و پیشنهادهای تخفیف برای تبلیغ فصل تعطیلات و حتی ایجاد فضای جشن در سایت شما باشند.

اگر یک وردپرس را اجرا می کنید وبلاگ به طور جداگانه، سپس اضافه کردن بنرها در آنجا برای فروش فروشگاه آنلاین خود می تواند به افزایش ترافیک کمک کند.

با استفاده از می توانید به راحتی یک بنر در فروشگاه WooCommerce خود ایجاد کنید. OptinMonster، که بهترین بنر وردپرس است. افزونه موجود در بازار.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در وب سایت OptinMonster ایجاد کنید و سپس آن را با استفاده از افزونه رایگان OptinMonster.

پس از انجام این کار، از صفحه OptinMonster » Templates از داشبورد وردپرس دیدن کنید و نوع کمپین “نوار شناور” را انتخاب کنید.

پس از آن، گزینه «کریسمس» را از بخش «فصلی» در سمت چپ انتخاب کنید. اکنون می توانید هر یک از قالب های بنر از پیش ساخته شده را برای فروشگاه WooCommerce خود انتخاب کنید.

Add a sale banner
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 12

وقتی یک الگو را انتخاب کردید، در سازنده کشیدن و رها کردن راه‌اندازی می‌شود و می‌توانید آن را مطابق میل خود سفارشی کنید.

پس از آن، باید به برگه «انتشار» بروید تا بنر فروش کریسمس را در فروشگاه آنلاین خود فعال کنید.

Customize the WooCommerce holiday sale banner
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 13

اما، اگر نمی‌خواهید از OptinMonster استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از موفقیت های برتر یا کانوا. برای دستورالعمل‌های دقیق، لطفاً به آموزش ما در چگونه به راحتی بنر وب سایت بسازید.

6. شمارش معکوس تعطیلات را شروع کنید

هنگام برنامه ریزی برای فروش تعطیلات در فروشگاه WooCommerce خود، مهم است که یک تایمر شمارش معکوس نیز در وب سایت خود اضافه کنید.

این می تواند احساس فوریت را در بین مشتریان شما ایجاد کند و آنها را تشویق به تصمیم گیری برای خرید کند. همچنین می تواند کاهش نرخ رها کردن سبد خرید با یادآوری به مشتریان برای تکمیل خرید خود قبل از پایان فروش.

به‌علاوه، تایمرهای شمارش معکوس به برجسته کردن فروش شما کمک می‌کنند و آن را برای مشتریان بیشتر قابل مشاهده می‌کنند.

Countdown timer for the WooCommerce sale
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 14

شما می توانید به راحتی با استفاده از یک افزونه رایگان مانند Countdown Timer Ultimate یا با انتخاب افزونه های پولی مانند Thrive Ultimatum که یکی از بهترین افزونه های شمارش معکوس برای وب سایت شما.

برای دستورالعمل‌های دقیق، ممکن است بخواهید آموزش ما را در نحوه افزودن ویجت شمارش معکوس در WordPress.

7. پیشنهاد ارسال رایگان

ارائه ارسال رایگان هنگام خرید در طول فصل تعطیلات می‌تواند با حذف مانع خرید به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

این امر وفاداری مشتری را ایجاد می‌کند، مشتریان را تشویق می‌کند تا پول بیشتری خرج کنند، و همچنین احساس فوریت ایجاد می‌کند زیرا شما این خدمات را فقط برای مدت محدودی ارائه می‌دهید.

با استفاده از کوپن های پیشرفته.

پس از فعال‌سازی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از صفحه کوپن‌ها » افزودن جدید از داشبورد وردپرس دیدن کنید. این شما را به صفحه جدیدی می برد که در آن می توانید با ایجاد یک کوپن تخفیف برای فصل تعطیلات شروع کنید.

پس از آن، کافی است کادر «اجازه ارسال رایگان» را در بخش «عمومی» علامت بزنید تا ارسال رایگان برای مشتریانی که از کد تخفیف انحصاری در وب‌سایت شما استفاده می‌کنند فعال شود.

Allow free shipping in WooCommerce
چگونه برای فروشگاه ووکامرس خود یک فروش تعطیلات برنامه ریزی کنید 12 نکته 15

این کار مشتریان بیشتری را تشویق می‌کند تا از کوپن‌های تخفیف شما استفاده کنند و فروش شما را در طول تعطیلات افزایش می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر، ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد عنوان نحوه ارائه تخفیف حمل و نقل در WooCommerce.

8. یک کمپین ایمیلی برای فروش اجرا کنید

کمپین‌های ایمیلی نیز می‌توانند روشی مؤثر برای ارتقاء فروش فروشگاه WooCommerce شما باشند.

می‌توانید ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده برای مشتریان فعلی‌تان ارسال کنید تا آنها را از فروش مطلع کنید یا کاربران را تشویق کنید تا در خبرنامه تا در مورد پیشنهادهای تخفیف آتی به روز بمانید.

همچنین می‌توانید ایمیل های خودکار را برای همه مشترکین خود ارسال کنید و کمپین های قطره ای را برای تبلیغات بیشتر در فروش راه اندازی کنید. این می‌تواند سر و صدایی در مورد فروش تعطیلات شما ایجاد کند و به تولید سرنخ‌های بیشتر کمک کند.

با اتصال خدمات بازاریابی ایمیلی و سایت وردپرس با استفاده از WP Mail SMTP.

این در بازاری که به شما امکان می دهد تنظیمات ایمیل خود را به درستی پیکربندی کرده و نرخ تحویل کلی را بهبود بخشید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> WP Mail SMTP

با WP Mail SMTP ، ایمیلهایی که برای مشتریان ارسال می کنید هرگز در پوشه هرزنامه به پایان نمی رسد ، در نهایت به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان و درآمد بیشتری را برای فروش تعطیلات فروشگاه آنلاین خود بدست آورید.

9. صفحات فرود جذاب ایجاد کنید

راه دیگر برای برنامه ریزی و ترویج فروش تعطیلات WooCommerce ، ایجاد صفحات فرود جذاب است که نمایانگر تعطیلات است.

این صفحات فرود به سرعت توجه کاربر را با تصاویر و رنگهای چشم نواز خود جلب می کنند و کاربران را ترغیب به اقدام می کنند.

برای ایجاد صفحات فرود در وردپرس ، می توانید از SeedProd ، که بهترین افزونه سازنده صفحه در بازار.

این همراه با یک سازنده کشش و قطره ، الگوهای پیش ساخته بیشمار و بلوک های پیشرفته WooCommerce است که به شما امکان می دهد فقط در چند دقیقه صفحات فرود را برای فروشگاه های آنلاین ایجاد کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> The SeedProd page builder plugin for WordPress

ابتدا ، شما باید SeedProd افزونه. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، از صفحه نمایش SeedProd »صفحه نمایش از داشبورد وردپرس بازدید کرده و بر روی دکمه” اضافه کردن صفحه فرود جدید “کلیک کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Click the Add New Landing Page button

این شما را به صفحه “الگوی صفحه جدید” انتخاب می کند که در آن می توانید هر یک از الگوهای پیش نمایش برای فروشگاه WooCommerce شما.

شما می توانید به راحتی یک صفحه قیمت گذاری برای خدمات خود ایجاد کنید ، یک صفحه خطای 404 ، صفحه به زودی ، یک صفحه محصولات یا یک صفحه اصلی.

پس از انتخاب خود ، از شما خواسته می شود نامی را برای صفحه فرود که قرار است ایجاد کنید وارد کنید. پس از انجام این کار ، برای ادامه بر روی دکمه “ذخیره و ویرایش صفحه” کلیک کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Add a page for the WooCommerce sale

این سازنده صفحه کشیدن و رها کردن SeedProd را راه اندازی می کند ، جایی که اکنون می توانید ویرایش صفحه خود را شروع کنید.

می توانید با کشیدن و رها کردن بلوک ها ، عنوان ، CTA ، محتوای پویا ، تصاویر ، فیلم ها ، منوی ناوبری یا هر چیز دیگری را که دوست دارید اضافه کنید. شما حتی می توانید از بلوک های WooCommerce از ستون سمت چپ استفاده کنید.

برای دستورالعمل های دقیق ، ممکن است بخواهید راهنمای مبتدی ما را در نحوه ایجاد یک صفحه فرود در وردپرس .

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Publish landing page for the holiday sale

پس از اتمام کار ، به سادگی روی دکمه های “ذخیره” و “انتشار” در بالا کلیک کنید تا صفحه خود را در فروشگاه راه اندازی کنید.

نکته: حتی می توانید بدون استفاده از کد با SeedProd ، یک موضوع کاملاً سفارشی برای تعطیلات ایجاد کنید. برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در مورد چگونه می توان به راحتی یک موضوع سفارشی را در وردپرس ایجاد کرد .

10. برای برنامه ریزی فروش تعطیلات از نظرسنجی ها و نظرسنجی ها استفاده کنید

همچنین می توانید از نظرسنجی ها و نظرسنجی ها برای برنامه ریزی فروش تعطیلات خود استفاده کنید. این نظرسنجی ها می تواند به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان ، عادات خرید آنها و ترجیحات کمک کند و به شما در برنامه ریزی فروش مطابق با آنها کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر بیشتر مشتریانی که فرم نظرسنجی را پر کرده اند گفته اند که حمل و نقل رایگان یا 50 ٪ تخفیف برای همه محصولات آنها را ترغیب به خرید از فروشگاه می کند ، پس می توانید از این پیشنهادات برای فروش تعطیلات خود نیز استفاده کنید .

اضافه کردن فرم نظرسنجی یا نظرسنجی به فروشگاه WooCommerce ساده ترین راه برای جمع آوری بازخورد برای برنامه فروش تعطیلات شما و پیشرفت در صورت لزوم است.

شما می توانید با استفاده از wpforms که بهترین افزونه فرم تماس وردپرس در بازار. این یک سازنده کشش و قطره ای ، محافظت از هرزنامه و الگوهای پیش ساخته بیشمار است.

به خاطر داشته باشید که به pro plan < /A> از افزونه برای باز کردن بررسی ها و پسوند نظرسنجی.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> WPForms

پس از انجام این کار ، به صفحه wpforms »به صفحه جدید اضافه کنید از داشبورد وردپرس اضافه کرده و از الگوهای بررسی چند نظرسنجی یا نظرسنجی انتخاب کنید.

wpforms سپس الگوی را در سازنده درگ و قطره بارگیری می کند که در چند دقیقه می توانید زمینه ها را اضافه ، حذف ، تغییر نام دهید یا دوباره تنظیم کنید.

برای دستورالعمل های دقیق ، آموزش های ما را در مورد چگونه می توان نظرسنجی را در وردپرس ایجاد کرد و نحوه ایجاد نظرسنجی تعاملی در وردپرس . < /p>
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> createsurveyform

اگر نمی خواهید برای فروشگاه آنلاین خود نظرسنجی ایجاد کنید ، می توانید از userfeedback افزونه. این بهترین است افزونه بازخورد وردپرس در بازار که جمع آوری بازخورد از کاربران خود را بسیار آسان می کند.

این یک فوری کوچک در صفحه نمایش نشان می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید تا از کاربران در مورد عادات خرید آنها و تنظیمات فروش تعطیلات خود بپرسید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> UserFeedback preview

11. استراتژی رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید

هنگام برنامه ریزی برای فروش تعطیلات ، همچنین ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی برای آن مهم است. این نکاتی است که شما در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی برای هدایت ترافیک بیشتر به فروشگاه WooCommerce خود استفاده خواهید کرد.

برای تدوین یک استراتژی محکم در رسانه های اجتماعی ، ابتدا باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید ، و سپس سیستم عامل های مناسب رسانه های اجتماعی را مطابق آن انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، اگر فروشگاهی دارید که لباس های نوجوان را بفروشد ، ممکن است بخواهید روی اینستاگرام تمرکز کنید تا مخاطبان جوان را هدف قرار دهید.

برای انجام این کار ، می توانید فروش محصولات خود در اینستاگرام نیز ، تصاویر قابل خرید اینستاگرام را به فروشگاه خود اضافه کنید ، یا کل فید اینستاگرام خود را اضافه کنید به فروشگاه WooCommerce خود. < /p>
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Instagram feed preview

به طور مشابه ، اگر محصولات دکوراسیون منزل یا DIY را می فروشید ، سپس Pinterest بستر رفتن برای شماست.

پس از انجام این کار ، از یک تقویم محتوا برای برنامه ریزی و برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی خود ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، استفاده از هشتگ ها و کلمات کلیدی مربوطه استفاده کنید ، و سپس شروع به تبلیغ فروش تعطیلات خود بر روی سیستم عامل ها کنید.

شما همچنین می توانید تخفیف هایی را به دنبال کنندگان فیس بوک یا اینستاگرام خود ارائه دهید ، مسابقات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را اجرا کنید.

این به هدایت ترافیک به فروشگاه WooCommerce از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی کمک می کند.

برای نکات بیشتر ، می توانید برگه تقلب در رسانه های اجتماعی کامل برای وردپرس .

12. یک برنامه وابسته را شروع کنید

راه عالی دیگر برای تبلیغ فروش تعطیلات ، شروع یک برنامه وابسته در فروشگاه WooCommerce است.

یک برنامه ارجاع به شما امکان می دهد با دیگر مشارکت کنید مشاغل کوچک در بازاری که محصولات یا خدمات شما را در وب سایت های خود تبلیغ می کنند تا یک کمیسیون کوچک کسب کنند.

این عمل می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان متفاوت و ترافیک بیشتر به فروشگاه آنلاین خود کمک کند ، در نهایت منجر به تبدیل بیشتر می شود.

شما می توانید به راحتی با استفاده از affiliatewp /blank” time=”https://affiliatewp.com ایجاد کنید. /a>. این بهترین نرم افزار پیگیری و مدیریت وابسته به وردپرس که به شما کنترل کاملی بر برنامه وابسته خود می دهد.

به علاوه ، بسیار مقرون به صرفه است و آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> AffiliateWP website

برای دستورالعمل های دقیق ، ممکن است بخواهید راهنمای مبتدی ما را در چگونه می توان به راحتی یک برنامه وابسته را در WooCommerce اضافه کرد .

جایزه: روح تعطیلات را در فروشگاه wooCommerce خود پخش کنید

با گسترش روحیه تعطیلات در فروشگاه WooCommerce خود ، می توانید ترافیک بیشتری را انجام دهید ، منجر به ایجاد سرب و افزایش تجربه کاربر شوید.

این به این دلیل است که مشتریان به احتمال زیاد از فروشندگانی که وب سایت های خود را برای تعطیلات تزئین کرده اند خریداری می کنند و به همان اندازه که از فصل هیجان زده هستند به نظر می رسند.

برای گسترش روحیه تعطیلات ، می توانید از افزونه های رایگان مانند استفاده کنید. Christmasify یا تبریک کریسمس برای افزودن موسیقی Jingle ، بابانوئل ، جعبه های هدیه و تغییر قلم های فروشگاه خود برای تعطیلات.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Christmas Greetings preview

این می تواند باعث شود فروشگاه WooCommerce شما سرگرم کننده تر و قابل دسترسی تر به نظر برسد و کاربران بیشتر از آن خریداری می کنند.

برای راهنمایی های بیشتر ، می توانید آموزش ما را در مورد نحوه گسترش روح تعطیلات در سایت وردپرس خود .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک فروش تعطیلات را برای فروشگاه WooCommerce خود برنامه ریزی کنید. ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما را در نحوه ایجاد یک صفحه فروش در وردپرس و لیست ما ایده های شگفت انگیز هدیه تعطیلات برای وبلاگ نویسان ، طراحان و توسعه دهندگان .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک .

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا