اخبار روز

ضرب العجل دستگاه قضا به پیمانکار جاده ریگان ـ نرماشیر

ضرب العجل دستگاه قضا به پیمانکار جاده ریگان ـ نرماشیر

۱۵:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

دستگاه عدلیه از باب مدعی العموم به موضوع جاده ریگان ـ نرماشیر ورود کرده است و به همین منظور جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری شهرستان ریگان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکار پروژه و جمعی از مسئولان این دو شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

جواد دهقان رئیس دادگستری شهرستان ریگان در حاشیه این نشست گفت: این جلسه به منظور تسریع در روند اجرایی باند دوم جاده ریگان _ نرماشیر برگزار و مشخص شد، به دلیل کم کاری‌های انجام شده از جانب پیمانکار و دستگاه‌های ذیربط، متاسفانه این پروژه همچنان بلاتکلیف مانده، به سرانجام نرسیده و پاسخ قانع کننده‌ای هم به مردم داده نمی‌شود.

وی افزود: به پیمانکار مهلتی چندماهه داده شده است، در صورتی که شرکت پیمانکار به تعهدات خود در زمان تعیین شده عمل نکند، دستگاه قضایی اعلام جرم را بررسی و برخورد قانونی خواهد کرد.

دهقان تصریح کرد: عملیات اجرایی این محور ۴۷ کیلومتر طول دارد، ۲۰ کیلومتر از آن در محدوده شهرستان‌های ریگان و گنبکی می‌باشد که ۱۸ کیلومتر این مسیر تا کنون تعیین پیمانکار نشده است.

وی بیان داشت: با گذشت بیش از یک دهه از آغاز این پروژه تاکنون فقط حدود ۸ کیلومتر از این محور احداث شده است و این پروژه بعد از وقفه‌های طولانی به صورت نیمه کاره رها شده بود.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: در این جلسه مقرر شد تا دهه فجر امسال، ۶ کیلومتر این مسیر از سمت بخش ناصریه شهرستان گنبکی به بهره برداری برسد و از آنجایی که ردیف اعتباری این پروژه ملی شده است، الباقی مسیر مذکور تا مهر ماه تحویل پیمانکار می‌شود و از طریق اعتبارات ملی به سرانجام خواهد رسید.

جاده ریگان ـ نرماشیر یکی از جاده‌های پرخطر استان کرمان می‌باشد که تصادفات مرگباری در آن رخ خورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا